⚠️6⚠️

51 8 8
                                    

Nym: Majdej! Majdej.... Vyhlašuji sídlo Sakamaki za uzavřenou karanténí zonu, došlo zde k nehodě, která postihla dvanáct ze třinácti upírů. Jediný kdo ušel neštěstí je Kino, který je momentálně na dovolené na u Mrtvého moře. Asi si teď zděšený říkáte, co se našim upírkům hrozného stalo, no nebojte všichni jsou živí a zdravý, ale nejsou no.... Jak to popsat... No nejvýstižnější bude... Že prostě nejsou ve své kůži...


Azusa: Jak SE opovažuješ to zveřejňovat!

Nym: Někdo musel lidi varovat, aby sem teď nechodili.

Ruki: A udělalas dobře, takhle mě nikdo nesmí vidět! Vždyť bych takhle vůbec nesbalil žádnou holku!😭

Laito: Ty balíš holky v baru a jen na jednu noc. Já přitahuji ty, co jsou pro život svojí inteligencí.

Reiji: Mohly by jste držet tlamy, pípá mi z vás furt mess a nemohu spát!

Shuu: Neopovažuj se s mým někde jen tak lenochodsky válet!

Reiji: Smůla. 😝

Yuma: Muhahaha teď nepotřebuji žádný chloroforn na uspávání mých obětí do mé sbírky, a nebudu muset povolávat sluhy na to, aby odnesli.

Kanato: Hele nedělej ze mě únosce!

Yuma: Ztichni a necpi mě těmi rajčaty! Kdyžtak žer ten svůj cukr.

Subaru: Wow Subíky ty máš ale výbavu! 😱

Capri: Doufám, že nečumí do...

Kou: Nešahej na mojí Šachovou figurku!

Subaru: Hehe, dost blbý název pro toho Hada. 😅🤣

Carla: Chci svoje nože...

Azusa: Na moje tělo nešáhneš TY pošuku!

Carla: Už jsem v něm to se taky počítá jako dotek.

Azusa: Já myslel nožem!!!🤬

Ayato: To je divný vidět na obě oči... Vidím toho moc.... Hele rohožka!

Auri: 😭😭😭 bráško nelež na té rohožce s Ayatovým tělem.

Shin: Já nejsem pes, abych byl na rohožce! Vypadni z ní!

Nym: Jak vidíte je to celé bláznivé, a celkem i strašidelné.

Auri: Já chci svého Ayatíčka zpátky v jeho nádherném těle.

Capri: Takhle to nejde. Kou toho viděl moc, budu ho muset zabít, a přidat do mého masového hrobu!

Yuma: A pak, že já jsem psychopat. 🤣

Shuu: Holky já dělám co mohu, abych mohl vše napravit, ale nejde to lusknutím prstů, nebo zamumláním zaříkadla!

Auri: Hmmm... Zatíkadla! Jo to je ono! Nico?

Nym: Ano?

Auri: Nemohla bys jako čarodějka to napravit kouzlem?

Nym: Pšššttt!!! To nikdo nesmí vědět!

Ruki: Teď už to ví všichni baby 😉😏.









Facebook Life Fancikce 2 (Diabolik Lovers) předčasně ukončeno.Kde žijí příběhy. Začni objevovat