🎄🎁🎅🦌 VÁNOČNÍ SPECIÁL🦌🎅🎁🎄

108 6 21
                                    

No sice zde nemám ještě moc dílů, což snad brzy napravím, ale i tak bych to nebyla já, kdybych nepřipravila Vánoční speciál, jelikož ty jsou vždy 10x plnější retardoviny než jiné díly.

No sice zde nemám ještě moc dílů, což snad brzy napravím, ale i tak bych to nebyla já, kdybych nepřipravila Vánoční speciál, jelikož ty jsou vždy 10x plnější retardoviny než jiné díly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Letos k tomu máme i obrázek od mé drahé Twin Sis (MonikaSafarova) prostě nádhera. Asi se ptáte proč jsou tam tři dívky, no kdo viděl můj osobní instagramový profil ví o koho se jedná na tou obrázku, samozřejmě už jste tento obrázek na instagramu mohly vidět, ale byl malován právě k vánoční tématice. Pokud však jste ho neviděli a nemáte tušení, kdo by to na obrázku mohl být nemusíte smutnit speciál vám to prozradí.

Bylo prvního prosince. Venku bylo překrásně bílo. Kopce pokrývali bělostné přinky sněhu, a byla... Neskutečná zima jak na skurvený sibiři až i v taxíku, který se šinul po silnici lesem, byla kosa, že i ze stropu se začali spouštět rampouchy. Víte proč? No řidič byl naprostý kokot, který neumí zapnout topení, a to ani na výhružky svých pasařérů.

,,On je snad hluchý!" Rozčilovala se jedna z tří dívek sedících na zadním sedadle.

,,Ještě, že zachvilku budeme u sídla." Ozvala se druhá. A jak řekla tak to byla i pravda, jelikož za dalších dvacet minut už trojce dívek vystupovala z taxíku. Zatím co dvě z nich šly vyndat zavazadla z kufru třetí, ta naštvaná hodila po řidiči peníze za jízdu. Naschvál mu to hodila v drobných, které se samozřejmě rozletěli do všech světových stran a mnohé taxikáře trafili i do obličeje. Kde vzala tolik drobrých se mě neptejte, jelikož i já nad tím někdy žasnu.

,,Konečně tady! Celý měsíc!" Radovala se ta dívka, která byla předchvilkou ještě naštvaná. Zničeho nic ale se jí zlepšila i nalada, a tak začala poskakovat na místě radostí jako nadopovaný králík, až jí bílé vlasy se zelenými melíry lítali kolem hlavy. V malachytově zeleným očích se jí blískalo.

,,Psychyatra nepotřebuješ?" Zeptala se jí dívka s tmavě hnědými vlasy a hnědýma očima, ale cukali jí přitom koutky.

,,Ne Capri nepotřebuji, kdyby jo vystačím si s Nym, ta to zvládne i když není studivaný psychiatr." Řekla s úsměvem bělovláska.

Třetí dívka, Nym, se na ní podívala s povytaženým obočím.

,,Auri víš, že já tě spíš do bohnic dostanu, než abych ti od nich pomohla?" Ujištovala se a sledovala svojí kamarádku olivýnivě zelenýma očima.

,,To je jedno, teď potřebuji jen svého Ayatíčka a to mi bude stačit." Zasnila se Auri.

Nym si jen povzdechla, a Capri protočila očima, načež se ty dvě vydali od brány k sídlu. Auri je brzy hned dohnala. Každá dívka za sebou táhla jeden velký kufr. Auri zelený, Nym fialový a Capri černý. Nym se na zimní bundě pohupoval světle hnědý culík s fialovými konečky.

Facebook Life Fancikce 2 (Diabolik Lovers) předčasně ukončeno.Kde žijí příběhy. Začni objevovat