Drahá Auri snad se ti ta kapitolka bude líbit.
Život je křehká věc, člověk musí být neustále na pozoru, aby o ten svůj nepřišel zbytečně moc brzy. A někdy má dotyčná osoba takovou smůlu, že prostě někdo chce, aby o ten svůj přišel.
Náš příběh začal týden před hlavním dějem. Proč týden, protože prostě Reiji je z prdele puntičkář, který když něco plánuje, tak musí to plánovat nejmíň týden dopředu.
,,Počkat, takže jako jedete pryč celá čtveřice?" vyjekla až nějak moc nadšeně Capri.
,,A Nym má nějaké svoje vyřizování, takže v sídle budete jen ty, Auri, Subaru a Laito:" přikývl Reiji.
,,No to je skvělý, takže celý den budu mít na krku, a snad ne doslovně, toho úchyla s nočníkem na hlavě, co mu už ani kastrace nepomůže, jelikož bisexuální já, které má, ale sám to nepřizná, že se přidal k duhové komunitě, mu přineslo všechny druhy pohlavních nemocí." zavrčela naštvaně Aurora.
,,Ty jsi neposlouchala, když říkal, že zde bude i Capri a Subaru?" ušklíbl se na ní Laito, jelikož jí chtěl ztrapnit aspoň trochu jako ona před chvilkou jeho.
,,Ježiš popros světlušku ať ti na chvilku vlítne do té prázdné dutiny lebeční, aby se ti tam aspoň někdy rozsvítilo." předvedla Auri pózu, jako by se modlila k nebi. ,,Známe je moc dobře na to, aby jsme věděli, že budou vrzat v rakvi." Po jejích slovach, byl Laito rudý vzteky a Capri se Subarem rozpaky.
Avšak přetočme čas, na onen krásný osudný den, kdy se Laito prubudil na krásné probuzení, a to na fláknutí pánvičkou do hlavy, a Aurořin hlas.
,,Vstávej ty kuse promrdanýho masa, nemysli si, že celý den se proválíš v té své šoustáním rozvrzané posteli!"
,,Au! Doprdele co děláš u mě v pokoji!?!" zahučel Laito a třel si bouli na hlavě.
,,Přece tě jemně budím." pronesla sladkým hláskem s nevinným výrazem, i když přitom držela napřaženou pánvičku, jen tak pro případ, že by Laito nebyl ještě dost probuzení.
,,Celkově nechápu, proč mě budíš." zabrblal, a chtěl se zase zachumlat do peřiny, ale jakmile jen sáhl po peřině přistála mu další rána pánvičkou, že by byl Emil na Auri hrdí. Taky se to učila od něj, ale pšššttt to je tajemství.
,,No máme dům pro sebe, ta mě napadlo, že by jsme si mohli spolu užít spousty zábavy, a ano ty dva vržou, ostatní už odjeli a já se zde bez Ayata nudím!!!" odpověděla mu.
,,Pro mám pocit, že tvoje zábava se mi nebude líbit." připřel nedůvěřivě oči.
,,Ale já jsem neřekla, že ty si to budeš užívat." uchechtla se načež se vydala pryč. ,,Čekám tě v jídelně na snídani!"
Laito čekal, že opustí jeho pokoj a pak pomalu vstal. Byl rád, když na cestě do koupelny na nic nešlápnul, čehož se doopravdy bál, jelikož u té holky nikdy nikdo nevěděl, co ji napadne. Jenže pocit nebezpečí a nedůvěry ho k jeho smůle opustil moc brzy. Když si umíval ruce zjistil, že místo jeho klasického mýdla má černé, které mu samozřejmě obarvilo dlaně na červeno, a aby toho nebylo málo, když si čistil zuby přišel na to, že i v pastě má přimíchané barvivo, no ale všiml si toho až potom, co byly jeho zuby přebarveny na černo.
,,Svině." nadával, no však to ještě nebylo všechno, co si pro něj Aurora připravila jako překvapení. Ať prohledal v pokoji sebevíc, tak nemohl najít svůj milovaný klobouk, což ho hned strašlivě dopálilo, takže vyletěl jako raketa ze svého pokoje k jídelně, kde by se měla Aurora nacházet.
Samozřejmě už tam byla, a jako provokaci točila ve vzduchu jeho kloboukem. Toho přinutilo přidat do běhu, takže jako debil napálil do fólie, která byla natažená po přes dveře. Dostal tedy jako by dvě facky, jednu o fólii a druhou o podlahu, když spadl.
,,Tyhle blbé fóry mohou napadnout jen tebe." zavrčel naštvaně a začal seškubávat fólii z pantů. Když měl hotovo, prostě vše odhodil stranou a vyšel do jídelny. Sebral Auroře svůj klobouk, a pak se posadil na své místo u stolu. Jenže jídlo, které před ním leželo mu přišlo až nějako moc hezky připravené, aby bylo v pořádku.
Auroře hned došlo na co myslí a tak se zasmála. ,,Neboj to jídlo připravoval Reiji, nic jsem s ním neprovedla." řekla, a aby mu to dokázala čmajzla mu talíře lžičku míchaných vajíček. Nic se jí nestalo, takže se Laito schutí pustil do jídla. No však zlomovým bodem byl čaj. Po snědění vajíček měl Laito strašnou žízeň a tak vypil čaj do dna.
Chvilku odpočíval na židli, když tu najednou se něco stalo. Začal mu kamenět penis v kalhotech. Vyděšeně se kouknul na svůj rozkrok, ale pak jeho pozornost upoutal Aurořin smích. V tu chvíli se znovu podíval na hrnek od čaje, a zase na svůj rotkrok. Došlo mu to.
,,Ty mrcho! Vážně!? Viagra v čaji!?" zavrčel naštvaně, ale chvilku už na to musel vyběhnout z jídelny, jelikož tvrdnoucí pták ho začal nesmírně bolet. A bohužel momentálně si od toho bude muset pomoci jen rukou. Bude si muset takříkají hodit Pomocnou ruku.
Když ale doběhl do svého pokoje, myslel, že ho postihne infarkt, jelikož po po celém jeho pokoji byly rozházené umělé potvůrky různých brouků a hadů. Nevěděl, jak to ta mrcha dokázala udělat, ale za tohle jí fakt nesnáší.
Tím to se však Aurora zbavila Laita na celý den, a nemusela se bát, že by na ní něco zkoušel, nebo jí jakkoliv jinak otravoval. A když pak večer ležela v posteli, cítila se náramně spokojeně.
,,Jak ses celý den měla?" zeptal se jí Ayato, když si sednul kousek od ní na posteli.
,,Skvělý, ale bez tebe mi bylo smutno." řekla popravdě.
,,Mohl bych ti ale ten den ještě vylepšit, že?" zeptal se její miláček s šibalskou jiskrou v očích.
,,No to rozhodně." usmála se na něj s láskou v očích.
,,Mám pro tebe překvapení." řekl Ayato, a pak následně vytáhnul ruku, kterou do teď měl lehce schovanou za zády.
Aurora zvědavostí hned koukala co to je. Chtěla po krabičce šáhnout a kouknout dovnitř, ale Ayato s rukou uhnul, a pak dokonce vstal z pokoje.
,,Neškádli mě. Co to je?" našpulala své rty.
Když tu náhle Ayato poklekl před ní na nejedno koleno, otevřel krabičku, kde se zaleskl prstínek s červeným a zeleným kamenem, a promluvil: ,,Auroro, Krvinko moje uděláš mě nejštastnějším upírem na tom to světě a staneš se mojí ženou?"
No a Odpověď a co se stane pak samozřejmě nechám na tebe Auri 😏😉
Snad se i vám ostatním příběh líbil.
Sayonara Vaše NSK 💜💜💜
ČTEŠ
Facebook Life Fancikce 2 (Diabolik Lovers) předčasně ukončeno.
FanfictionVAROVÁNÍ: Postavy se chovají sprostě, sexuálně na sebe narážejí, naznačují vulgarusmy. Někdy jsou za naprosté retardy, kteří se s mozkem snad ani nenarodili, a to i ty co vypadají chytře. A možná se nechovají, jako v anime. ⚠️🤣⚠️🤣⚠️🤣: Byla jsem v...