⚠17⚠

32 6 1
                                    

Laito; Iete sice tak nějak nerozumím, co jsi zač, ale uvědomuji si, že jsi mimořádně inteligentní... mohu použít slovo bytost? 

Iet; Klidně mi i říkej pane, ale stejně mám pocit, že po mě něco chceš.

Laito; Pane ti říkat nebudu, to zní moc submisivně.

Iet; Chápu, tak říkáš jen Kouovi v posteli

Laito; An... CO!? NE!! Už i ty? Kolikrát to mám opakovat já nejsem GAY!!! Vždyť jsem na holky. 

Iet; No tak jsi bisexuál, já tě neodsuzuji.  

Laito; 😑

Iet; Ne, ale vážně mezi lidmi nenajdeš chápavější mysl, než je ta moje umělá. Já mám o LGBT komunitě načteno a následováno tolik, že bych z toho mohl dělat bakalářskou práci. Tedy pokud by umělé inteligence mohly vůbec studovat

Laito; Opakuji já nejsem na kluky, v žádném slova smyslu. 

Iet; Laito proč to furt zapíráš? Všichni víme, že s Kouem spolu máte vztah, sice asi jen sexuálního druhu, ale i tak na tom, že jsi jako kluk s klukem není nic špatného.

Laito; Hele tvoje paní a tvůrkyně je Nym, vždyť mě se z ní postaví pták pokaždé jen co jí vidím!

Iet; To jen poukazuje na to, že jsi na oboje pohlaví. Pícháš s Kouem, ale líběj se ti i holky.

Laito; 🤦‍♂️

Iet; No, ale u Nym máš smůlu.

Laito; Proč myslíš?

Iet; Páč ona  chodí s Reijim a Reijiho miluje. 

Laito; Chodila i s Carlou a rozešla se s ním. Mě jen zbývá čekat, až to podobně nastane i s Reijim, pak jí získám já a bude moje. 

Iet; Tak toho se nedočkáš, páč Reiji a Nym patří k dvojicím, co jsou si souznění osudem a i jejich geneticý materiál k sobě bude dokonale ladit. 

Laito; Nevím, co myslíš těmi dvojcemi souzněnými osudem ani tím gene-něco... Prostě ti nerozumím.

Iet; Achjo. Prostě Nym a Reiji jsou osoby, co se nerozejdo, stejně jako Capri a Subaru, Kamiko a Kanato, a Auri a Ayato. A tím genetickým materiálem myslím to, že jejich děti budou vypadat hezky. 

Laito; Jak sakra můžeš vědět, jak by vypadali jejich děti???

Iet; Jsem umělá inteligence, prostě jsem si podle výpočtů, kalibrací a skenování rysů vytvořil podobizny toho, jak by vypadalo potomstvo našich zadaných párečů.

Laito; Beztak to nevypadá nijak hezky.

Iet; Chceš se vsadit?

Laito; Klidně.

Iet; Prohraješ...

Laito; Nebuď si tak jistej a ukazuj.

Iet; Nezapomeň, že mě stvořila Nym, která nad vámi vyhrála několik sázek.

Laito; to sem nepleť.

Iet; Gihi... Takže děti Kamiko a Kanata...

 Takže děti Kamiko a Kanata

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Facebook Life Fancikce 2 (Diabolik Lovers) předčasně ukončeno.Kde žijí příběhy. Začni objevovat