Capitolul 5

1.7K 242 16
                                    

Ochii nu mi se opresc din holbat la ecranul mic al telefonului.Sunetul din dreapta ma sperie,inima imi tresare cand omul de varsta a doua se aseza langa mine.Inca pastrez scaunul de langa geam pentru a vedea padurea pentru ultima data.

-Va simtiti bine domnisoara?vocea ragusita a batranaului isi face simtita prezenta.Nu pareti prea bine,ma instinteaza in continuare.

De atunci privirea imi cade pe fiecare obiect sau lucru ce misca,ochii ii am cu cearcane din cauza noptii nedormite.Nu am mai iesit din cabana decat la avion,si acolo m-am facut sigura ca ma amestec printre oameni.

Scot un zambet stramb in incercarea de al convinge ca sunt ok.Nu vorbesc desii simt ca ma mananca limba sa tip ca am vazut un om transformandu-se intr-un lup urias.Nu sunt o fata ce tine secrete mult timp,am fost invatata sa spun pe fata totul si simcera sa fiu vrea sa spun lumii pe fata ce se intampla defapt pe la spatele ei.

-Daca ti-e frica de avion,ma poti tine de mana.E in regula,sopteste batranul carunt catre mine zambind.Ochii mi se largesc si mai tare si imi intorc privirea de la batranul pervers de langa mine pe geam incercand sa il ignor.Las fruntea calda sa atinga suprafata geamului ce ma calmeaza apoi intru din nou pe telefon.Imi ating gatul fiind obisnuita cu greutatea snurului ce tine camera pe pieptul mult mai liber acum.Oftez invinsa si ma holbez din nou in ecranul mic si straluctor.Apropii cu degetele pentru a vedea mai bine informatia scrisa.Am gasit un termen pentru cei ce se transforma in lupi,si anume:

Varcolaci.

Aleg o legenda la intaplare pentru a o citit.Din cate pare pe vremea zeilor cand oamenii erau putini exista un hot,un barbat renumit pentru lucrurile furate din templele sacre.Intr-o zi a fost adus in fata lui Zeus pentru judecata -in ziua in care a murit- iar Zeus a vrut sa il arunce in lumea lui Hades.In schimb Zeita animelelor,Diana ce il iubea pe hotul numit Anotis a vrut sa ii de-a o pedeapsa mai blanda pentru al tine in viata pe pamant.In cele din urma Zeus a aceptat cu conditia ca Anotis sa fie singur,fara nimeni sa il sprijine,sa sufere toata viata lui de un blestem incurabil.Zeita Diana nu a putut gasii alta cale decat transformarea lui Anotis intr-un lup,cu capacitatea de a se putea face inapoi om insa foarte rar.Acesta a fost trantit din nou pe pamant cu blestemul asupra lui.Se spune ca el a avut o sotie,copii lui au iesit cu acelas blestem iar zeii nu au au putut oprii calamitatea ce s-a asezat pe pamant.

Am apasat pe poza de la media tresarind imediat cand am vazut bestia pe doua labe total opusa de ce a vazut eu.Inchid telefonul cand observ ochii batranului pe mine si a departez usor sarcastic lipindu-ma de geam.

Niciodata nu am noroc cand merg cu avionul,dar in viata pot spune ca norocul meu a plecat de ceva timp.

Mainile imi cad in poala jucandu-ma cu degetele.O doamna trece pe langa noi cu alune iar batranul pervers o soarbe din priviri pe blonda voluptoasa.Imi dau ochii peste cap refuzand alunele binevenite.Stomacul imi chioraii cand mi-a auzit raspunsul negativ.De cand am ajuns acasa a fost recomandat sa mananc bine dar nu am mancat de loc.De fiecare data cand incerc sa imbuc ceva imi vine rau imaginandu-mi sangele varsat,sau hainele rupandu-se de pe barbatul ce s-a transformat.Starea de rau devine tot mai apasatoare doar ca nu pot suporta gandul ca as putea fi urmarita la fiecare pas pentru ceva ce nu trebuia sa stiu.

Muschii mi se incrodeaza si raman asa in incercarea de a adormi.Ochii imi stau pe padure pana cand nu o mai am in vizor.

La naiba,cred ca iarasi mi-am pierdut esarfa in padure cand am cazut.

Automat corpul mi s-a incordat.Am ramas asa tot drumul,cu gandul ca el a venit la mine.Sau cineva dintre ei stiu unde locuiesc,nici macar la atata departare nu sunt in siguranta,si acest gand ma sperie.

Vibratul telefonului ce imi sta in palma transpirata nu m-a trezit din visarea mea continua.Pot sa jur ca pe ecran scrie ''mama'',si pentru prima data de cand m-am certat cu ea mi-a trimis un mesaj.

You've lost your scarfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum