Capitolul 13

1.2K 120 10
                                    

Aiden mi-a deschis portiera in timp ce a iesit apoi a intins mana sa ma ajute.

-Nu sunt chiar asa beata,ii spun si trec de mana lui iesind si eu afara.Mi-am intins mainile in sus pentru a face un exercitiu de dezmortire scotand cateva gemete surde.Din cate pare corpul nu era asa intepenit cum credeam.Un vant usor mi-a trecut prin par facandu-mi pielea de gaina.M-am infiorat scuturandu-mi corpul apoi am inceput sa sar cum fac de obicei.Toamna aici este destul de friguroasa.

-Vrei jacheta?aud vocea lui Demetri.In spate Alyona schimba vorbe cu barcagiul ce imi trage priviri uimite din cand in cand.

Am dat dezaprobator din cap indreptandu-ma catre lacul care stralucea in lumina slaba venita de dupa norii grosi.Ajunsa la margine reusesc sa vad cativa pesti inainte ca ei sa fuga de umbra mea ce s-a asternut pe apa.In departare se vede o cladire mai inalta insa este acoperita de ceata deci nu pot sti daca chiar este o cladire.Lacul este intins,daca ceata ar fi fost mai groasa nici nu l-ai putea deosebii de o mare gri.

Imi aduce amintiri.

Parintii mei niciodata nu au vrut sa paraseasca orasele mari sau macar sa se uita in directia satelor sarace.Pentru ei tehnologia este o inovatie mai frumoasa ca natura.Cat de urat sa insulti propriul ecosistem ce te tine in viata.Au calatorit prin toata lumea insa nu s-au putut sinchisii macar sa incerce sa pescuiasca,cum i-am rugat de multe ori,sau sa facem o calatorie cu corturile pe munte.

Nu,erau prea ocupati.

Asa ca am luat bani si mi-am cumparat un cort,un rucsac si ceva mancare.Nu a fost greu,avand in vedere munca pe care o faceau.Nu pot zice ca aveau timp,de aceea nici nu au observat cateva bagnote de o suta ce lipseau din poseta sau seiful cu un cod complicat.Am cautat pe internet si intr-un final am luat un autobuz.De la un coleg dintr-o clasa mai mare am imprumutat o undita.Inainte sa plec mi-a explicat cum functioneaza si m-a intrebat daca nu doresc sa vina cu mine.

Toti din scoala il stiau pentru perversiunile ce le facea deci am refuzat cat de frumos am putut,nu i-am spus unde si cand plec pentru precautie.

Cam prostesc din partea mea.

Cand am ajuns la statia care se gasea la mare departare de New York am luat-o prin padure dupa harta cumparata de la un chiosc.Imi amintesc cum fredonam un cantec numit ''Aventura'' inventat de mine.Rucsacul ma tragea in jos din cauza hainelor si a cortului pe care nici nu imi amintesc unde l-am pus.Stiu doar ca era foarte greu necesitand multe popasuri.Snacsurile incepeau sa se termine si nici macar nu am ajuns la destinatia -lacul- pe care il cautam.Calatoria cu autocarul durase,l-am luat de dimineata si deja incepea sa se intunece cand mi-am dat seama ca nu mergeam pe nici o poteca.

Un copil singur intr-o padure uriasa,asta eram in acel moment.

Cand decisesem sa fac cortul pentru noapte am auzit niste sunete in departare.Nu eram fricoasa nici pe atunci si am constat ca poate sunt oameni ce faceau galagie in timp ce pescuiau.Ba chiar am vazut lumini in departare.Imi amintesc ca am impachetat tot ce am scos din rucsac si am luat-o in fuga catre ele.Cand am ajuns am vazut masini de politie cu faruri puternice ce ma orbeau.In fata se afla si lacul ce era inconjurat de ele si politisti ce cautau intr-una.Am stat o clipa si m-am intrebat daca a fost o crima -ceea ce m-ar fi intrigat la culme- insa cand m-au vazut au inceput sa raporteze ca ''au gasit adolescenta disparuta''.Dintr-o masina a iesit mama si tata ce au venit in fuga catre mine.

Asa am invatat cum sa sterg istoricul laptopului .Mai ales cand cumpar bilete de autobuz sau caut un loc exact pe google maps.

O clipa am apucat sa ma uit catre lacul ce pare minuscul acum cand stau in fata acestuia, dar pe atunci era grandios.

Ca si in acel moment mi-am pus mainile in fata cu degetele pozitionate intr-un dreptunghi incadrand partea ce vroiam sa apara intr-o poza.Am ramas asa pentru o clipa pana cand am auzit un fosnet langa mine.Las mainile jos si ma uit in spate.Barca incapatoare ce seamana cu un mini yacht alb este deja pusa in apa si Demetri care sta in ea a inclinat-o intr-o parte.

You've lost your scarfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum