Capitolul 15

1.1K 106 26
                                    


Deja ne aflam in casa pe aceias canapea.

-Sa inteleg ca o omoram doar cu prezenta noastra?Cum va asteptati sa o protejati daca puterea voastra ii strica sistemul imunitar?Inteleg cand mergem in calatorii unde nu stam chiar asa mult pe langa oameni dar ea a stat cateva zile si deja a inceput sa moara.Cat va asteptati sa o tineti pana cand o sa fie pusa la pat?Nu este un animal ci o fiinta umana.

Alpha-ul din cealalta haita a inceput sa vorbeasca si m-a ingrijorat mai tare.Sa raman la pat?Ce am facut sa se intample asta?

-Intelegem riscurile dar suntem siguri ca pe urmele ei sunt vanatori.Nu stim cati dar categoric o vor cauta daca pleaca, pentru tortura.Si asta este numai vina noastra.

-Dar de la distanta?Sau macar sa puneti o nimfa sa aiba grija de ea?Nimfele cu prezenta lor vindeca si aduc starea mentala si fizica la un nivel mai inalt.

-Sa ii punem o bona nimfa?intreaba Aiden care si-a mangaiat barbia intrebator.

-Din cate stim nimfele s-au inchis in padurile lor.Nu le place sa comunice cu celelalte fiinte,urasc mirosul de varcolac si considera oamenii dezgustatori,a raspuns Demetri oftand.

Ma pierdusem la partea cu nimfe.Vor un papagal?Nu am ajuns la capitolul acela inca.Vazand ca stateam cu ochii larg deschisi si cu o fata intrebatoare s-a oferit Alyona sa imi explice.Tonul ei sarcastic insa nu a lipsit.

-Ninfele sunt creaturi ale padurii.Au corp asemanator omului insa prezita niste coarne.Depinde caci sunt mai multe rase.Plus sunt destul de inganfate chiar daca toata lumea le vede ca niste fiinte frumoase si ajutatoare.Nu le plac oamenii pentru ca ei au imperfectiuni.Si fac pariu ca niciunul nu s-ar oferii sa aiba grija de o mucoasa ca tine.

Am ignorat comentariul rautacios apoi m-am ridicat.Le-am facut semn ca ma duc in camera si asa am si facut.Nu ma simt bine,nu ma simt bine,imi tot repetam cu o durere de cap ce nu trecea.Din varful scarilor am auzit ca vor incerca sa contacteze o nimfa prin cunostinte.Daca asta inseamna sa plec de langa oameni ce se transforma in lupi,o pot considera o binecuvantare.Am vrut sa intru in camera in care m-am trezit insa nu am facut-o.Am intrat in alta camera cautand un telefon.Pe noptiera cenusie,chiar in fata mea statea un smartfone samsung.L-am apucat si am intrat in baie cu fata catre usa.Am vrut sa tastez repede numarul Lexei dar un tusit venit din spatele meu m-a panicat.M-am intors doar ca sa descopar un barbat asezat pe toaleta gol din cap pana in picioare.

Am tipat iar dupa tipatul meu a urmat al lui.Auzind tipatul lui am tipat si mai tare aruncand din maini telefonul si incercand sa imi acopar ochii.Printre degete am urmarit cu ochii telefonul care cazuse in cada plina cu apa.Vazand ca telefonul a cazut  acesta de o potriva urla mai tare indreptandu-si aratatorul catre telefonul ce facuse un ''pleosc'' fantastic..De asemenea in cada era alt baiat tot gol care cand m-a vazut a tipat mai tare ca toti incercand sa se acopere.Corul nostru de tipete a alertat varcolacii caci pe usa a dat buzna Aiden care s-a calmat automat cand a vazut cei doi baieti goi.M-a luat de mana si m-a tras de acolo si din camera afara.Ceilalti statea in dreptul usii si radeau.

Inca imi tineam mana la ochi.

-Scuze,scuze,scuze!am repetat.

Alpha-ul acelei haite a chicotit si mi-a facut un semn lejer cu mana asigurandu-ma ca nu am facut nimic rau.

-Nu-i nimic.Cei doi sunt vrajitori venititi din Irlanda.Sunt aici in vizita si pentru a fertiliza padurea.

-O,o da sigur,vrajitori.Sa mor eu daca mai inteleg ceva,soptesc pentru mine.

In spate vedeam cativa adolescenti ce chicoteau incercand sa isi acopere rasetele.Unul dintre ei facea ca o hiena cu mana la gura si aproape a cazut pe spate din cauza rasului haotic.M-am incruntat si am oftat scotand un raset.Scena parca ar fi fost scoasa dintr-o comedie proasta.Am dat la o parte mana lui Aiden de pe brat dar a pus-o la loc si m-a tras inapoi in camera in care m-am trezit.Ceialalti au trecut pe langa noi aruncandu-si ochii catre Aiden.Acesta le-a facut semn ca o sa stea cu mine si asa am ramas singuri.A inchis usa dupa el si eu m-am asezat pe pat.

-Pe cine vroiai sa suni?ma intreaba cu o nervozitate ce incerca sa o ascunda.

-Pe nimeni,ii raspuns sarcastic si imi dau ochii peste cap.

-Nu intelegi ca nu iti poti contacta parintii sau prietenii acum?Nu stim daca sunt urmariti de catre vanatori!aproape  striga catre mine.

Am marit ochii uimita de tonul lui serios si apoi m-am ridicat in picioare.M-a apropiat de el gandindu-ma daca sa ii dau un pumn sau nu.Gandul imi pierii cand mi-am dat seama ca defapt e un calorifer umblator si blindat,mi-as rupe mana.

-Sa o crezi tu ca ma poti tine cu tine!Daca mi-au rapit parintii,sau pe Lexa?Pe tine te intereseaza doar haita si fanteziile tale.Ei bine ghiceste,eu nu sunt perechea ta!Nu imi pasa de tine catusi de putin si vreau acasa!Acasa!M-ai auzit?!

Lampa din spatele lui parca imi facea cu ochiul sa o iau in maini si sa ii sparg capul dar gandul a trecut de asemenea rapid.Nu s-a miscat dar s-a aratat ranit.Ochii ce starneau a furie au fost cuprinsi de tristete dar a incercat sa ascunda asta.Am avut un imbold sa imi cer scuze dar nu am facut-o.

-Nu va trebuii sa mai stai cu noi atat de mult.Iti vom gasii o nimfa cu care sa stai la oras.Pana cand vei sta cu ea iti vom cauta familia si prietenii.Nu te pune in pericol de geaba.Esti un om,nu ai nici o putere.

-Exact!Ei nu sunt oameni?Nu pareau a avea puteri deosebite!Va puteti transforma in bestii ,sfanta bunica Nona,va puteti pana si scoate colti si gheare fara sa va transformati si va e frica de ei?!

L-am vazut abtinandu-se sa nu sara in sus de nervi sau sa loveasca ceva.S-a calmat in linistea pe care am lasat-o in camera.

-Ti-am dat niste carti sa le citesti,dupa ce o faci sa vi sa vorbim despre lucrurile astea.

Tonul serios mi-a dat friguri pe sina spinarii.M-am repezit si l-am prins de brat incruntata.

-Nu,spune-mi ce e asa special la vanatori.M-am saturat sa citesc carti.i-am raspuns apoi am incercat sa il imping catre pat ca sa stea jos dar nu s-a clinitit.Te rog!

A facut cativa pasi catre pat apoi s-a asezat pe margine.A rabufnit si a cazut pe spate pe salteaua moale cu mainile intinse.Ca sa ii fac pe plac si sa nu mai fie nervos m-am lasat langa el cu capul pe bratul tinut intins.S-a uitat la mine si dupa cum am prezis am reusit sa il imbunez.

-Ce e cu tine si cu bunica Nona?ma itreaba cu spranceana ridicata.

-Nu schimba subiectul.

A dat dezaprobator din cap cu o tenta de exasperare.

-Vanatorii nu sunt oameni normali.Sunt o rasa evoluata,nu au puteri si nu se transforma in lupi dar au simturile extrem de ridicate.Sunt agili si se antreneaza toata viata.Au arme special facute pentru a ne ucide ce contin foarte mult argint.Stiu slabiciunile noastre si cum sa ne doboare de aceea si ei umbla in grupuri cum noi avem haite.De obicei se ascund printre oamenii normali.Nu tot timpul vaneaza dar cand o fac intrunesc o masa intreaga de luptatori.Si nu se dau batuti.

-Si numai cei nascuti din vanatori se vor face vanatori?Se imperecheaza ca iepurii sa aiba luptatori?

-Sunt rare cazuri in care se pun sa antreneze oameni normali.

M-am uitat catre tavan pierduta printre ganduri.Nu a mai spus nimic dar ii simteam privirea arzandu-mi obrazul.Stiam ca se holbeaza la mine.

-Crezi ca pot face rost de un cutit de argint?intreb cu un ranjet micut pe fata.

Se pare ca nu a fost amuzat de vorbele mele.

-Inca nu ai incredere in noi?se ridica in fund pe pat .

-Ba da.Dar nu am incredere in alti varcolaci care poate nu sunt de acord ca un om sa misune printre ei?

Propozitia a sunat a intrebare si am dat cu piciorul la ideea mea de a fi serioasa in legatura cu subiectul.

-Nu primesti un cutit,a spus rapid si s-a ridicat iesind pe usa.

Nu ma asteptam sa fie usor sa obtin un cutit oricum.Am ridicat mainile catre tavan intinzandu-mi oasele.Nici nu stiu cum arata nimfele exceptand faptul ca au coarne,dar daca au decis sa imi puna o bona,sa nu creada ca o sa fiu un copil cuminte si nu o sa ii fac viata un calvar ca si celorlalte bone pe care parintii mei, ce nu aveau timp, le agajau.Pana la urma eu am fost sora mai rea.

-Inca imi datorati o camera profesionala!am tipat stiind ca toti varcolacii o sa ma auda.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You've lost your scarfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum