***
-Nu vi sa ma saluti?Sti ce trebuie sa spui nu?
-Da, da, esti bolnava grav la pat, s-ar putea sa mori.
O pup pe obraz pe Lexa ce surade cu gura pana la urechi.Nu i-am explicat de ce merg inapoi in Oregon dar a inteles ca este ceva important.Se apleaca si apuca clanta ca sa imi deschida usa. Am prins in mana geanta, aceasi geanta cu rotile de data trecuta.Deschide usa in timp ce ma intorc sa ma uit in oglinda obisnuita sa imi vad parul zbarlit si neglijent.
-Cora?Te cauta niste tipi,spuse destul de plictisita Lexa.Intorc capul catre ea si raman cu sprancenele ridicate cand in fata usii se ivesc doi barbati de varsta mijlocie.Tin strans geamantanul si ies pe usa dupa ce o salut pe Lexa.
-Domnisoara Caroline?intreba unul dintre ei.Dau aprobator din cap si cu coada ochiului se uita unul la altul.Tipul doi, cu costum gri isi scoate telefonul din buzunarul de la camasa bine calcata si il deschide apoi mi-l baga in fata.Departez capul pentru a vedea ce este pe ecran.Poza cu lupul ma surprins oarecum, de ce au poza facuta de mine?
-Dorim sa stim in ce parte a Oregonului ai facut poza.Suntem de la o organizatie ce protejeaza haitele putine de lupi din zona aceea.
-Deci este un lup?am intrebat.
-Dumneavoastra ce credeti?
Ce naiba vrei sa cred?
-Pai nu ma gandeam ca este un lup.
Tipul unu se uita catre tipul doi si respira oarecum descurajati de necolaborarea mea.
-Ce organizatie sunteti?Pot vedea o carte de vizita?
Tipul unu scoate din buzunar o carte de vizita.Studiez indelungat cartea pe toate partile si constat ca treaba este destul de reala.Totusi nu imi place sa vorbesc cu astfel de tipi.
-Defapt nu stiu sigur.Uite, am un avion de prins catre New York ca sa imi vizitez familia deci chiar ma grabesc fiindca biletele au costat al nabii de mult.
Le fac cu mana inainte sa spuna ceva si trag geamantanul dupa mine fiind singurul care face zgomot pe holul ramas in tacere.Le aud pasii indepartandu-se catre cealalta scara.Rasuflu usurata si cobor scarile de pe partea mearidicand geamantanul cu greu.
Cine ma pus sa iau atatea haine?
Las geamantanul jos cand ajung in fata intrarii si ies din campus respirand aerul curat.Elevii nu prea sunt pe afara dar cu cat mai putina lume ma vede cu atat mai bine.Grabesc pasul si trec de curte ca sa ies in strada.Cand sa o trec o masina de culoare neagra zboara cu viteza pe langa mine.Reusesc sa il zaresc pe tipul unu la volan.
-Ce ciudat.
Dupa ce mi-am facut scenarii in minte in care ei ar fi cine stie ce rapitori de copii pentru organe am cautat taxi-ul cu care aveam sa ma duc.Masina vine agale catre mine si se opreste.Taximetristul se ridica de pe scaunul soferului si ma ajuta sa pun geamantanul in porbagaj apoi trantesc usa dupa mine aflandu-ma in masina.
-La aeroport te rog,spun incet si imi scot telefonul care imi mai vibra o data.Raman surpinsa sa vad cate vizualizari a strans deja site-ul.Nu credeam ca o poza plurata imi va aduce mai multa faima decat cele profii pe care le-am facut.Bag mana in buzunar si scot foaia impaturita apoi o deschid.Nu am putut sa las fotografia lupului developata sa stea la capul patului.Indoitura de pe mijloc ma face sa ma stramb,trebuia sa o tin dreapta si intacta dar nu incapea bine in buzunar.
Strang pe langa mine mai bine geaca ordinara de culoarea mustarului si cu ajutorul degetului aratator imi sterg botul bocancului stang ce a ramas murdar.
CITEȘTI
You've lost your scarf
Lupi mannariDupa o calatorie in Oregon pentru a fotografia natura,Cora se intoarce acasa cu o poza de speriat.Ceva,sau cineva o urmarise prin pădure.Un animal feroce mare si înfricosător.Intr-un mod ciudat aceasta se dovedi a fi un Beta,un varcolac ce se arată...