Ma trag in coltul dubitei incercand sa ma abtin din a varsa,desii instincul piere pe minut ce trece.
-Cine e Aiden?soptesc cu mana la gura ca sa fiu sigura.Fata cu parul albastru se asezala langa mine si imi da o punga.O iau stragand-o in pumn.Aceasta zambeste si isi intinde mana apoi prinde o cutie de suc aruncata de un baiat.
-E Beta-ul nostru,sti ce ma uimeste cel mai mult?Ca ti s-a aratat.Am crezut ca a trecut peste faza cu perechea.
Raman mai confuza decat am fost la inceput.Morgan se aseza turceste in fata mea si ii face semn fetei sa plece iar aceasta se conformeaza.
-O sa intelegi cand ajungi acolo.Iti vom explica totul,spune calm si imi intinde o doza de suc.O iau in mana si o deschid apoi beau cateva guri.Incep sa ma relaxez asa ca ma las putin pe spate.Acesta imi zambeste.
-Ai dorii sa faci cunostinta cu ''rapitorii'' tai?vorbeste apoi se intoarce catre cei din spate.Acestia fac un gest micut cu mana,sunt adunati intr-un cerc vorbind in liniste.Dau aprobator din cap insa incet si fara prea multa convingere.
Ei se ridica desii noi am vorbit in soapta,se pare ca au auzit.Se aseaza in fata mea tot pup,prima este fata cu parul albastru ce se prezinta.
-Marina,spune cu zambetul pe buze.Ma prinde de mana si mi-o strange.Scot un chicot cand ii aud numele.O caracterizeaza foarte mult,pana la urma are parul albastru ca marea.Aceasta ma priveste printre gene probabil fiind obisnuita cu comparatile aduse la numele ei.
Urmatorul care intinse mana a fost baiatul cu parul rosu ca focul ce mi-a aruncat esarfa.Imi zambeste cald.
-Ralph,spune si imi prinde mâna.Mi-o retrag repede cand simt aceas căldura excesiva pe care am simtit-o la Marina.Chicoteste amuzat de reactia mea spontana.
-Sunteti fierbinti amandoi,sigur va simtiti bine?soptesc jucandu-ma cu doza de suc.La un moment dat s-a facut liniste,in acea liniste inima imi tresarii crezand ca am spus ceva gresit.Apoi rasetele au acoperit dubita.
-Suntem varcolaci,la ce te astepti?un brunet mai inalt spune cu gura pana la urechi.Imi pocnesc dintii prefacandu-ma ca inteleg,desii pentru mine totul este strain.O alta fata maruntica si satena imi intinde mana de asemenea dintii stralucindu-i.
-Naomi,incantata!
-Cora,ii raspund mai tare de data aceasta.Se retrage la locul ei sprijinindu-si capul de Ralph.
-Dylan.
Imi intorc capul catre brunetul ce nici nu intinde mana desi si-a spus numele.Pare mai bosumflat ca ceilalti,parca plictisit.Ma las pe partea dreapta cu spranceana ridicata catre soferul ce se uita in oglinda retrovizoare.Ridic mana si o flutur pentru ai face cu mana.Imi raspunde scurt accelerand.
-Ce vreti de la mine?Ma duceti acasa?spun si il privesc pe Morgan.Da dezaprobator din cap.Inima imi trasere incepand sa strang doza in mana pentru a ma calma.
-Va trebuii sa vi cu noi Cora.Nu te putem proteja daca o sa stai unde ei stiu ca esti.Desigur daca nu le-ai spus locatia noastra o sa fim in siguranta,de data asta ma priveste cu speranta:Nu ai spus-o nu?
Trag o gura de aer si dau dezaprobator din cap.
-Au aflat ca e in Oregon.Stai,cum ramane cu Lexa?Colega mea de camera,daca stiu unde stau atunci ea va fi in pericol!
Acesta da din nou dezaprobator din cap.Raman cu ochii holbati catre el.Cumva crede ca o sa accept sa plec cu ei?Dar sa o las pe Lexa singura?Cine stie ce s-ar putea intampla.
Ma ridic in picioare si stau putin cocosata.Imi pastrez vocea calma.
-Opreste masina acum Morgan,spun tremurand de furie.Abia i-am cunoscut,ce fac aici?Merg cu straini?
CITEȘTI
You've lost your scarf
Manusia SerigalaDupa o calatorie in Oregon pentru a fotografia natura,Cora se intoarce acasa cu o poza de speriat.Ceva,sau cineva o urmarise prin pădure.Un animal feroce mare si înfricosător.Intr-un mod ciudat aceasta se dovedi a fi un Beta,un varcolac ce se arată...