"Herkese merhaba, konuşmama başlarken bunun kulağa samimi gelmesi için uğraşmayacağımı bilmenizi isterim. Ama biraz prosedür fena olmaz. O yüzden söylemeliyim ki bugün burada böylesine bir kalabalık görmek olması gerektiğinden daha çok duygulandırdı beni. Jungkook görebilseydi vay, derdi. Onun bu kelimeyi ne kadar sevdiğini bilebilirsiniz, ya da bilmezsiniz, her neyse ama dediğim gibi, görebilseydi vay derdi. Evet.
Nereden başlamam gerektiğini bilemediğimden- çünkü Jungkook'un ölüm haberi de en az ölümü kadar aniydi, aslında buradan başlayabilirim diye düşündüm. Jungkook'un ölüm haberinden yani. Ve gerisine doğru gideriz. En başa doğru.
Tamam, Jungkook'un ölüm haberi bana ulaştığında düşünebildiğim tek şey bunun beni ne kadar kırdığıydı. Çünkü bilmiyor olabilirsiniz ama Jungkook sakarın tekiydi, bu yüzden her şeye ben göz kulak olurdum hayatımızda ancak ona başından sonuna kadar sahip çıkıp iyi bakması için verdiğim tek şey kalbimdi ve paramparça etmişti onu. Şimdi burada olsaydı benden özür dilerdi, isteyerek olmadığını söyler ve sakarlığını bahane ederdi ancak gördüğünüz gibi, Jungkook şimdi burada değil.
Ve bunun sizi, beni kırdığı kadar kırdığını düşünmüyorum.
Şimdi burada Jungkook'un ailesi, okul arkadaşları, iş arkadaşları, kavga etmiş olduğu tanıdıkları, eski sevgilileri olarak diyebilirsiniz ki kürsüdeki bu çocuk böyle bir günde Jungkook'un kalbini kırdığını söyleyerek ne yapmaya çalışıyor, terbiyesi ve sorumluluk bilinci nerede, bizi suçluyor mu? Ama ben şimdi, burada, Jungkook'un ailesi, okul arkadaşı, iş arkadaşı, kavga etmiş olduğu tanıdığı, ölene kadarki sevgilisi- ki teknik olarak eski bir sevgili olmuş oluyorum değil mi?- ve en yakın arkadaşı olarak kürsüde dururken demek istiyorum ki ne düşündüğünüz umurumda değil ve evet, sizi suçluyorum, terbiyemi ve sorumluluk bilincimi de taşaklarımda saklıyorum, merak ediyorsanız yani.
Daha da dürüst olmamı beklerseniz, aslında beklemediğinizi de biliyorum ama cenaze için tuttuğumuz organizatör- evet bir de bu var, cenazesini düğünümüz için tuttuğumuz organizatör ile organize ettik, gülebilirsiniz- kürsüde tam olarak 30 dakika durabileceğimi söyledi. Bu yüzden siz acıyan kıçınız için sızlanırken bile ben kürsüde konuşmama devam edeceğim ve dinleyeceksiniz çünkü Jeon Jungkook kalbimi paramparça etti ve sizin kocaman kıçlarınızın ağrısıyla bu karşılaştırıldığında, sizin kocaman kıçlarınızın ağrısı hiçbir şey benim acımın yanında.
Yine de bu özel günde, geçtiğimiz 25 yıl sanki inanılmaz bir samimiyetle bunu yapmışsınız gibi davranıp midemizi bulandırarak bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederiz, evet dalga geçtim az önce sizinle. Özellikle sizinle Bayan Jeon. Neyse, ne diyordum? Evet, bu özel gün...
Hayır bu bakirliğini kaybettiği bir gün değil, doğum günü de değil- ah, ironiyi anladınız mı?-, eşcinsel olduğunu söyledikten sonra annesinin onu evden kovduğu 18. yaş günü de değil- oh siz de mi buradaydınız Bayan Jeon?- , Yeontan'ı sahiplendiğimiz gün hiç değil çünkü evet, tam olarak ölüm günü.
Ve sizler de, onun değerini o hala nefes alabiliyorken anlamamış, vicdanınızın sizi rahatsız etmesine izin verip ağlamak ve sızlanmak için bir tabutun içine konulmasını beklemiş olan bir avuç aptaldan ibaretsiniz. Sol taraftaki beyefendi yüzlerce insana bir avuç dediğim için beni kınamış gözüküyor ancak hepiniz o kadar miniciksiniz ki, bir avcuma sığabilirsiniz.
Şu ana kadar henüz kimsenin gururuna tüm bunları yediremeyip töreni terk etmiş olmaması da doğruluyor bunları, oh ve Bayan Jeon, hala burada olduğunuzu görmek midemi bulandırdı.
Of, konuşma allak bullak oldu değil mi? Hepsi Bayan Jeon yüzünden yemin ederim ki.
O zaman şöyle yapalım. Ben Jungkook'un ölüm haberinden bahsetmeye devam edeyim. Bu benim listemin son maddesi çünkü.
Ne listesi mi? Jeon Jungkook'un kırdığı şeyler. Unutmamak için bir liste hazırladım, olur da kendinize saygınızı bu 30 dakika sonunda hala kazanamamış olursanız bir de Jeon Jungkook'u kıran şeyler listem var. İçinde hepinizin bulunduğu.
Önce benim listemden başlayacağım. Çünkü şimdi bu benim konuşmam, ve Jungkook'un dinlediğine de eminim, o yüzden demek isterim ki lanet orospu çocuğu iyice dinlesen iyi olur çünkü bu senin hakkında.
Evet, nerede kalmıştım?
Oh, tamam, burada işte. Madde 1, elim. Birkaç kişinin sondan başlayacağım derken neden ilk maddeye zıpladığımı sorduğunu duyabiliyorum. Sadece gözünüzde dengesiz biri olmak için uğraşıyordum ama işte tamam.
Evet, elim. Bu salondaki herkes şu an en az bir kemiğimi kırmak istiyor gibi duruyor ama kıskançlıktan delirin, çünkü Jeon Jungkook elimi kırdı. Bu da siz sadece bir kemiğimi kırmak için bile yanıp tutuşurken Jungkook'un tam 27 kemiğimi kırdığı anlamına geliyor ve bunu yaptığında yalnızca 7 yaşındaydı.
Zaten böyle tanıştık, ve hayır, klişeliğim hakkında kusamazsınız. Özellikle siz Bayan Jeon, size bakarak kusması gereken benim çünkü."