Bugün malesef bi aksilik oldu ve yanlışlıkla bölüm paylaştım ve Silemiyorum :( herneyse kusura bakmayın ^.^
Multimedia : Hayat Deniz ve Can ve Cem Adrian - tek kişilik aşk.
"Azra lütfen.." tam yarım saattir beni ikna etmeye çalışan Hayatta bilmem kaçıncı kez gözlerimi devirdim. "Bak güzelim ben o çocuğu oracıkta döverim. Plan iptal olur hemde boş yere başımız yanar."
Hayat sıkıntıyla nefesini dışarı verdi "Yaa Azra bak bi görsen çocuğu , bildiğin iyilik meleği. Kaanla Pamirin karışımı düşün aynen öyle" kaşlarımı anında çatıp Hayata baktım oda söylediği cümleler den pişman gibi eliyle oynuyordu "Noluyo Hayat ?" dedim bacağımın üstünde olan elini hafif sıkarak.
"Bak ben bu çocuğu ukala , zengin Zübbesi birşey bekliyordum. Kendimi de ona göre hazırlanmıştım yani , ama bu çocuk çok farklı Azra. Hayır bakma bana öyle çocuktan tabiki etkilenmedim sadece babası öyle diye bu çocukta kötü biri olacak değil dimi ? Ben kendimi sürtük gibi hissediyorum." Son cümleyi söylerken sesi titremişti.
"Iste bu yüzden sana karışma demiştik Hayat. Denizi haklı çıkartıyorsun." Elinin üzerindeki elimi çekip konuştu
"Hayır Azra. Hayır onu haklı falan çıkarmıyorum. O sadece kendini düşünen bencilin teki , söylediklerini birazcık düşünüp söylediğine inanıyo musun ?"
"Istersen Denizi bana daha fazla kötüleme Hayat" dedim sertce
"Her neyse gel ve kendin gör o zaman" şirin şirin gülümsedi "geliyorsun değil mi ?"
▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪
Deniz bende gelicem diye tutturmuş , Hayat her ne kadar yalvarsa bile ben abla Deniz de benim erkek arkadaşım olarak şu çocuk ile bulunacağımız cafeye gidiyorduk.
Deniz omzumu dürttü "Kız elimi tut bakayım" gülerek elini tuttuğumda Hayatın homurtusunu duyup daha çok güldüm. "Kız baldız kıskandın mı ? Gel sende öbür elimden tut istersen"arkadan Hayat ın saçını çekince Hayat tiz bi çığlık attı "Eline koluna sahip çık enişte" enişteyi bastırarak söylemişti tabiki.
"Hayatım" gelen sesle hepimizin bakışları karşıdan el sallayan çocuğa çevrildi. Yakışıklı sayılır dı , esmerdi görünüş olarak babasının aynısıydı.
"Canım" dedi kıkırdayarak Hayat. kısa bi sarılmadan sonra bize döndü "Bu ablam" dedi beni göstererek "Azra" daha sonra umursamazca Denizi gösterip "Ablamın erkek arkadaşı , Deniz. Ablacım Can da sana bahsettiğim erkek arkadaşım" çocuk bana elini uzatıp gülümsedi "Merhaba Efendim" uzattığı elini sıkıp gülümsedim "Meraba Can"
"Ha siz o yüzden.." denize döndüğümde iğrenir gibi Hayat ve Cana bakıyordu. Hayatın kahkahasını duyduğum da hala durumu anlamış değildim.
"Hani Hayat , hayatım. Can , canım ya öyle yani." Bana açıklama yapmaya çalışan çocuğa gülsem mi ağlasam mı der gibi bakıyordum. "Imm neyse oturalım mı ?"Çocuğun eli ayağına dolaşmıştı , anlaşılan bizim kız işini iyi yapıyordu yada sadece kendi gibi davranıyordu herneyse.
"Oturalım bakalım."
Bir saat oturmuş , sohbet etmiştik. Çocuk Hayatın anlattığı kadar vardı. Denizin bütün Soktuğu lafları altan almış efendi gibi cevap vermişti. Hayatın erkek versiyonuydu adeta.
Bu çocuk da bişeyler vardı. Ya çok iyi rol yapıyordu , yada...
"Oğlumuz ne işle uğraşıyor ?" Denizin içinde adeta 50 yaşında adam çıkmışt tam yarım saattir çocuğa söylemediği laf kalmamıştı simdi ise baba kılığına bürünmüş çocuğa sacma sapan sorular soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
No FicciónAnnem koymuş benim adımı 'Azra' demiş gözlerini hayatta yummadan önce. Son kelimesi bu olmuş , Azra demiş bana saf temiz olan. Oysaki ben adımın anlamını kaybedeli yıllar olmuştu . Annemin katiliydim ben. Adıma leke getirmiştim , masumiyeti yıll...