Alo Melih ben Gaye.Alo alo sesimi duymuyorsun.Gaye sen misin?Evet benim neden cevap vermiyorsun.Melih neden.Seni çok özledim.Bende özledim ama biliyorsun bu aralar çok yoğunum. Sen niye aradın. Şey söylücektim Akşam annem işleri yüzünden evde olmayacak.Sana gelicem hem seni görürüm ne diyorsun.Ben mi olur tabi gel.Tamam anlaştık akşama yanındayım.Hadi öptüm bay.
Kızım yemeğini koydum tezgaha istediğin zaman ısıt ye.Ben yarın sabaha burada olmuş olurum tamam mı? Yeliz teyzen kalacaktı yanın da onu da istemedin.Bak sende kalacak aklım.Sen beni merak etme annem ben derslerimi yapıp.Tv seyredip sonra yatarım.Hadi git gel sağlıcakla .Tamam kapını kilitlemeyi unutma.Tamam anne hadi.Tamam gittim gittim...
Şimdi hazırlanmalıyım 1 saat sonra Melihe gidicem.Çok heyecanlıyım.O benim ilk aşkım.Ilk aşkı ilk öpücüğü onunla tattım yaşadım.Şimdi elim ayağım birbirine girsede.Kırmızı bir elbise üzerine ceket giyerek çıktım evden.Sanki yanlış bir şey yapıyormuşum gibi his vardı üzerimde.Oysaki ilk defa böyle ağır bir hisle dolmuştu içim.Taksiye bindim 15 dk sonra evinin önünde indim.Evi 2 katlı yanında neredeyse tek tük evler bulunan bir yerdeydi.Açıkçası bu ıssız yerden ürkmüyor değildim.Ama onun yanında kendimi güvende hissediyordum.Hiç vakit kaybetmeden melihin zilini çaldım.Defalarca ama kimse çıkmadı meydana.Hemen ona mesaj attım.Mesajda Melih ben kapıdayım,sen nerdesin.2 dk sonra telefon çalmaya başlar.Arayan melihtir.Alo Melih nerdesin dondum dışarıda.Ben mi uyuya kalmışım da hemen açıyorum kapını bekle.Tamam.Söylene söyelene salona girdim.Bu yaptığının bir cezası olacak herhalde Melih Koza sen sen...Burada ne oldu Melih. Burada mı şey hırsız girmiş herhalde ben uyurken.Neredeyse Eşyalar heryerdedir.Sana birsey oldumu.Hayır ama birilerinin canı yanmış olabilir.Kimin Melih hırsızın mi.Tabi onun kaçtı şerefsiz pislik.Neyse boşver.Sen gel bakayım.Dur Melih! Buranın halini görüyormusun.Sen hani beni özlemiştin.Özledim tabii ama önce buraları bir toplayalım.Tamam Gaye hanım dediğin olsun.Ama sonra biliyorsun...Melih tek başına yaşayan bir insan, Onu tanıyali 1 ay oluyor neredeyse ama onu neredeyse hiç tanımıyorum.Kendi içinde acıları belki özlemleri var her insan gibi.O benim gözümde kapalı bir kutu.Ama yavaş yavaş onun hakkında ki herşeyi öğrenicem.Odanın işi bitince derin bir oh çekerek attım kendimi koltuğa.Saat de epey geç olmuştu.Ne hayallerle gelmiştim oysaki onun yanına.Melih elinde bir kadeh içkiyle geri geldi.Al iç biraz kendine gelirsin dedi ve benim yanıma koltuğa attı kendini.Buna hayır diyemedim.Etrafı inceleyeme başladım.Hersey 1 hafta önce bıraktığım gibiydi.Suratımda hafif bir gülümseme geçti.Ne oldu Neye gülümsedin böyle.Bir an daldığım düşüncelerden uyandım.Ben mi hiç sadece senin hakkında hiç birsey bilmiyorum.Neden bana anlatmıyorsun.Gaye biliyorsun saten herseyi.Hersey gördüğün gibi burada tek başına yaşıyorum.Benim senden başka kimsem yok.Tamam mı?.Peki öyle olsun sana güveniyorum.Sen beni özlememişmiydin.Gel bakim yanıma.Biraz daha melihe yaklaştım.İçki iyice bedenimi uyuşturmaya başlamıştı.sadece 2 bardak içmiştim.Belkide bünyem alışık değildi.Melih beni kendine çekti.Beni öpecekti.ilk defa değildi belki ama kalbimde kelebekler uçuyordu sanki.Gözlerimi kapatmış onun beni öpmesini beklerken bana sakın ol diye fısıldadı.Her zaman yaptığı gibi.Tam onun ılık nefesini yüzümde hissettiğimde kapı çaldı.Ah bir küfür savurdu Melih.Ve koltuktan kalkarak kapıya gitti.Giderken bu saate kim acaba diye söyleniyordu.Ben halen o anın etkisindeydim kendimi koltuğa bıraktım.Biraz da başım ağrıyordu.Galiba sarhoş olmuştum.Melihin sesi yabancı bir sese karışıyordu.O yine mi burada.Sen ne yapmaya çalışıyorsun Melih.Sanane sanene benim yaptıklarım seni ne ilgilendirir.Sonra birden bağışları duyarım.Bu da kim diye bakmaya kalktım.Kapıya giderken sesler daha da yükseliyordu.Melih o da kim diye bağırdım.Ama sesim fısıldamadan öteye gitmedi.O yabancının simsiyah saçlarını ve karşısındakini bir bakışıyla öldürbilecekmiş gibi çılgına dönen kahverengi gözlerini görebiliyordum.O bile beni yerime çivilemeyi başarmıştı.O an ayaklarım yerden kesildi ve yere düştüm.Sadece Melih diye bağırdımı hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Aşk
Teen FictionAbisi sevdiği kadını aldığından beri hergün gözlerini intikam için açıyordu Emir Koza.Askı ellerinden bir sabun gibi kayıp gitmişti.Ama bir gün onu gördü o masum Gayeyi...Bilmiyordu ki Gaye Aşkı dediği adam; Melih Koza kardeşinin aşkına kıymıştı...