Gözler Yalan Söylemez

85 2 0
                                    

Gaye

Söylesene Melih susma ne olur birşeyler söyle sen sen masumsun biz masumuz.Bak bana bak gözlerime yoksa başka başka bir kız mı var? Hayır bunu nasıl düşünebilirsin Gaye? Sen benim hayatımda ki  ilk ve son kadınsın.O zaman sorun ne Melih anlat bana.Melih halen susuyordu,onu ilk defa bu kadar çaresiz görmüştüm.Bir süre sonra onun sesini duydum.Bizden olmaz be Gaye sen ve ben birbirimize o kadar zıt iki insanız ki bunu  bugün bir daha anladım dedi Melih gözlerindeki o çaresizlikle.Az önce söylediği şey doğrumuydu ona sormak istedim ama onları bir daha söylemesine kalbim dayanamazdı.Neden Melih bunca zaman beni seviyormuş gibi yaptın neden kendi hayatını da benim hayatımı da mahvettin?Az önce beni sevdiğini söylemişken şuan yaptığın ne? Melih bana arkasını dönerek tekdüze bir sesle.*sadece git *dedi. 2 dk duyduklarımı hazmetmek için bekledim sonra dudaklarımdan ah diye bir ses çıktı ben galiba yanlış adamı sevmişim benim sevdiğim adam yıllar önce ölmüş de haberim yokmuş.Artık biz diye birşey yok arkamı dönerek salondan çıkacakken biliyormusun hayatımın içine hiç etmemişsin gibi hayatına devam et bu da senden son isteğim diyerek çıktım evinden.Son kez baktım o eve gözlerimden yaşlar akarken. Bunu hiç haketmemiştim ben sadece onu  sevdim sadece sevdim....

EMIR

Orada biraz daha dursaydım elimden bir kaza çıkabilirdi hemde sonu kanlı biten bir kaza.Bu yüzden arabaya atladığım gibi direk Bar kafeye gittim biraz kafa dinlemem gerekiyordu onu Orada Melihin  evinde gördüğü aklına geldikçe deliriyordum kafamı dağıtmak için barmenden votka istedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahte AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin