Când intra pe ușa fug direct în brațele lui, ne sarutam pasional, dar nu las să continue mai departe.
- La mulți ani, dragostea mea! Azi avem doi ani de când suntem împreună. În același timp îi întind două bilete de avion.
- La mulți ani, superba mea micuță și sexy, spune în timp ce ia biletele și mă sărută pe buze.
- San Francisco, spune ridicând o sprânceană.
Știu ce gândește, că este prea departe, în cealaltă parte a țării.
- Da, spun fericită, peste o săptămână plecam, deci, rezolva de concediu, mă întind și-l sărut pasional de data asta ajungând în dormitorul nostru.
Doi ani au trecut deja, doi ani plini de fericire!
Doi ani în care am cunoscut iubirea și fericirea nemărginită.
Bineînțeles că am avut și mici certuri, dar se sfarseau cu multă pasiune.
Îl iubesc enorm!Ne-am construit o viață în care avem totul. Prietenii, colegii, carierele, noi!!
Totul este superb, un singur lucru lipsește, nu i-am cunoscut încă familia, nu prea vorbește despre ei, știu că are o soră și numai mama lui mai trăiește. Asta este tot. În schimb el mi-a cunoscut părinții, luăm masă cu ei cât de des putem, Ronny fiind foarte legat de tatăl meu, probabil pierzându-l pe al lui de mic.Nu l-am presat cu întrebări legate de familia lui, îl accept așa, poate are o poveste dureroasă și nu-i place să vorbească despre asta. Nu-i voi cauza nicio durere punând întrebări incomode.
Este ziua când plecăm spre San Francisco. Suntem fericiți acesta fiind cea mai lungă vacanță împreună. Din păcate suntem mereu la serviciu și nu avem timp mai mult de trei zile pentru câte o escapadă. Dar de data acesta vom sta o săptămână într-un oraș în care mi-am dorit să ajung de mică.
Ne cazam în unul din apartamentele hotelului The Ritz-Carlton și seara abia așteptăm să luăm cina pe una din terasele hotelului amplasate pe acoperișul acestuia.
Avem o priveliște și o camera superbă, ne iubim de cum pășim în acea cameră.
Facem baie împreună, unde nu ne putem spala fără să ajungem la o altă partidă nebună. După doi ani parcă suntem tot la începutul relației.
Cinam și decidem să mergem în cameră să dormim fiind foarte obosiți.
De dimineață mă trezesc fără Ronny, probabil s-a dus la sala hotelului cum mi-a spus aseară. Mă schimb și cobor pentru a lua micul dejun și apoi să merg și eu să fac puțină banda în sala de sport.
Mi-am luat o pereche de colanți scurți și doar o burtiera fiind foarte cald. Ajunsă în sală îl văd pe Ronny vorbind cu un bărbat la fel de înalt ca și el.
- Bună dimineața, iubirea mea, spun atingându-i mâna.
- Bună dimineața, frumoasa mea, spune lunadu-ma de mijloc și ridicându-ma puțin să mă sărute pe buze.
Zâmbește și se întoarce spre tip.
- Ea este Briana, iubita mea. El este antrenorul din acestă sală.
- Ansel, spune el zâmbind și îi zăresc ochii albastrii superbi, incantat.
- Arata-i și ei câteva exerciții, te rog, spune Ronny către Ansel.
- Haide în cealaltă parte unde sunt mai liber.
Merg în spatele lui, îl privesc destul de fix, este înalt ca iubitul meu, când se întoarce îl privesc la fel, este chiar frumos. Are ochi superbi și buze pline și atrăgătoare.
Doamne!! Ce am?! De ce mă uit după alții când eu am un bărbat ca Ronny lângă mine..sunt nebună! Off!!
- Ai mai făcut sport, spune privind ka corpul meu.
- Da, cam de trei ori pe săptămână merg la sală și am o dietă echilibrată. Deci îmi poți arată orice exercițiu, spun eu zâmbind cam prea fermecată.
Facem împreună tot felul de exerciții, mă ajută la unele punând destul de mult mâna pe mine. Nu contest, doar accept.
La final când facem stretching îl observ pe Ronny sprijinit de cadrul u usii cu mainile în san. Mă privește ciudat. O fi gelos?? Dar el a spus că nu este gelos, nu?? Sper să nu ne certăm pentru prima dată din cauza geloziei.
- Sper să ne vedem și mâine de dimineață, spune Ansel zâmbitor.
- Sigur în fiecare dimineață vă veți antrena împreună, spune fericit Ronny.
- Iubitule!!! Strig eu fugind spre el sărind în brațele lui.
- Vă doresc o zi minunată, ne urează Ansel și se îndepărtează.
- Ți-a plăcut de antrenor, zice Ronny cât mergem spre lift.
Mă incrunt..
- Adică este un antrenor la fel de bun ca Tommy??
- Cu stilul lui Tommy sunt obișnuită de mulți ani, el este diferit, probabil fiecare are stilul lui, spun eu panicata.
- Sper să te simți bine și cu el acestă săptămână, se apleacă și îmi da un pupic pe nas.
- Unde vrei să mergem azi, schimb eu subiectul.
- Ce ai zice de Alcatraz și apoi mergem Fog Harbour Fish House sa mâncăm niște scoici și fructe de mare, spun fericită.
- Ști bine că mereu este cum îți dorești tu, frumoasa mea micuță.
Toată săptămâna decurge cum îmi doresc. Dimineața fac antrenamente cu Ansel, după aceea mergem să vizităm câteva atracții turistice.
A fost o săptămână plină de dragoste, exact ca ultimii doi ani din viața mea.
Plecam spre Bostan destul de dezamăgiți și ne promitem că ne vom întoarce în acest oraș frumos.
CITEȘTI
O Nouă Viață!!
RomanceStăteam pe canapeaua din sufragerie fumând o țigară, paharul cu suc era pe o măsuță micuța alături de scrumiera plină de chiștoace! Mă gândeam încotro s-o apuc, nu mai știam ce să fac cu viața mea după ce el mi-a distrus-o!! Nu mai vroiam să știu n...