Trec doua zile fără să primesc vreun semn de la Ronny. Sunt agitată, supărată pe mine că nu am experienta și că nu am știut să mă comport la o întâlnire.
Chiar dacă fetele insistă că el mă va cauta eu nu mai am nicio speranța.
Mă deranjează foarte tare și starea asta pe care nu am avut-o niciodată. Sunt la muncă în pauza de masă, colegii încerca să facă glume ca de obicei, dar de data acesta sunt foarte ursuza, nu am chef de tâmpeniile lor, chiar mă rastesc la Elden ceea ce o face pe Tamara să se incrunte la mine. Nu vreau să o supăr, dar sincer chiar sunt întoarsă pe dos!O trag deoparte pe Tamara pentru a-mi justifica comportamentul.
- Îmi cer scuze Tamara, dar sunt foarte indispusa.
- Nu-mi cere mie scuze, spune ea pe un ton nervos! Noi suntem prietene și te înțeleg într-un fel, chiar dacă nu pe mine trebuie sa îți verși nervii sau pe alți colegi. Nu a fost să fie și gata! Dacă era să fiți împreună și apoi te părăsea ce făceai?!?! Ne sareai la gât la toți?!
Are dreptate, până la urmă a fost o întâlnire, dar a fost prima din viața mea de aceea mă comport ca la cincisprezece ani..offff!! Maturizează-te Briana!!
Îmi cer scuze și de la Elden care spune că nu este nicio problema, chiar este înțelegător.
Noaptea abia trece exact ca și celelalte două, dar îmi sună numai vorbele Tamarei în cap și încerc să mă mobilizez și până se termină tura chiar reușesc. Am terminat tura de noapte și abia aștept să ajung acasă să fac un duș și să mă odihnesc. Este duminică și mi-am făcut planuri cu fetele să mergem prin parc și la un film.
Ajunge în parc ne luăm câte o înghețată și ne plimbăm povestind fel și fel de subiecte. După o perioadă de timp incremenesc..Ronny ținut de braț de o blondă înaltă, superbă. Rămân pe loc înghițind în sec, fetele cred că s-au prins ce s-a întâmplat deoarece își muta privirea către ei. El se oprește pentru un moment cât mă privește cu ochii triști parcă cerându-și scuze și trece mai departe. Eu rămân șocată.
- Dacă acesta este acel Ronny atunci este un fraier de nedescris care nu merită nicio atenție din partea nimănui, mai ales din partea ta, se aude vocea Tamarei care este foarte nervoasă.
Madison se întoarce și-l urmărește din priviri parcă omorându-l pe Ronny.
Sunt singură că și el a auzit afirmația Tamarei deoarece nu s-a controlat deloc.
Parcă lacrimile vor să-mi iasă din ochi, dar mă abțin cât pot și câștig lupta cu ele. Sunt mândră de mine.
Nu mai avem chef de nimic, mai ales eu și preferăm să mergem spre apartamentul nostru.
Ajunsă acasă mă bag în cada cu spumant și până la urmă gândul tot acolo mă duce..de ce Ronny, de ce?!?? Numa la asta mă pot gândi.
Când ajung în camera, după ce mă schimb intr-un tricou scurt și o pereche de boxeri mă uit la telefon să văd cât este ceasul, dar observ că am două apeluri și câteva mesaje.
CITEȘTI
O Nouă Viață!!
RomanceStăteam pe canapeaua din sufragerie fumând o țigară, paharul cu suc era pe o măsuță micuța alături de scrumiera plină de chiștoace! Mă gândeam încotro s-o apuc, nu mai știam ce să fac cu viața mea după ce el mi-a distrus-o!! Nu mai vroiam să știu n...