-10-

654 31 33
                                    

İyi okumalar..

MİNHO'DAN

BANGCHAN: Minho uyan hadi.

MİNHO: Ha ne oldu, Lia'ya birşey mi oldu?

Nefes nefese başımı kaldırdım. Lia hala uyuyordu. Derin bir nefes alıp Lia'nın başını öptüm. Tek kaşımı kaldırıp bangchana bakmıştım.

MİNHO: Hyung kalbime iniyordu.

BANGCHAN: Sende çok abarttın ama.

MİNHO: Of neyse niye uyandırdın beni?

BANGCHAN: Oğlum şu kıyafetinin haline bak. Toprak,kan ve hala içki kokuyorsun. Lia uyanınca seni böyle mi görmesini istiyorsun?

Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Bangchan haklıydı. Üstümü değiştirmem lazımdı. Ama en önemlisi iyi bir duş almam gerekiyordu.

MİNHO: Haklısın hyung. Ben bi eve gidip gelicem. Sen burada kalır mısın?

BANGCHAN: Tamam. Çabuk gel ama.

MİNHO: Tamam.

Odadan sessizce çıkıp kapıyı kapatmıştım. Telefonumun çalmasıyla elime aldım. Sana arıyordu yine. Umursamamaya çalıştım fakat çok ısrarlı çalıyordu. Sinirle telefonu açıp bağırmaya başladım.

MİNHO: NE İSTİYORSUN HALA!

MİNHO: HANGİ YÜZLE ARIYORSUN!

MİNHO: SENİN YÜZÜNDEN LİA ÖLÜYORDU AZ DAHA!

SANA: Minho bi dinle beni

SANA: Lütfen..

MİNHO: Sana artık seni dinlemek istemiyorum. Kapatı...

SANA: Lia'ya bunu yapanı biliyorum.

MİNHO: Ne!

SANA: Benimle Han nehrinde buluşursan sana her şeyi anlatıcam.

MİNHO: Doğru söylediğini nereden bilecem?

SANA: Sen bilirsin istersen bir saat sonra Han nehrine gelirsin. Seçim senin.

Telefon kapandığında sakinleşmeyi denedim. Gitmeli miydim? Bir yandan deli gibi merak ediyor bir yandan da gitmek istemiyordum. Derin bir nefes verip hızlı adımlarla eve gittim. Yarım saat içinde hazırlandıktan sonra taksiye binip Han nehrine varmıştım. Sana'yı gördüğümde yanına oturdum ve merakla bakmaya başladım.

MİNHO: Çok zamanım yok. Hastaneye gitmem gerekiyor.

SANA: Lia'ya bunu yapan kişi babam.

MİNHO: Baban mı?

SANA: Biz küçükken Lia'yla aynı yurtta kalıyorduk. Ortaokula gittiğimiz zaman hoşlandığım kişi yani Soobin Lia'ya aşık olmuştu. Bu yüzden onu hep kıskandım. Soobin'in beni sevmeyip onu sevmesi çok ağıma gitmişti. 2-3 ay sonra beni evlatlık almışlardı. Zengin bir ailenin çocuğu olmuştum bu yüzden şımarık yetişmiştim. Ve sadece tek bir amacım vardı. İntikam almak. BU yüzden ona sürekli eziyetler yaptım. Sonra liseye geçtiğimizde sen,felix ve diğerleri okula gelmiştiniz. Lia o zaman ilk defa seni sevmişti. Bende planımı uygulamak için sürekli sana yavşadım. Dediğim gibi amacım Lia'ya acı çektirmekti. Kısa bir süre sonra sende Lia'ya aşık olmuştun. Lia bunu bilmiyordu tabii.  Senin hakkında sürekli ona yanlış şeyler söyledim. Senden nefret etmesini sağlayacaktım. Sonra bir akşam sen ve diğerleri bara gittiğinizde barmene size en ağır içkileri götürmesini söylemiştim. Yarım saat içinde sarhoş olduğunda sana sırnaşıp fotoğraflarımızı çekmiştim.  Çektiğim fotoğrafları da soobine atmıştım. O da Lia'ya göstermişti. Böylece Lia acı çekmişti.

LOVE IN TIME/skzitzy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin