Yazardan
YUNA: Noona kalkın hadi ya
RYUJİN: Kızım yeter ha zıplama şu yatakta
YUNA: Banane işte kalkmazsan zıplarım
RYUJİN: Yuna kalkmayim yataktan
YUNA: Yaaa amaaa 😭😭
YEJİ: Ben onun ne istediğini biliyorum al bak burada
YUNA: YAAAA YEJYEJİM BENİMM
YUNA: Anca uyu sence koala
Yuna yejiden aldığı kakaolu sütünü içerken Ryujin derin bir şekilde uykusuna dalmıştı. Chae seungmin ile kitap okuyor Lia minhonun saçlarını okşuyordu. Minho sevdiğinin kucağında uyuyakalmış adeta bayılmıştı onun kokusuna.
Yeji son zamanlarda mutlu gözükmeye çalışsa da aslında dalgındı. Son zamanlarda içinde birşey kopuyor gibiydi sürekli bir huzursuzluk vardı içinde. Hyunjin de farklı sayılmazdı o da yejinin bu hallerini çözmeye çalışıyordu ama bir türlü bulamıyordu. Ya kendisi keşfetmeliydi ya da ona sormalıydı. Hyunjin yejiye aşıktı ona bir şey olmasını istemiyordu. Ama yejinin onu sevmediğini biliyordu. Ya da öyle sanıyordu?
Derin bir nefes alıp telefonda oyun oynamaya çalıştı. Yok olmuyordu. Bir türlü içindeki o merakı yenemiyordu. Başını kaldırdığında yejiyi göremedi. Etrafa bakınmaya başladı ama yoktu. Kapının kapanma sesini duyunca dışarı çıktığını anladı. Tanrım dışarda bir fırtına misali rüzgar esiyordu. Ve bu kız üstüne hiçbirşey almamıştı. Hızlı adımlarla odasından ceketini aldı. Dışarı çıktı. Ah lanet olsun iki dakika da nereye gitmiş olabilirdi ki. Etrafına bakındı yoktu. Hızlı adımlarla yürümeye başladı. Sonra bir ses duydu çığlık sesi. Bu ses yejinin di. Koşmaya başladı sesin geldiği yöne doğru. Yejini telefonunu gördü önce yerde. Sonra da ilerki boşluktan gelen sesi..
YEJİ: DOKUNMA BANA!
X: Şş hadi ama bağırmana gerek yok sadece ufak bir zevk alıcaz
YEJİ: BIRAK! BIRAK BENİ!
X: Woow sertiz de biliyor musun? sert şeyleri çok severim
YEJİ: DOKUNMA BANA PİSLİK!
Hyunjin ellerini yumruk yapıp sıkmıştı elindeki ceketi yere atıp koştu. Tişörtünün bir kısmı yırtılmış olan yejiyi gördü. Öfkeden kıpkırmızı olmuştu. Adamın boynundan tutup kafasını duvara vurmuştu. Yeji ona şaşkınlıkla bakarken hyunjin sadece adama vuruyordu. Adamın yüzü kanlar içindeydi. Yeji şok içinde bakmaktan başka birsey yapamıyordu. Adamın acı içinde bağırmaları adeta sokağın içinde uğultulara dönüşmüştü. Acıya dayanamayan adam bayılırken hyunjin derin nefes alarak başını kaldırdı. Yejinin ağlamaktan kızarmış gözlerini gördü. Ayağa kalkıp ona sarıldı. Onu bu kadar severken ona dokunmaya kıyamazken başkasının dokunması hyunjini çıldırtmıştı. İkisi de sadece ağlarken hyunjin yejinin titrediğini gördü. Onun elinden tutup oradan ayrılmışlardı. Yere attığı ceketi görüp aldı hafifçe sirkeliyip yejiye giydirdi. Yeji o kadar yorgun duruyordu ki yürüyecek hali bile kalmamıştı. Hyunjin onu kucağına alıp taksi çağırdı. Bu halde onu kızların yanına götüremezdi. Taksi geldiğinde hyunjin yejiyle birlikte taksiye bindi. Yejinin yorgunluktan gözleri kapanırken hyunjin telefonunu çıkarıp felixe mesaj atmıştı.
Bir saat sonra kalacakları dağevine geldiklerinde hyunjin yeji yere oturtup anahtarı aramaya başladı. Anahtarı bulduğunda kapıyı açıp yejiyi kaldırdı. Onu içeriye taşıyıp koltuğa yatırdı. Üstüne battaniyeyi örttü. Şömine için dışarı çıkıp odun taşımaya başladı. Odunları içeri getirdiğinde hemen ateşi yakmaya çalıştı. Titreyen elleri ile bunu yapması biraz zaman almıştı. Sonunda ateşi yaktığında yejiye baktı. Alevden yansıyan ışık onu aydınlatıyordu. Küçük gözlerine baktı sonrada yavaş yavaş yüzünü inceledi. Bir anda onun ağladığı aklına geldi. Kıyamazdı asla yejiye. Derin bir nefes alıp mutfağa gitti. Rafları kurcalarken hazır kahve görmüştü bir paket, bir çaydanlık birkaç mutfak malzemesi ve noodlelar. Başka hiçbirşey yoktu. İçeriden kıpırdanma sesi duydu. Sıcak suyu ocağa koydu içeri geçti. Yejinin uyandığını gördü. Yanına oturup onu incelemeye başladı.
HYUNJİN: İyi misin?
YEJİ: Evet.
HYUNJİN: Sana birşey yaptı mı?
Bunu söylerken sesi titremişti hyunjinin yejinin karşısında adeta dili tutuluyordu. Yeji o anı hatırlayınca gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı.
Hyunjin yejiyi kendisine çekip sardı saçlarını kokusu burnuna gelince derin bir nefes aldı. Kısık sesle hafifçe fısıldadı
HYUNJİN: Özür dilerim daha eken gelemediğim için..
Yeni bölüm geldi sonunda aşklarım.
Biraz daha yazsaydım kesin ağlıyacaktım gözlerim doldu yazarken😞Oy ve yorumlarını bekliyorum.
Seviliyorsunuz❤❤💚💚💚💜💜💜💜💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN TIME/skzitzy (Tamamlandı)
General FictionOkulun çapkın sekiz üyesinin hayatını okulun asi 5 kızı değiştirmiştir.