X: Hey Raven, beni özledin mi?
•••Raven cevap vermemişti. Kelimelerin kifayeti kurumuş,çölleşmişti adeta...
BB: Raven bu da kim?
Beast Boy, Cyborg, Starfire ve Robin Raven'ın gözlerinin içine bakıyor,adeta cevap bekliyorlardı.
BB: Rae.. iyi misin?
Gizemli kişi hâlâ şehri talan ediyordu. Raven gibiydi. Güçleri çok benzerdi. Ama Raven kadar güçlü değildi sanki.
Robin karmaşaya daha fazla dayanamadı. Titanlara komut verdi ve Titanlar -Raven hariç- taarruza geçtiler.
Beast Boy çitaya dönüşüp düşmana doğru koşuyordu tam üzerine atılacakken düşman Raven'ın yaptığı gibi bir dev yumruk yaptı ve BB'nin Raven'ın yakınlarına savrulmasına neden oldu.
Beast Boy bayağı şaşkındı. "O tıpkı onun gibi" diye geçirdi içinden.
Raven olduğu yerde kalakalmıştı. Titanlar düşmanla savaşırken koşarak Raven'ın yanına gitti.
Raven o anda dizleri üzerine çöktü.
BB: Canım,kalk hadi. Ondaki seni bu kadar paralayan şey ne?
Raven: o...o benim kuzenim.
BB: ku-kuzenin mi? eee ne duruyorsun Rae,ikna etsene onu,şehri rahat bıraksın.
Raven: onu ikna edemem BB,o şuan intikam ateşiyle yanıp tutuşuyor.
Starfire onların olduğu tarafa savrulmuştu.
Starfire: Dostum Raven onu yenemiyoruz, yardımın gerekli.
Raven toparlandı ve düşmana doğru ilerlemeye başladı.
Raven(içinden): Snake'i durdurmalıyım...
Snake (Rae'in kuzeni) bir türlü durdurulamıyordu. Ta ki Raven gelene kadar.
Raven: SNAKE DUR!
Raven,Snake'in üzerine atladı. Daha sonra onu gücünün işlemeyeceği bir kafese kapadı.
Robin Raven'a yaklaştı ve "İyi işti Rae Rae" dedi.
Titanlar Snake ile kuleye dönmüşlerdi.
Snake hâlâ kafesteydi. Kafes ise salonda. Robin öfkeli bir şekilde "konuş artık."diyip duruyordu.
Diğer Titan üyeleri de onu sık boğaz etmeye başlayınca Raven "YETER ARTIK!" diye bağırdı. "izin verin,her şeyi anlatayım..."
Snake öfkeden deliye dönmüş bir şekilde Raven'a yöneldi
Snake: neyi anlatacaksın? En yakın arkadaşımı nasıl öldürdüğünü mü? Ya da herkesi kimlik değiştirip kaçmış diye kandırdığını?
Cyborg şok içinde snake'e cevap verdi
Cy: Dostum bu imkansız. Raven birini kolay kolay öldürmez. Tahammül eşiği yüksektir. Hem öldürse bile bizden korkup ta saklamaz bu gerçeği.
Raven yarı mahçup bir ifadeyle
Rae: Cyborg,o kadar emin olma. O...
Bir müddet durduktan sonra
Rae: o doğru söylüyor. O katil avında ben John'u ö-öldürdüm.
Dedi.
Beast Boy ani ve şaşkın bir şekilde Raven'a döndü ve kolundan tutarak
BB: bu ucube yalan söylüyor de Raven... YALAN. Ya grupça anlaştık. GÖREVİMİZ OLAN KATİLİ HAPSE TIKACAKTIK. NEDEN BAŞINI APTAL BİR KATİL İÇİN BELAYA SOKUYORSUN,HA! Yoksa sana zarar vermeye mi kalktı? S-sen sert mizaçlı olsan da vicdanlısın Rae bunu yapamazsın...
Rae: DAYANAMADIM. ONU YAKALADIM,GÜLMEYE BAŞLADI. 'HAPSE TIKSAN DA İKİ GÜN SONRA KAÇARIM YİNE ÇOLUK ÇOCUĞU ASAR KESERİM 'DEDİ. 'VE DOSTLARINDAN BAŞLAR,SANA ACI ÇEKTİRİR SONRA DA SANA İŞKENCE EDER DURURUM EĞER BENİ HAPSE ATARSAN' DEDİ. YOKSA BENİM ELİMDEN BİRİSİ,ÖZELLİKLE DE BASİT BİR İNSAN... SADECE BIÇAK VE SİLAH KULLANAN BİR İNSAN KAÇABİLİR Mİ HA? KAÇABİLİR Mİ!
Snake: Onu öldürdün de ne oldu? Artık ben varım. Dostumun kanını yerde bırakmam ben.
Star: AMA O DA SENİN KUZENİN!
Snake: babasına bile ihanet eden kuzenim.
Rae: O LANET ARKADAŞININ YAŞADIĞI DÜNYAYI KURTARMAK UĞRUNA BABASINA İHANET EDEN KUZENİN!
Dedi Raven gözyaşları dökerek. Beast Boy teselli etmeye çalışırken,ona sarıldı. Bb de karşılık verdi.
BB: tamam canım,atlatacaksın.
Raven sadece ağlamaya devam etti.
Titanlar hayret içerisindeydi. Çünkü Raven duygularını pek belli etmezdi ve Beast Boy'a da pek sarılmazdı,ağlamazdı da...
Snake kötü bir kahkaha attı ve
Snake: Sevdiklerini elinden alacağım,ve önce sevgilinden başlayacağım Raven.
Raven, Beast Boy'dan ayrıldı. Snake'e yaklaştı ve sinirli ama kısık sesle
Raven: öncelikle benim bir sevgilim yok,ikinci olarak arkadaşlarımın kılına dahi zarar gelirse seni o katil dostunun yanına yollarım. Anladın mı?
Snake: ben kolay lokma değilim Raven,sen de bunu çok iyi biliyorsun. Burada işim uzun değil bile. Dostlarına mukayet ol derim. Ya da veda et.
Dedi ve ardından yine sinsi bir gülüş bıraktı.
Raven iyice öfkelendi,artık güçlerini kontrol etmekte zorluk çekiyordu.
Raven: bence sen kendine mukayet olsan iyi edersin.
Bir anda kafes yok olmuştu.
Cyborg : bu nasıl olabilir?
Raven: kafes benim gücümle var oluyordu ama şuan kontrol güçlüğü çekiyorum.
Robin: TİTANLAR KAÇMASINA İZİN VERMEYİN!
Titanlar Robin'in komutuna uydular.
Raven ayakta durmakta bile güçlük çekiyordu. Buna rağmen snake'i yakaladı.
Raven: o kadar kolay değil.
Snake kendisini zar zor tutan kızı duvara itti. Raven sertçe duvara çarptı. Star hemen Raven'a yardım etmek için koştu. Beast Boy ahtapota dönüştü ve Snake'i bir yere bir duvara vurdu.
Snake yarı baygın hale geldiğinde Robin ve Cyborg onu hapishaneye götürmek için yola koyuldular. Starfire ve BB, Raven'ı sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
•••
Birkaç saat geçmişti. Cy ve Robin de kuledeydiler.
4 Titan oturmuş film izliyorlardı. Bb aniden"ben bir Raven'a bakayım"diye ayaklandı. Herkes başıyla onaylayınca adımlarını Raven'ın odasına yönlendirdi.
Kapıyı tıkladı ve Raven'ın "Gir" komutundan sonra içeri girdi.
Bb: daha nasılsın güzelim?
Raven: idare ediyorum. Aklım sizde,endişeleniyorum.
Bb: aaa, hadi ama Rae. Çocuk değiliz ya.
Raven: neler yapabileceğinin farkında değilsin. Yani gücü benimki kadar fazla değil belki ama az uz da değil maalesef. Size zarar verecek diye aklım çıkıyor.
Bb: bizi önemsiyorsun.
Dedi tatlı bir ses tonuyla.
Raven: tabi ki,siz benim kaybedebileceğim tek şeysiniz.
Bb: üst düzey güvenlikle hapis edildi. Ayrıca ona güç büyüsü yaptığını biliyorum. Endişelenme artık, lütfeen.
Raven: deneyeceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam/TTG
ActionAnlık öfkeyle yapılan bir hatanın doğurduğu sonuçlar ve bunun yanında bir yalancı yüzünden dağılmanın eşiğinde olan aile gibi bir takım. ~ -SEN BENİM EN İYİ DOSTUM OLMANA RAĞMEN BENİM KARŞIMDASIN...demek yanlış seçim yapmışım. -BEN DOSTUMUN YANINDAY...