6.

43 7 0
                                    

Beast Boy'dan

1 hafta oldu ve ben hâlâ Raven'ın dediklerini düşünüyorum. Yorucu...

Yine çatıdayım.

Adım sesleri?

"Dostum saatlerdir burdasın,gel artık."

Ses Cyborg'dan geliyordu.

Bb: dostum düşünüyorum.

Cy: neyi?

Bb: geçen hafta Raven ile konuştuklarımızı. Hani bana bağırmıştın.

Cyborg "acemi" der gibi baktı ve yanıma oturdu.

Cy: bak BB, kabullenemiyor musun bilmiyorum ama Raven sana karşı bir şeyler hissediyor.

Donakalmıştım.

O,benden hoşlanıyor muydu?

Bb: nasıl yani?

Cy: bastırmaya çalıştığı duyguları olduğunu,sana defalarca şans verdiğini ve sen suistimal edince güvenini kaybettiğini söyledi. Bu ne demek?

Bb: mantıklı. Ama ben ne yapmalıyım?

Cy: bam diye birlikte olmaya çalışmak yerine bol bol konuşmalısınız böylece nasıl tavır alman gerektiğini anlamalısın. Ki biliyorsun Raven zor biri. Zor şeyler yaşıyor. Daha geçenlerde birini öldürdüğünü öğrendik. Kuzeni ona 'babasına ihanet eden birine güvenemem' dedi o da kuzenine 'en yakın dostunun yaşadığı dünyayı korumak uğruna babasına ihanet eden biri' dedi. Bu konuşma her hatırlayışımda beni çok etkiliyor. Bu zor bir konuşma. O güçlük çekiyor. En ufak hatası her şeyi yakıp yıkmasına sebebiyet verebilir. Ani duygu patlamaları dostum... Her duyguyu,özellikle aşk gibi insanı halden hale sokan bir duyguyu alıştıra alıştıra yaşaması gerekiyor. Sen ise ağırdan almalı ve suyuna gitmelisin,ona güven ver,her an onunla olduğunu hissettir. O gerisini getirecektir zaten.

*Kapı itilme sesi*

"Hay şansıma"

Cy: Raven mıydı o...

Bb: sanırım evet.

Raven: şey...

Bb: her şeyi duydun mu?

Raven: evet. Ama acil bir durumumuz var.

Robin: TİTANLAR HEMEN TOPLANIN.

Robin'in bağırması üzerine titanlar salona yol aldılar.

İntikam/TTGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin