Ryan

212 8 0
                                    

POV Y/n:
Ik hoor iemand op de deur kloppen. "Y/n ga je bijna douchen ik heb het koud" zegt Robbie. oja fuck ik moest natuurlijk gaan douchen, arme Rob toch. "Jaa!! Je kan zo!" Roep ik.

POV Koen:
Ik kwam net thuis en ik hoorde y/n en Robbie kloten, eigenlijk moet ik ze bij elkaar gaan krijgen maar hoe?.. Daar zorg ik morgen nog wel voor, nu eerst ff eten bestellen. "ROBBIE, Y/N ZIJN JULLIE AL ZOVER??" Roep ik naar boven. "JA IK KOM ERAAN! ROBBIE IS BIJNA KLAAR MET DOUCHEN!" Roept y/n naar beneden.

POV Robbie:
Ik ben klaar met douchen en ik loop snel naar beneden. "Dat duurde lang" hoorde ik matt zeggen. "Dat kwam omdat IEMAND een emmer met koud water over me heen had gegooit" zeg ik terwijl ik y/n aankijk. Het is 17:30 en we bestellen pizza en gaan een film kijken terwijl we wachten op de pizza. Een tijdje later gaat de deurbel, ik doe open en betaal voor de pizza's en we gaan eten.

POV y/n:
"Ik ga ff een rondje lopen jongens" zegt ik tegen de boys. "Ben je wel optijd thuis??" Zegt Raoul. "Ja papa ik ben optijd thuis" grapte ik. Ik trek m'n schoenen aan en loop naar buiten. Ik denk nog is goed na over wat er vandaag was gebeurd.. ik weet het zeker, ik vind Robbie leuk. Hij is de enigste van wie ik zoveel hou.. ik sta stil een staar naar de grond. Maar ik word uit mijn fantasie gehaald door ryan. Shit, hier heb ik geen zin in. "Hey dikke!" Roept Ryan naar me toe. Ik negeer hem en loop door totdat ik aan mijn jas wordt getrokken. Ik sta recht tegenover Ryan. Ik kijk hem aan en zeg ''Wat moet je.'' Dat vond hij alleen niet zo leuk ''jij moet ik een keer je grote tering bek houden'' Roept hij tegen me. Ik zie dat hij zijn vuist naast zijn hoofd houd. "W-wat ga je doen?" Vraag ik met een bange stem. "Je verdient dit y/n." Zegt Ryan en geeft me een klap op m'n oog. Ik zie Ryan nog net weg rijden, op dat moment hoor ik een harde piep door mijn oren heen suizen. "Kom op y/n het komt goed gewoon rustig ademhalen" zeg ik tegen mezelf terwijl ik mijn handen tegen mijn oren houd. Ik strompel richting huis, Huilend. Ik kom aan bij cdh en bel aan, vervolgens doet robbie de deur open terwijl ik huilend naar hem toe loop. "Wat is er met je oog gebeurd?! Vraagt hij bezorgd. "I-ik h-heb het e-er zo w-wel over" zeg ik stotterend. Robbie loopt met me mee naar de bank, ik ga zitten. "W-wil je Raoul roepen?" Vraag ik met een trillende stem terwijl ik mijn tranen probeer binnen te houden. "RAOUL! KOM SNEL NAAR BENEDEN!" Roept Robbie naar boven. Raoul komt naar beneden en ik barst in tranen uit, ik sta op en loop naar Raoul toe en ik geef hem een knuffel. "Y/n?! Wat is er gebeurd?" Vraag Raoul bezorgt en helpt me naar de bank toe. Ik ga zitten. "I-ik ging eventjes lopen maar toen kwam ik Ryan tegen.. hij trok me aan m'n jas en toen gaf hij me een klap op mijn oog" zeg ik terwijl er tranen langs mijn wangen vallen. "Ryan? Die ene gozer uit onze klas?" Vraag Robbie. "Ja hij." Zeg ik tegen hem. "Wat een lul, ik krijg hem nog wel." Zegt Robbie boos. "Rustig aan." Zegt Raoul terwijl hij naar de vriezer loopt om een zakje ijs te pakken. Robbie komt naast me zitten en geeft me een knuffel. "Het komt goed y/n" zei Robbie kalmerend. Op dat moment komt Raoul aanlopen met het zakje ijs en geeft het aan mij, ik doe het zakje op m'n oog en vraag twijfelend "b-ben ik d-dik?" Robbie en Raoul kijken me verbaasd aan. "Dik? Jij? Y/n je bent het mooiste meisje dat ik ken!" Zegt Robbie tegen me. "Y/n hoe kom je erbij?" Vraagt Raoul. "Nou Uh ik was dus aan het lopen en Ryan riep: "Hey dikke!" Naar me.." zei ik. "Y/n je weet toch dat dat niet zo is!" Zegt Robbie. "Mhm ja dat klopt" zegt ik. "Ik ga ff liggen boven, ik ben best moe van dit hele gedoe." Ik loop naar boven. Ik hoop dat het morgen op school allemaal wat beter gaat.





JA HOOR MENSEN DIT WAS DEEL 3 DANN (760 WOORDEN)!! HEEL ERG BEDANKT VOOR HET STEMMEN IK STA GEWOON 15E IN RANKING FRIENDS!! SUPER BEDANKT ALLEMAAAL DEEL 4 KOMT SNEL ONLINE! (VOLG NATUURLIJK OOK FF @HUTSENDEBANK OP TIKTOK )XXX

Eerst was hij nog mijn beste vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu