School

204 9 0
                                    

POV Y/n:

Het is donderdagochtend 7:00, mijn wekker gaat af en ik ga aankleden. Ik loop naar beneden en ik zie Robbie ontbijten. Ik pak mijn ontbijt en ik ga naast hem zitten. ''Wat zullen ze wel niet van me denken?'' zeg ik. ''Maak je geen zorgen y/n het komt wel goed, ik zal heel de dag bij je blijven.'' zegt Robbie tegen mij. ''Dankje Rob'' zeg ik verlegen. Ik eet mn ontbijtje op en ik pak mijn tas, Ik rij samen met Robbie naar school. We komen aan en ik stap uit. Ik zie veel mensen, gelukkig nog niet Ryan. Ik loop onzeker naar Robbie die mijn hand pakt. ''y/n, ik ben bij je. Blijf maar dicht bij mij.'' zegt hij geruststellend. We lopen samen naar binnen terwijl een paar kinderen naar mij blijven staren. ''Robbie, waarom kijken hun heel de tijd naar me?'' fluister ik. Robbie kijkt naar de meisjes en roept ''Wat loop je nou te staren? Ze heeft niks van je aan hoor!'' Ik wist niet wat ik voelde, hij kwam voor me op.. ''Dankje Rob.'' zeg ik zachtjes tegen hem. We zijn aangekomen in het klas lokaal, we hadden het 1ste uur uitval. Daarom waren we iets eerder, er was nog niemand in het lokaal. Teminste bijna niemand.. we lopen naar binnen waar Ryan staat. ''Kijk is aan, durfde je toch wel te komen?'' zegt Ryan. Robbie staat achter mij, hij gaat naast mij staan en kijkt Ryan boos aan. Ik merk dat Ryan bang word maar hij laat niks merken. "O wacht laat maar, jij durft natuurlijk niks alleen." Zegt hij lachend. "En nou moet je is ff je grote tering bek houden!" Roept Robbie. Ze willen beginnen met vechten, maar op dat moment gaat de bel. Gelukkig, denk ik. Gered door de bel. Ik ga naast Robbie zitten en de les begint.

POV Robbie:

Wat een lul die Ryan, als ik de kans krijg maak ik hem helemaal kapot. Hoe durft hij y/n pijn te doen. Ik snap ook niet precies waarom, y/n doet niemand kwaad! Ze is geweldig!! Het is 14:45 en school is klaar. Ik loop achter Ryan "ik pak je nog wel" fluister ik kwaad. "Huh zei je iets?" Zegt Ryan vragend. Ik negeer hem en ik loop snel door naar y/n. We rijden terug naar huis, onderweg praat ik nog even met y/n wat er vandaag allemaal was gebeurd. "Gelukkig dat niemand vroeg wat er met mijn oog was gebeurd." Zegt ze. "Ja ik snap het, maar wat wil Ryan eigenlijk van je?" Vraag ik. "Geen idee.." antwoord y/n. We komen thuis aan. "Ey Rob, kom is ff." Zegt Koen tegen me.

POV Koen:

Ik weet zeker dat ik Robbie en y/n bij elkaar kan krijgen, alleen weet ik niet zo goed of Raoul daar ook blij mee zou zijn.. Hoewel ik denk dat hij er niet zon groot probleem van maakt. Robbie loopt met me mee de gang op. ''Kom we gaan vanavond doen durf of waarheid doen? Met de boys natuurlijk, dan kan y/n nog ff uitrusten. Ik denk dat ze dat wel nodig heeft na die afgelopen paar dagen.'' zeg ik tegen hem, natuurlijk zorg ik er juist voor dat y/n niet meedoet. Dan kan Robbie ECHT de waarheid vertellen! Dat hoop ik teminste haha. ''uh ja denk ik, isg!'' zegt Robbie tegen mij en we lopen naar de woonkamer waar Milo, y/n en Raoul zitten. Perfect! ''Yo Roel, kunnen jij en y/n ff boodschappen halen? Ik heb honger!!'' zeg ik. ''Ja, isg. y/n, ga je ook mee?'' vraagt Raoul aan y/n. ''Oke!'' Ik hoor de voordeur dicht gaan, ik ga bij Milo zitten. ''Doe jij vanav ook mee met doen durf of waarheid??'' vraag ik aan Milo. ''Ja tuurlijk man!'' zegt Milo. Een tijdje later komen Raoul en y/n aan en we gaan eten.














JA DAT WAS HET DAN! IK PROBEER ZSM EEN NIEUWE PART TE MAKEN ALLEEN IK HEB ECHT GRIEP VEEL SCHOOLWERK ENZO JA LOL MAAR 700 WOORDEN! EN DANKJULLIEWEL!! VOOR HET STEMMEN && DE 800 OP @HUTSENDEBANK !! (OP TIKTOK) ALS JULLIE NOG LEUKE IDEEEN HEBBEN VOOR DE STORY, GOOI ZE DAN ZEKER FF IN DE REAS! IK ZAL ZE LEZEN EN MISS TOEPASSEN!! LATUUURSSSS HEHE <33

Eerst was hij nog mijn beste vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu