POV Y/N:
Het is 18.30, Rob kan elk moment thuis komen. Ik heb net een tosti voor mezelf gemaakt en ben op het bed van Milo gaan liggen, omdat hij heel de nacht weg is mocht ik zijn kamer even lenen. Ik denk dat de jongens straks ook thuis komen.
Ik schrik wakker van de deurbel, snel kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat het al kwart over 7 is. Ik was gewoon in slaapgevallen. Snel loop ik naar de deur, voordat ik open doe, kijk ik even door het raampje. Ik zie Robbie staan. Ik doe open en Rob loopt naar binnen, zonder een woord te zeggen. Ik ben zo boos op deze jongen. Het boeit hem allemaal geen fuck! "Hey hallo?!" Roep ik naar Robbie die zonder wat te zeggen op de bank neer ploft. "Luister Robbie, ik weet niet wat je probleem is, maa-" nog voordat ik mijn zin kon afmaken schreeuwde hij door me heen."WAT MIJN PROBLEEM IS? Mijn god, dit ga je niet echt menen toch? Y/n, je hebt verdomme nooit is door hoeveel ik voor je over heb of wel dan? En wat krijg ik ervoor terug? Je gaat ineens met RYAN?!" Schreeuwde hij. De tranen sprongen in mijn ogen.
"Sorry y/n, je moet weten dat ik gewoon veel om je geef. En als jij met Ryan wil eindigen, prima. Maar geloof me, dat gaat niet goed aflopen en dan moet je ook niet bij mij aankloppen als het klaar is." Zei hij. "Luister Rob. Dit klopt allemaal niet. Lisa en Ryan hebben je erin geluisd. Die 2 willen mijn leven verzieken! En ik weet niet wat ze tegen me hebben, maar alsjeblieft Rob. Geloof me. Al dat gezeik was tegen mijn wil in." "Ik..ik..." snikte ik. "Het spijt me, voor als er hier een misverstand is ontstaan, het spijt me echt." Zei ik huilend. Ik keek Rob aan en zag een schuldgevoel in zijn ogen ontstaan. Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Dit heb ik al die tijd nodig gehad. Een knuffel van hem. De warmte van zijn lichaam tegen de mijne. Ik voelde me ineens veilig. "Sorry y/n, ik ben echt te boos geweest. Ik heb een fout gemaakt. Een hele grote. Wil je me vergeven?" Vraagt hij. "Ja, tuurlijk. Beloof me 1 ding oké? Laat Lisa of Ryan nooit meer tussen ons komen! En die stomme excursies skip ik voortaan maar gewoon." Zei ik lachend. "Deal." Zegt Rob. Een kwartiertje later kwamen de rest van de jongens eindelijk aan.Ik ben toch naar de kamer van Rob gelopen. Ik ben blij dat het weer oké is. Toch zit het me nog dwars. Zijn woorden en mijn acties. Ik had die zoen met Ryan toch wel kunnen voorkomen? Terwijl ik diep in mijn gedachte zit komt Rob binnen. "Hey y/n, wat dacht je ervan? Samen een leuke film? Weer effe relaxen, dat verdienen we beide wel na vandaag! zei hij. "Ik vind het een super goed idee" lachte ik.
Daar lagen we dan, samen in zijn zachte bed. We keken een horrorfilm. Hoe erg ik het ook niet wou, Rob bleef maar volhouden dat deze "niet al te eng was" dus na een tijd gaf ik het op. Na 15 minuten in de film begon het echt eng te worden. Ik dook in Robbies armen. Op dat moment merkte ik dat ik niet meer bezig was met de film. Mijn buik vulde zich met vlinders.
POV ROBBIE:
Nadat alles goed is gekomen, heb ik aan y/n gevraagd of ze een film met me wilde kijken. Ik heb de film uitgezocht. We kijken horror, zelf ben ik er niet echt fan van. Maar ik heb het meer aangezet met de gedachte dat y/n hopelijk tegen me aan zou komen liggen. Toen we een kwartiertje in de film zaten, merkte ik aan y/n dat ze het eng vond worden. Binnen een paar seconden lag ze ineens in mijn armen. Ik merkte dat ik rood werd, gelukkig keek y/n me niet aan. Na een beetje pesten en klieren was de film afgelopen. "Schattig hoor, dat je elke keer in me duikt. Ben je echt zo bang voor horror?" Zei ik flirterig op een grappige manier. "Hey. Dit accepteer ik niet. PAS OP HÈ!" Riep ze. Voordat ik het wist waren we aan het stoeien op mijn bed.
Deze meid is perfect. Ik wil haar. Alleen haar. God moest is weten hoeveel ik van die meid houd. Hopelijk komt ze daar snel genoeg achter...
-821 woordjes!!-
Solly sollyyyyy, dit is een wat korter deel. Wellicht voor sommige mensen ook een beetje saai. Maar ik liep een beetje vast op ideeen.. mocht iemand nog iets hebben dump het! Daar kan ik echt veel mee!Vergeet ook niet een sterretje te voten en mij te volgen voor de updates over dit verhaal!
GROETJESSS!!!
JE LEEST
Eerst was hij nog mijn beste vriend
FanfikceJust friends right? niet dus... Dit verhaal gaat over y/n (jij) je bent al beste maatjes met Robbie sinds de kleuterklas, maar op een dag besef je hoeveel je van Robbie houdt.. maar niet als vrienden. "Robbie is de enigste waarvan ik zoveel hou" dit...