POV Y/N:Het is inmiddels al best laat, ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Ik kijk naar mezelf en voor het eerst in een lange tijd kijk ik blij in de spiegel. Alsof ik ineens veranderd was, terwijl ik diep in gedachten zat stormde Rob de badkamer in. "Hey joh! Effe kloppen mag ook wel grote vriend!" Riep ik giechelend. "Straks stond ik hier naakt ofzo!!" "En dan?" Zei Rob lachend. Ik keek hem vol verbazing aan. "Maar goed, tis zo bedtijd! Ik dacht, misschien kunnen we nog even praten straks?" "Ik vind het goed klinken." Zei ik met een glimlach.
Daar staan we dan, samen voor de spiegel onze tanden te poetsen. "Ik ga alvast even m'n pyjama aandoen!" Riep ik, terwijl ik liep naar de kast. Ik pak mijn licht groene setje die net iets te klein valt. Dit doe ik express, met de hoop dat hij me ziet staan..
Het is 00.28. Rob en ik liggen samen in zijn bed, morgen is het eindelijk weekend. En God, daar heb ik naar verlangt. "Zullen we anders wat online spelletjes doen??" Vroeg ik aan Rob. "Goed idee, maar pas op.. IK MAAK JE IN!!" Riep hij terwijl hij me kietelde. "HEEEY STOP!!! DAT KIETELT!" Giechel ik. Na wat gekloot pakken we beide onze telefoon. "We gaan brawl y/n, geen gemaar! Je moet er gewoon even goed in worden" zei Rob. Daar liggen we dan, twee mensen die zonder enig benul van tijd te lang aan het gamen zijn. Ik gaap. "Hoelaat is het??" Zeg ik moe. "Ohw shit... tis al half 2." Zei Rob. "Ach ja wat maakt het ook uit, tis weekend!" Zei hij. "Ja ja daar heb je een punt, maar ik word toch aardig moe.." gaapte ik. "Nou, nog ff praten dan?" Zei Rob. "Goed idee." Ik glimlachte en legde mijn telefoon weg.
We hebben het over koetjes en kalfjes, de onderwerpen die echt alleen om 2 uur 's nachts iemand wat aangaat. "Stel je voor, dat ik gewoon de koning word he. Dan, dan maak ik mezelf gewoon ziek rijk!" Zei Rob. "Hahahaha, grappenmaker! Dat kan helemaal niet!" Zei ik lachend. We waren allebei niet meer helemaal 100 zo laat op de avond. "Weetje y/n, ik heb een geheimpje. Ik... ik vind iemand eigenlijk wel leuk." Zei hij. "Wat?! Wie?!!! Ken ik haar?!" Zei ik vol verbazing. "Oke ik ga echt niks meer zeggen anders dan weet je het al." Zei Rob. "Ooohhhh kom op! Hoezo vertel je het niet? Wat is het ergste wat kan gebeuren?? Dat ik haar ken? EN DAN?!!" Zei ik. "Nee y/n, gaat niet gebeuren, misschien vertel ik het je later is." "Zucht.... Oke dan. Gaan we dan maar slapen?" Vroeg ik. "Ja, goed idee" zei Rob. Ik was zo moe, maar ik smolt bijna door de hitte. "Het is hier zo warm! Ik heb het echt bloedheet!" Zei ik. "Maar je bent ook heet" zei Rob. "Pardon? Wat?" Vroeg ik verbaasd. "Huh? Nee niks!" Zei Rob. "Ik zet de airco wel ff aan, dan word het hier lekker koel. Slaaplekker y/n!" Zei Rob en hij gaf me een knuffel. "Slaaplekker Rob." Zei ik en glimlachte.
Ik sluit mijn ogen en raak verdwaald in mijn gedachtes, zei Robbie nou net dat hij me hot vond?! Mijn buik kriebelt, ik hou m'n lach met mijn leven in. Ik krijg even een hele grote error. Rob zei dat hij me hot vond. Rob vind MIJ mooi. Hallucineer ik teveel? Denk ik teveel na? Rob zei net wel dat hij iemand leuk vind. Maar wie? Ben ik het? Nee, nee dat zou haast niet kunnen toch? Mijn hoofd zit vol gedachtes. Ik zet ze uit. Het enige dat op dit moment boeit is dat ik in de armen van Rob lig. Zachtjes draai ik me om, om te kijken of Rob al slaapt. Zijn ogen zijn dicht en hij geeft geen kick. Misschien moet ik ook maar gaan slapen.
POV ROBBIE:
Omg, zei ik net nou serieus dat ik y/n lekker vond?! Dat gooide ik er zomaar uit. Ik heb zojuist mijn grootste geheim gewoon verklapt!
Ik schaam me dood. Wat als ze nu weet dat ik haar leuk vind??! Ik kijk naar mijn borstkas, daar ligt ze, het mooiste meisje van de wereld. Ze slaapt, misschien moet ik dat ook maar doen. Niet zo stressen, wat is nou inderdaad het ergste wat kan gebeuren? Ja oké, als ze me niet leuk vind, dan verpest ik misschien onze levenslange vriendschap. Ik hoop gewoon dat ze er hetzelfde over denkt.-766 woorden-
Jaja! Zijn we weer! Een wat korter deel deze keer, sorry... maaar met trots kan ik zeggen dat ik al wel inspiratie heb voor het volgende deel! Dus die komt er binnenkort aan!Vergeet zeker geen sterretje te geven en bedankt voor alle steun ❤️
Groetjuuusss
JE LEEST
Eerst was hij nog mijn beste vriend
FanficJust friends right? niet dus... Dit verhaal gaat over y/n (jij) je bent al beste maatjes met Robbie sinds de kleuterklas, maar op een dag besef je hoeveel je van Robbie houdt.. maar niet als vrienden. "Robbie is de enigste waarvan ik zoveel hou" dit...