O gecenin sabahı Uyandığımda başımda ogeday vardı Gözlerimi aralar aralamaz Uyan Nisa Kaç kere çağırdım duymadın. Ne kadar derin uyuyorsun sen öyle dedi. Kalktım.. Gülümsedim. Ben Gerneşme hareketleri yaparken elinde ki kokonatı uzattı. Tadına bakmak istemiyordum ama kırmadım elinden aldım.
+Hadi ye şunu da kalk Bi suya gir.. Neredeyse oyuna gideceğiz kendine gel bi toparlan..-Immm tamam yaa dedim gülerek.
Ogeday yanımdan uzaklaşarak Berkan'ın yanına gitti. Bende kokonatı yedikten sonra hemen soyunup denize girdim. Bugun su gerçekten soğuktu. Kendime gelmiştim.
Geri dönüp ekibin bize verdiği erzaklardan yedim ve günlük vitamin hapımı içtim.
Tekne gelmişti bile.
Çantamı ayarladım. Hepimiz atladık tekneye.
Anıl Berkan Seda Sude Yağmur Berna yanyanaydı.
Sanki 40 yıllık arkadaş gibi gülüşüyorlardı. O kadar samimiyetsiz geliyordu ki bana. Bu yüzden bile modum düşüyordu. Teknenin en ucuna geçip kendi kendime hep
İyiliği telkin ediyordum ki..
Ogeday geldi.
+Nisa naber?
-iyilik senden
+iyi... Nasıl başarıyorsun?
-Neyiii
+Uykudan uyandığında bu kadar güzel olmayı. Ki zaten normalde çok güzelsin ama bide uyuyup uyandığın halinden gözlerimi alamıyorum.
- yok yaaa dedim baya gülerek. Sana öyle geliyordur...+İnşallah sadece bana öyle geliyordur Yoksa... Dedi tebessüm ile..
Tam cümleyi bitirmeye kalmadan
Berna seslendi..-Ogeeeee gelsene biiii...
Ogeday kalktı giderken bana sende gel dedi işaretle Yok dedim bende aynı şekilde karşılık vererek..
Oyunlar oynandı kaybetmiştik ama ben sayımı almıştım. Akşam adada ateşi yakmaya çalışırken kendimi sorguladım..
Neden bu sene çok istekli değildim oyunlara karşı...
İçimde uyuyan dev uyanamadı henüz.. Neden gerçek Nisa Bedenimden yırtılıp çıkamıyordu..
Bişeyeler eksikti.. Galiba ben 2020 yi özlüyordum.. Evet evet Oyuna çıkarken Cemalden aldığım desteği.
birbirimize olan güveni.. Dostluğu.. Ama kimseye ihtiyacım yoktu. Mutlaka içimdeki Nisa uyanacaktı..
Nisa Kadın demekti. Ve ben tüm kadınlar adına bir kadının en güçlü halini önce kendime sonra herkese kanıtlayacaktım.. Bütün bunları düşünürken Evrim ilişti gözüme..
Ne kadar da masum geliyordu bana bu sene.. Diğerlerinin yanında evrim sanki melekti. Eminim oda benim için aynı şeyleri düşünüyordur. Sonunda ateş tutuştu. Ogeday sonunda Seda ve Berkanların yanından ayrılıp yanıma gelebildi.+Vayy yakmışsın ateşi..
-tabiii
+Niye sen uğraştın ki
-Seviyorum..
+Bende seni.. dedi..
Bir anda kahkaha atmıştık. Bummm dedi yasin..-Gel yasin Gel dedim gülerek..
+Ne yaparsınız bakalım Çifte kumrular! dedi..Biraz muhabbet ettikten sonra ogeday yanımızdan ayrıldı. Bu ayrılma sanki erken oldu. Yasin durumu farketti ve
+Bu oge benden rahatsız oluyorsa gelmim ben nisa.. dedi..
-Haa yok yok o zaten gidiyordu takılma boşver dedim..
Gökhan gelmişti..
Yine dürüstlükten inceliklerden bahsediyordu..
-Ah gökii ah.. Bu dürüstlükle seni burda fazla tutmazlar dedim..
+Görelim bakalım el mi yaman bey mi yaman.. dedi..
-O ne demek be.. Bir anda kahkahalar havada uçuştu..
Ogeday yanımıza doğru gelip yerden küçük bir odun alıp tek kelime etmeden hızla uzaklaştı.. Üçümüz de afalladık..
Yine bir triplere girdi ama hadi hayırlısı..Uykuya geçtik. Benim uykuya dalmam o kadar çabuk oluyordu ki.. Yattıktan sonra edilen o muhabbeti hep kaçırıyordum. Ama bu sefer ogeday bişey anlatıyordu.. Bernanın kahkahalarından konuyu anlayamadım bile.. Çok gıcık olmuştum. Uykuya daldım..
Sabah uyandığım da herkes bişeylerle uğraşıyordu.. Yasin ve hikmet balık tutmaya gitmiş. Bende yine hemen Bi suya girip çıktım.. Genelde yalnız takılırdım. Ogedayla bizim hep oturduğumuz gölgeliğe doğru gittim. Ogeday beni gördü ve geliyorum dercesine gülümseyerek işaret verdi.
Ogedayı beklerken elimde ki çalıyla yere Birşeyler çizmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSA KADIN
Fanfic#ognis #nisa Gerçek kişilerden esinlenen Tamamen Hayal ürünüdür... (Bölümlerin devamı isteğe göre gelecek. Beğendiyseniz lütfen yorum yapın) Arkadaşlar bölüm geçişlerim hızlı olacak.. Yazarken mimik bakış ve boş zamanlar hakkında Çok fazla derine i...