Açıklama "Arkadaşlar birleşme partisini izlemeden yazmak istedim.. İzlediğimi değil istediğimi yazmak için.. Özgün olmak için bugün Birleşme partisi bölümünü yazacağım..."
Sabah Uyandıklarında Nisa Çok yorgun hissediyordu.. Uykusuzluk ve aşırı stres onu düşürmüştü..
Edis gelecek diye hazırlık yapıldı önce konser çekimi sonra giyinip Birleşme partisi çekimi yapılacaktı..
Ogeday Nisanın yüzüne bakmıyordu..
Sürekli Berkan anıl atakanla takılıyordu..
Ama birleşmeden önce barışma sağlanmalı.. Yoksa onca hayal çöp mü olacak.. Demek ki ogeday istemiyor diye düşündü Nisa..
Mod düşüklüğünü çaktırmadan takılıyordu..Akşama doğru Edis geldi, fenomenler yunan takımı falan derken ortalık baya kalabalıktı.
Sürekli birileri çaktırmadan nisayı çekiyordu. Nisa iyi olmadığı belli olmasın diye ortama ayak uydurmaya çalıştı. Bugün hiç Ogedayla göz göze bile gelememişti... Derken konser başkası. Herkes coşmuş dans ediyordu..
Nisa başta bi uzak kaldı.. Uzaktan seyrediyordu.. Ama Müzik ve dans Nisanın Ruhuydu.. İçinden birşey onu tetikledi.. Ve kendini dans ederek MARTILAR şarkısını söyleyen edise doğru bıraktı.. Dansa müziğe o kadar uyum sağlamıştı ki..
Bir anda herkesin odak noktası Olmuştu.. Nisa bütün Acıyı öfkeyi mutluluğu nefreti Dans ederek dizginliyordu. Acun için bile o anda sadece Nisa Net.. Edis dahil herkes Fluydu..
Gizli bir Nisa fanı gibi Acun bu görüntüleri Sosyal medyaya sızdırmıştı..
Nisanın Aurası Ortalığı sarmıştı..
Yunan takımdan sarışın bir çocuk nisadan gözlerini alamıyordu..
İşte ogedayın sınır noktası orasıydı.. Edisle nisanın
Dans anında Hiç beceremediği halde Sırf Nisayı görmek için dans etmeye başlayıp ortama girdi..
Yunana çok sinir olmuştu..
İki dakka köşeye Çekebilsem..
Haddini bildireceğim diye düşünüyordu..
Ogedayın Nisaya koyduğu tavır.. Uzak durma, bakmama planı Yunan yüzünden sabote olmuştu..
Nisanın bu kadar ön planda olması Ogedayı delirtiyordu.
Yunan Nisanın dibine düşecek gibi bakıp Arkadaşlarına dönüp nisayla ilgili bişeyeler fısıldaması Ogedayı iyice çileden çıkarttı..
Ogeday için Bu çocuğu patates etme fikri Hiçte fena değildi..
Artık ogeday Nisanın tam arkasındaydı..
Nisa Dünyadan kopmuş.. Kendini müziğin kollarına bırakmış dans ediyordu..
Ogeday ise Özel güvenlik gibi Nisanın etrafında dolanıyordu..
Bi ara Nisayla göz göze geldiler..
Nisa bu bakışı çok iyi tanıyordu.
Kıskanmış ama çaresiz ama bi o kadar da sert bir bakıştı..
Nisa bu bakışı görünce Sanki yüreğine su serpildi..
Bitmedi dedi Nisa içinden...
Bitmedi.....
Ama Dans bitmişti.. Edis herkese teşekkür ederken Nisa için Ayrı bir parantez açmayı da ihmal etmedi..
Nisanın dansını ve şovunu tebrik ettikten sonra kucaklaştılar..Ogeday :
Başlıcam edisine de Yunanı da.. Konserine de... Bi salın abi kızı....
diye mırıldanıyordu..
Atakan yanındaydı ve duydu..
+Düzelmediniz mi oğlum hala?
-Yok abi yaa.
+Oğlum nazara geldiniz bak harbi diyorum..
- ne biliyim......Seda Sude Yağmur.. Nisanın ön planda olmasından o kadar rahatsızlardı ki..
Sms de birinci olduğu bilgisi de sızınca.. Suratları beş karış oldu..
Ne yapsalar olmuyordu... Dışardan bakılınca Sindirellanın üvey kardeşleri gibi gözüküyorlardı..Konser bitti. Hazırlık makyaj yapıldı.. Kıyafetler giyildi..
Birleşme çekimi için herkes hazırdı..Ve çekim başladı..şarkılar söylendi.. Herkes eğleniyordu..
Sıra Nisaya geldi. Nisa beyaz askılı ile siyah kot etek giymişti. Spor ayakkabıyla birlikte kombin edince çok tarz görünüyordu. Şarkısını söylemek için sahneye çıktı" Arsız gönül " şarkısına başladı..
Sürekli Ogedaya bakıyordu ama Ogeday oralı değildi.. Anıl Berkan ve Atakanla bişey konuşuyordu kahkaha atıyorlardı..Ayşe de onlara katılmıştı..
Nisa bozuntuya vermeden devam etmeye çalışsa da şarkının Sözlerini unuttu.. Afalladı..Neyse ki Batuhan Gökhan yasin Merve destek olup devam ettirdiler.. Birlikte şarkıyı söylediler.. Puanlama yapıldı.. Nisa yerine geçerken sinirden patlıycak gibiydi.. Ogeday sanki Nisa değilde hiç tanımadığı biri söylemiş gibi davranmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSA KADIN
Fanfiction#ognis #nisa Gerçek kişilerden esinlenen Tamamen Hayal ürünüdür... (Bölümlerin devamı isteğe göre gelecek. Beğendiyseniz lütfen yorum yapın) Arkadaşlar bölüm geçişlerim hızlı olacak.. Yazarken mimik bakış ve boş zamanlar hakkında Çok fazla derine i...