Nisa Gittikten sonra Ogeday Nisanın tahmin ettiği gibi.. Yere çöküp ağlamaya başladı.. Ellerini yüzüne kapatıp Çocuk gibi ağlıyordu. Yüzü nar gibi kıpkırmızı gözlerinin mavisi iyice koyulaşmış okyanusa dönmüştü.. Aslında içten içe Gökhana vurduğu için pişmandı..
Bi anda üstünde ki kıyafeti çıkarıp Denize koştu.. Yüzmeye başladı.. Gözyaşlarını denizde kamufle ediyordu.. Şimdi Nisa da kırılmıştı..
En sevdiğimi kırdım.. diyordu. Ona ağlıyordu aslında.
Destek olacaktık el ele finale yürüyecektik. Ama herşey ters gitti. Nisayı kırdım ve Kırıldım.. Hep derler ya bir çok tehlikelidir. Bir kere oldu ya hep böyle devam ederse. Ya hiç düzelemezsek..Daha sonra çıktı denizden.. Üşüyordu.. Tşörtünü eline aldı ve yarışmacıların olduğu yere doğru yürümeye başladı.. Ama ogeday da çok kırgındı. Nisa çok zeki bi kadındı. Nasıl olurda anlamazdı ogedayı. Gökhan oyunculuktan gelmeydi işte.
Çok iyi rol yapıyordu. Alttan alttan Nisayla aramızı bozdu. Nisa nasıl yer bu numaraları.. Ama o gökhanı kara kaplı deftere yazdım... Mutlaka bunun bedelini ödeteceğim.. Hemde onun anladığı dilden...Ogeday barakaya geldiğinde Nisa ve gökhan yanyana oturuyordu. Herkes gökhana geçmiş olsun diyordu. Burnu hafif şiş ve derisi soyulmuştu..
Yasin :
-La oğlum nasıl düştün ağaçtan. Niye tırmandın o kadar. Çok kötü sıyrılmış burnun..
Gökhan :
+Ya sorma oldu işte. Önemli değil ama iyiyim bişey olmaz...Ogeday duyduğu seslerden uzaklaştı..
Barakaya girdi ve yattı. Bugün oyun yoktu..
Berna Ogedaya yaklaşarak :
-Hayırdır oge.. Hasta mısın kötü görünüyorsun..
+Evet halsizlik var.. Uyumam lazım biraz..
-Erzakları hazırlıyoruz biraz ye istersen öyle yat..
+Benim payımı ayırın kalkınca yerim.. Şuan gerçekten dinlenmem lazım müsaade edersen.
-Okey sen bilirsin geçmiş olsun.
Diyerek uzaklaştı..
Akşam olmuştu. Nisa Ayşe ve Evrim birlikte Sahilde yürüyüş yapıyordu. Nisa Yumruk kısmı hariç olanları kızlara anlatmıştı. Kızlar üzüldü ikisi de destek olmaya çalışıyordu Ayşe :
-Ognis bitmeeezz.. Bitemeeezzzz. İkinizde kızgınsınız biraz zaman tanımanız iyi olmuş... Özleyin biraz birbirinizi bakalım...
Nisa cevap vermiyordu sahilde yürüyorlardı..
Ogeday ise baraka da oturuyordu Sırtı boynu başı her yeri ağrıyordu. Dayak yemiş gibi hissediyordu.. Sude Berna Seda olanları anlamış ve Memnun Bi duruş sergiliyorlardı. Sürekli ogedayın yanında Ogedayı övüyorlardı
. Yanından ayrılmıyorlardı. Berna ilaç istedi görevliden.. Ama Ogedayın suratı mahkeme duvarı gibiydi. Bir türlü toparlanamıyordu..
Vakit geçti.. Nisayı doğru düzgün görmedi bile ogeday..
Uykuya geçti ve tekrar uyuması çok kısa sürdü..Sabah Berkan'ın sesiyle irkildi..
+Ogeday.. Abii iyi misin.. Geç oldu uyan artık. Hasta mısın doktor çağıralım mı.. .
Ogeday gözlerini açtı.. İnanılmaz derecede bir vucut ağrısı vardı.. Ama toparlarım diye düşündü. Kalktı biraz bişeyler atıştırdı.. Bi ağrı kesici aldı. Yarım saat sonra daha iyi hissediyordu. Herkes ogedayın rahatsız olduğunu anladı. Geçmiş olsun demişti herkes. Nisa hariç....
Toparlanıp tekneye bindiler. Oyun vakti gelmişti.. Nisa yine teknenin en ucuna oturmuştu..
Ogeday gözlerini Nisa dan alamıyordu.
Bi geçmiş olsun bile dememişti.. O kadar mı bittik yani diye düşündü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSA KADIN
Fanfic#ognis #nisa Gerçek kişilerden esinlenen Tamamen Hayal ürünüdür... (Bölümlerin devamı isteğe göre gelecek. Beğendiyseniz lütfen yorum yapın) Arkadaşlar bölüm geçişlerim hızlı olacak.. Yazarken mimik bakış ve boş zamanlar hakkında Çok fazla derine i...