Arkadaşlarına göz gezdirirken aklına bir fikir gelen çocuk gülümsedi. Bu gece biraz eğlenmek istiyordu. Biraz masaya eğildi ve arkadaşlarının dikkatini çekti.
"Yine her zamanki konuşmalardan mı bahsedeceğiz ? Zaten birbirimizin hayatına dair her şeyi biliyoruz. Bugün daha farklı şeyler mi yapsak ? " Karşısında oturan sarışın ona güldü.
"Ne yapacağız Yılmaz ? Hayatımıza renk katacak bir şeyler biiliyorsan bize de söyle. " Yılmaz adlı genç ona bakıp gözlerini kıstı.
"En azından ortaya bir fikir atıyorum Kaya." O sırada konuşan gençle hepsi siyah sweatshirt giyene döndü.
"Aslında benim bir fikrim var. " Birkaç dakika uğraşarak kuğu yaptığı peçeteyi masaya bırakıp onu dikkatle dinleyen arkadaşlarıyla göz teması kurdu.
"Geçen bir film izlemiştim. Filmde bir arkadaş grubu telefonlarını masanın üstüne koyup yemek boyunca gelen her mesaj ve aramayı dışından okuyordu. Sonucunda çocukluktan beri arkadaş olmalarına rağmen bir sürü sır sakladıkları ortaya çıkıyordu. " Masada sessizlik oluştu. Sipariş vereli çok olmamıştı.
"Eğlenceli olabilir. " dedi sessizliği bozarak Yalın. Zaten onlardan sakladığı hiçbir şey yoktu, diğerlerinin de aynı fikirde olduğunu düşünüyordu.
"Ne gerek var şimdi ya ? " diye söylendi birisi. Onun bu sözlerine karşılık Suphi sırıttı.
"Hayırdır Tekin, sakladığın bir şey mi var yoksa ? " Tekin yerinde kasıldı ama arkadaşları fark etmedi. Bozuntuya vermeden cevapladı.
"Ne alakası var oğlum ? Oyun havamda değilim yalnızca. "
"Hadi oynayalım. Benim hoşuma gitti oyun. " diye heyecanla konuşan Yalın'la tekrardan bir sessizlik oldu. Ancak çok geçmeden bu sessizlik Yılmaz tarafından bozuldu.
"Oynayalım bence de. Eğlenceli bir şeye benziyor, hem altı senedir arkadaşız, değil mi ? Birbirimizden bir şey saklamıyoruzdur bence. " Bakışmalar oldu. Neden birbirlerinden bir şey saklasınlardı ki, değil mi ?
"O halde hepiniz kabul ettiyseniz oynuyoruz. " dedi Suphi. Tekin çenesini sıkarken oyunu oynamak istemiyordu, ancak şu noktada itiraz etse çok dikkat çekerdi. Hiçbir mesaj gelmemesini ümit ederek omuz silkti ve telefonunun sesini açıp ekran gözükecek şekilde masaya koydu. Ardından hepsi aynı şeyi yapıp masaya telefonlarını koydular. Masada tam beş tane kapalı ekran duruyordu. Gecenin ilerleyen saatlerinde olacaklardan hiçbirinin haberi yoktu.