𝐂𝐎𝐌𝐌𝐈𝐍𝐆 𝐒𝐎𝐎𝐍 .......
⚠️ 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍 ⚠️ [ 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 ]
කිසිම ආකාරයකින් කතාව කොපි කිරීම හෝ අදහස් ගැනීම සපුරා තහනම් 🚫..
😁 කොහොමද දරුවනේ.. ඔම්ම ආය ආව. මොන වැඩ තිබ්බත් ලියන එක නතර කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ අනේ...
වැඩ කරන අස්සෙ ඔලුවට ආව තව අදහසක් තමා මේ..
ජූන්ගෙ කුකීගෙ මම මාෆියා දෙකක් ලිව්වනෙ. ඉතිං මට සුගාගෙ චරිතෙ එක්ක එයාටත් එකක් ලියන්න ආස හිතුනා...Precedent's son එක මාෆියා කියල ගොඩක් අය රීඩින්ග් ලිස්ට් දාගන තිබ්බට ඒක එහෙම ලබ්බක් නෙවේ...
පොඩි අයට ඕව තේරෙන්නෙ නෑ.
ඒකෙ තිබුනෙ මුදල් හා බලය ගැන.
මාෆියා කියන්නෙ ලයිසන් හොර වැඩ වලට. සුගාගෙ එක Royal family එක ගැන තිබ්බෙ.Anyway මම මේකත් ලියාගන යනව. ම්ම්.. අවුරුදු කිට්ටු කරල වගේ අර කතා ඉවර කරල දෙන්න බලන්නම්... 😊...
Again - නැවතත්...
තඩි දිග සංකීර්න නමක් නොදා මම නැවතත් කියන නම මේකට අරගත්තා. එහෙම කලේ කතාවෙ කොතනකදි උනත් ඒ උන දේ නැවතත් ආය වෙන්න පුලුවන් කියල පෙන්වන්න.
ඉස්සර මොනාද උනේ.. ආ.. ඒක ආයෙමත් වෙනව. ඒ වගේ අදහසක් දෙන්න.
අපි බලමු...
නැවතත් මොනව වෙයිද ? කලින් මොකද උනේ කියල ...බයස් උනත් තීරනයක් අරං හිත හදාන ලියන කතාවක්. මම හිතනව මේක සංවේදී අය නැරඹීමෙන් වලකින එක හොඳයි කියල. ඒ වගේම + කෑල්ලක් දෙකක් මේ කතාවට දානව. කරුණාකර අකමැති අය බලන්න එපා. බලල මම ඒ කෑල්ල ස්කිප් කරල බැලුවෙ කියල කමෙන්ට් දාන්නත් එපා. කොච්චර ලඟ රීඩර් කෙනෙක් උනත් කමෙන්ට් ඩිලීට් කරල මියුට් කරනව. මොකද මගෙ මනසට නිදහසක් නෑ දැන් වැඩ එක්ක.
මේක මාෆියා ස්ටෝරියක්.
මේ වගේ කතාවක් රසවත්ව ඔයාලට දෙන්නෙ කොහොමද කියල මම මේක මුලින්ම මැනේජ් කර ගන්නව. කතාව ලස්සනනම් ඔයාල උනත් කෙනෙක්ට කියනවනෙ
" මේක පට්ට බලපංකො " කියල.
අන්න ඒ තැනට එන්න තරම් මට මේක ලියන්න ඕන. මම try කරනව ඒකට.
ඒ නිසාම මිනීමැරුම් , දූශන, වංචා, ෆයිට්, + , ඒ හැමදේම අනිවාරෙන්ම මේකට ඕනා..
ඒ මගේ තියරිය ආ....
නීතියක් නැ....
YOU ARE READING
𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐨𝐬𝐞𝐧 1/ 𝐒𝐆 🔴 ✔️
FanfictionDon't Copy My Work 🚫 Sinhala mafia fanfication. 𝐌𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐎𝐍𝐆𝐈 / 𝐒𝐆 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍 නැවතත්..... නැවතත් කුමක් සිදු වෙයිද ? පෙර සිදුවූ යමක් තිබේද ? Ranking First 01 #pollution #Happyorsad #fraud #bribery #sg