( 21+ warning 🚫 )
ෆුල් එපියම සුදුසු අය හා කැමති අය පමනක් බලන්න...
......................................කෙල්ලව පරිස්සමට අත් දෙකෙන් අල්ලල නැගිට්ටව ගත්ත යූන්ගිය එයාව බිත්තියට හිර කර ගත්තා....
.
.
⚔️⚠️⚔️ 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗲 ⚔️⚠️⚔️
.
.
යූන්ගි බෙඩ් Room එකට යංද ? 🙄ආහ්... යං මැනික... 🙂
කෙල්ලව හරහට වඩාගෙන ඇවිත් ඇදේ ඉන්දවපු යුංගි කෙල්ලගෙ බෙල්ල පැත්තකින් අල්ලගෙන උපරිම වේගෙන් තොල් උරන්න ගත්තෙ හාරි වෙනුවෙන් මෙච්චරකල් ඉවසගෙන ඉදපු හැම හැගීමක්ම පිටකරන්න තිබ්බ හදිස්සියටමයි..
යුංගි මාරුවෙන් මාරුවට කෙල්ලගෙ මාස්මෙලෝස් වගේ සොෆ්ට් තොල් උරන්න ගත්තෙ දිවත් ඒ අතර එහා මෙහා යවන ගමන්මයි..
සිපගැනීම අතරේ කෙල්ල යුංගියෙ ශර්ට් එකෙනුත් බෙල්ල පිටිපස්සෙනුත් අල්ලගෙන තව තවත් තොල් වලට තද කර ගත්තා .කෙල්ලව ඒ අතරතුර ඇදට දාගෙන රතුවෙලා තියෙන ඒ මූණ පුරාම හාදු තිබ්බ යුංගි කෙල්ලගෙ කනත් බෙල්ලත් එයාගෙ දිවෙන් වගේම තොල් වලින් තෙත් කරා. යුංගි ගෙ බෙල්ලත් පපුවත් කෙල්ලගෙ නියපොතු වලට සීරුනත් යුංගිට ඒක දැනුනෙ වත් නෑ .
හාරිගෙ දිවත් තොලත් කොල්ලා ඇති තරම් ඉරුවා. ඒ අතරෙ කෙල්ලටත් නොදැනීම බාත්රොබ් එකේ ගැටේ ලෙහිලා ඇදුම කෙල්ලගෙ ඇග දෙපැත්තට වැටෙනවත් එක්කම යුංගි පාත් උනේ කෙල්ලගෙ බූබ්ස් වලට. ලා රෝස පාට නිපල්ස් දකිද්දි යුංගිට ඒවා හපලා හපලා දන්න හිතුනා...."ම්ම්ම්මහ් යුංගි ආආආහ්"
හාරිගෙ නිපල්ස් දත් වලට අල්ලලා උඩට ඇද ඇද දිවෙන් තොල් වලින් සෙල්ලම් දාද්දි කෙල්ලට ඉවසීම උපරිමේට ගියා...
අත් වලින් මිරික මිරික නිපල්ස් කනකොට කෙල්ල අත් දෙකෙන්ම සුගාගෙ කොන්ඩෙ අදින්න ගත්තෙ ඉවසන්න බැරුව කෙදිරි ගාද්දි......
හොද හුස්මක් පිට කරපු යුංගි හාරිගෙ ඇගෙන් අයින් වෙලා හිටගෙන ඇදුම් එකින් එක ගලවන්න ගත්තා.
දිව කම්බුලේ ඇතුල් පැත්තෙ එහාට මෙහාට යවන ගමන් කෙල්ලගෙ නිරුවත් ඇග දිහා උඩ ඉදන් පාතට බැලුවෙ.කොහෙන් පටන් ගන්නද හිතලා..දාඩියෙන් තෙත් වෙලා තියෙන යුංගියෙ මූණෙ,නහරවල් පිරුන අත්වල, සැරින් සැරේ වෙනස්වෙන් සරාගී හැම ඉරියව්වක්ම දිහාම ඇදට වෙලා කෙල්ල බලාගෙන ඉදියෙ එයා ඇදුමක් නැතුව ඉන්නෙ කියලත් අමතක වෙලා..
YOU ARE READING
𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐨𝐬𝐞𝐧 1/ 𝐒𝐆 🔴 ✔️
FanfictionDon't Copy My Work 🚫 Sinhala mafia fanfication. 𝐌𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐎𝐍𝐆𝐈 / 𝐒𝐆 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍 නැවතත්..... නැවතත් කුමක් සිදු වෙයිද ? පෙර සිදුවූ යමක් තිබේද ? Ranking First 01 #pollution #Happyorsad #fraud #bribery #sg