7. Poglavje

4 0 0
                                    


Maša je pri gimnaziji Willowhall tekala naokoli

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Maša je pri gimnaziji Willowhall tekala naokoli. Bil je prvi šolski dan. Svoje potovalke je že pustila pri hišniku, ki naj bi bil zadolžen za odnašanje potovalk učencev do njihovih dijaških domov. V W.H. so to imeli urejeno na poseben način; vsi dijaki so bivali v njihovih dijaških domovih, na šolskih tleh ter ločeni po razredih. Njej je bilo rečeno, da je v razredu 1. B, in trenutno je iskala svojo matično učilnico.

»1. B ... 1. B ... Aha, tukaj je.«

Maša je rahlo prestrašena stala pred vrati v razred. Bila je nervozna. Ni vedela, kakšni bodo njeni novi sošolci, in niti sanjalo se ji ni, kdo so. Da sploh ne omenjamo, da njene dosedanje izkušnje z vrstniki niso bile ravno lepe. Globoko je vzdihnila ter odprla vrata.

Ko je vstopila, je bila kar presenečena. Sedežev je bilo za vsaj dvajset učencev, a v celem razredu so bili poleg nje samo štirje. Najprej ji je v oči padlo dekle z modrimi očmi ter dolgimi blond lasmi, ki se je pogovarjalo z malo višjim fantom z zelenimi očmi ter črnimi lasmi z zelenimi potezami, ki so bili našpičeni v irokezo. Ni vedela, ali je imel naravno takšne, ali si jih je pobarval. Punca se ji je zdela kar atraktivna. Na eni strani razreda je sedelo še dekle nizke rasti s črnimi lasmi do ramen ter sivimi očmi. Izgledala je kar zadržana. Na drugi strani razreda je sedel fant z vijoličnimi očmi ter dolgimi blond lasmi, ki je Mašo nepremično gledal z nasmeškom na obrazu. Sprva ni vedela, kaj naj, potem pa jo je plavolaso dekle opazilo ter ji šlo nasproti.

»Živjo, sem Zala Boc iz Thaibe. Predvidevam, da sva od danes naprej sošolki. Lepo te je spoznati. Aja, ti pa si ...?«

»... Maša. Maša Koren iz Bom. Me veseli.«

V tistem se je poleg njiju od nikoder prikazal plavolasi fant ter spregovoril:

»Ja, lepo. Zelo lepo. Perfektno.«

»... Huh?«

»Tvoj obraz. Tvoje obline. Ja, res vroča si. Prava mačka!«

Maša je zardela v obraz. Poskušala je ohraniti prisebnost.

»Uh ... Prosim?«

Fant je nadaljeval še bolj zagnano:

»Resno, kaj je moja sreča? Vse punce v tem razredu ste tako seksi! Pridi sem, da se dotaknem te riti in jošk ...«

Tisti trenutek ga je zelenooki fant lopnil po tilniku, zaradi česar je za trenutek neodziven padel po tleh.

»Se opravičujem zaradi Gala. Malo perverzen je in se ne mora zadržati, a zaupaj mi, je zelo prijazen človek.«

Zala je vskočila:

» »Malo perverzen« je milo rečeno. Nagravžno ...«

Nekaj trenutkov tišine je minilo, preden je črnolas fant z irokezo spet spregovoril:

Belo Pero - {Volume 1}Onde histórias criam vida. Descubra agora