Herkese selamlar. Öncelikle belirtmek isterim ki, bu benim yazdığım ilk kurgu ve Türk değilim. Yazım yanlışı ve ya işare yanlışım falan olursa kusuruma bakmayın. Umarım kitabı beğenirsiniz. Bölüme oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum💖
Pelin:
Saat dokuz civarı gibiydi. İşten yeni çıkmıştım ve fazlasıyla yorgundum. Sokaklarda ki sessizlik içimi ürpertiyordu.
Umursamamaya çalışarak telefonumu çıkardım ve rastgele bir şarkı açıp kulaklığımı taktım. Yaklaşık yirmi dakika sonra evimin önündeydim.
Burada yanlız yaşıyordum. Annem ben küçükken babamdan ayrılıp, başka bir adamla evlenmişti. Daha çocuk yaşta şahit olmuştum o adamın anneme şiddet uygulamasına. Elimden bir şey gelmiyordu. Artık her şeyden bıkmış olacak ki annem bir süre sonra intihar etmişti. Bana hiç bir şey söylemeden gitmişdi. Hala kızgınım ona.
O zamanlar ilkokul üçüncü sınıftım. Anlayacağınız eğitim hayatını siktir etmiştim. Annem öldükten sonra sosyal anksiyetem oluşmuştu. Şimdiyse ondokuz yaşındayım. Anksiyetemden dolayı pek fazla arkadaşım yoktu.
Çağlar ve Doruk dışında. Onlarla da burada tanışmıştım ve kısa zamanda bir-birimize çok fazla bağlanmıştık. Şu anda küçük bir hamburger dükkanında çalışıyordum.
Neyse. Annemide kaybettikten sonra teyzemlerde kalıyordum lakin, daha sonra kendi evimizi satıp küçük bir yerde kiralık oturmaya başladım. O adamı da annem öldükten sonra bir daha görmemiştim.
~ Kıyafetlerimi çıkarıp pijamalarımı giyerek salona indim. Bir az film izleyip uyuyacaktım. Televizyonu açtım fakat sadece haber kanalları mevcuttu. Ve hepsinde sadece bir konudan bahsediliyordu. "Kısa saçlı, beyaz tenli bir kadın Türkiye sınırlarında. Eğer size soru sorarsa sakın cevap vermeyin ve hemen polisi arayın".
Kadının söyledikleri beni korkutmuştu. Elime cips paketini alıp bir kaç tanesini ağzıma atmıştım ki, kapı çaldı. Bu yakınlarda kimsem yoktu ve az önce kadın spikerin söyledikleriyle iyice tırsmıştım. Çağlar ve dorukta tatil için yurtdışına gitmişlerdi. Gelmeleri imkansızdı.
Kapının önüne gelip delikten baktığımda kısa saçlı bir kadının elinde pizza kutusuyla beklediğini gördüm. Ama ben pizza sipariş vermemiştim. Kalbim göğüs kafesimi parçalamak üzereydi. Hemen masanın üzerinde ki bıçağı elime alıp, polisi aradım fakat, bu sefer kapı daha şiddetli çarptı. Yavaşça içimden bir küfür savurarak kapıyı açtım ve elimde ki bıçağı kadının karnına sapladım.
Gözlerim kan'ı görmemle kararmıştı ve muhtemelen bayılmıştım. Uyandığımda kendi yatağımdaydım ve beynim pelte pelte bölünüyor gibi hissediyordum. Her şeyin bir rüya olduğunu düşünerek mutfağa ilerledim fakat, mutfak duvarında kan'la yazılmış "Akıllı kızmışsın:)" yazısını gördüğümde kanım donmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Short hair woman/Yarı texting
FantasiaPelin öldürmeye çalıştığı kadının ona musallat olacağını bilmiyordu...