2.

38 8 3
                                    

Oy ve yorumlarınız benim için çok önemli. İyi okumalar💖

Pelin:

Kesinlikle bu bir kabus olmalıydı. Yavaşça duvarda ki yazıya yaklaştım. Gözlerimden usulca yaşlar akarken bağırmak istedim. Ellerimi titrekce yazının üzerinde gezdirirken tekrardan beynimin uyuştuğunu hissettim.

Hayır. Teslim olmayacaktım. Kahretsin ki, şu anda aç olduğumu hatırladım. Göğsüm hızla inip kalkarken buzdolabına yaklaştım. Bir kaç dilim pizza ve kola alıp, odama koştum.

Kapıyı kilitleyip, yatağımın yanında ki, çekmeceden ağrı kesici aldım. Mantıklı düşünemiyordum. Bu sefer hazırlıklı olmalıydım. Bir dilim pizzayı hızlıca yedikten sonra ayağa kalktım.

Var gücümle dolabı kapının önüne ittiriyordum. Titreyen ellerimle dolabı zorlarken pencereden tıkırtı geldi. Rüzgardır herhalde diyerek, işime geri dönecektim fakat, bu sefer camdan daha yüksek bir ses geldi. Yavaşça kafamı pencereye çevirdiğimde dışarda o kadını tekrar gördüm. Hass! Kadın psikopat gibi gülüyordu. Kapıyı da kapatmıştım. Şimdi hangi deliğe kaçacaktım Allah aşkına.

Çöplükten bir farkı olmayan yatağıma göz gezdirdim. Tamam özür dilerim geçen ay büyük hevesle aldığım, Barbie bebeğim.

Bebeğin ayağını kadının gözüne sokarsam işi biter diye düşünmüştüm. Daha doğrusu düşünememiştim. Pencereye döndüğümde kadın orada değildi. Korkudan akan göz yaşlarımın yerini mutluluk göz yaşları almıştı. Galiba gerzek ne yapacağımı anlayıp gitmişti.

Hâlâ deli gibi korkuyordum. En azından bebeğim kurtuldu diye düşünüp mutlu olacaktım ki- Bir dakika bebeğim nerde aq? Arkamı döndüğümde dolaptan sallanan kanlı bebeği gördüm. Evet erken sevinmiştim.

Ahh! Yine mi kan? Kafamı taşıyamayacağı mı anladığımda artık çok geçti. Korku bütün bedenimi ele geçirirken son hatırladığım şey yere sertçe çarpan vücudumdu.

~Uyandığımda hemen telefonu elime alıp saate baktım. Üç saattir araliksiz uyumuştum. Bayılmadan önce yaşadıklarımı hatırladım ve yüzümü dolaba çevirdim. Bebek yerinde değildi. Muhtemelen mutfak duvarında ki yazı da silinmişti.

Artık farkındaydım. Kos koca şehirde sadece benim evime gelen bu kadının bana taktığını anlamaştım. Şimdi ise iki seçeneğim vardı.

1. Psikoloğa gidip bu yaşadıklarımın sadece bir hayal ürünü olduğuna kanaat getirmek.

2. Bu yaşadıklarımı benden başka birisinin de yaşayıp, yaşamadığını araştırmak ve şu lanet olası kadından kurtulmanın bir çaresini bulmak.

Evettt. Bölümün sonuna geldik. Umarım beğenirsiniz. Aşağıya Pelin'in fotoğrafını koyuyorum. Tam istediğim gibi bir foto bulamadım ama olsun. Siz nasıl isterseniz öyle hayal edin.💞

Short hair woman/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin