acara berlangsung dengan meriah. tetamu yang hadir dari kalangan pembisnes turut memeriahkan suasana. kebanyakkan juga ada yang dari ketua-ketua mafia dari banyak kelompok. tapi itu bukan lah masalah kerna di sini orang-orang bakal lebih menjaga sesama mereka dan bakal ketua mereka yang baru nanti iaitu jabir.
nadirah di bawa ke ruang vip disana sudah ditunggu oleh kedua ibu bapa jabir. nadirah awal mula nya merasa ngak pantas menjadi nyonya jabir tetapi ternyata mama jabir sangat la penyayang dan papa jabir sangat sporting. sangat bertolak belakang dengan kerekter jabir. tanpa di sangka ayah nya nadirah muncul membuat semua terdiam. nadirah yang melihat amir ayah nya pun berlari buat mendakap ayah yang sangat dia rindui.
ayah....aku kangen...ish..ishk. nadirah
amir membalas pelukan anak yang paling di cintai nya.
maafin ayah nak... ucap amir pelan
jadi bagaimana ayah tahu aku di sini? tanya nadirah tanpa melepas pelukan dengan ayahnya.
jabir yang sudah membawa ku disini. amir
nadirah melepaskan pelukan lalu melihat jabir buat meminta penjelasan. amir jalan mendekat lalu mendakap jabir gentle dan berterima kasih kerna sudah menjaga anak semata wayang nya.
it's okay ayah aku lakukan atas kehendak ku sendiri.
baby i'm sorry not to tell u about your father. ayah memang sudah meminta ku buat menjaga mu but i promise i really loved u not because he ask me to. jabir
how could u.. u know i miss my dad so bad but u act like nothing happend! i'm done! and im leaving!nadirah
baby stop please! god..
jabir lari mengejar nadirah yang menangis syukurlah tetamu tidak melihat kalau tidak pasti terjadi kekecohan. ini benar-benar mimpi ngeri buat jabir.nadirah sempat melarikan diri dengan menggunakan mobil tetamu yang hadir, keadaan sedikit tak terkawal ketika jabir juga membawa lari mobil tetamu buat mengejar nadirah. malang nya kejadian sangat pantas nadirah kemalangan di hadapan mata jabir. jabir keluar dari kereta buat memeriksa keadaan nadirah. tak kuasa jabir memecahkan tangis nya apabila melihat nadira yang sudah berlumuran darah. jabir mengeluarkan nadirah dari dalam kereta lalu cepat membawa nadirah ke mobil nya untuk membawa sendiri ke hospital. sesampai di hospital nadirah dibawa ke ruang icu. jabir luruh ke lantai sambil menangis histeris dia tidak menyangka hal yang kecil bagi nya besar buat tunangan nya. kalau dia tahu pasti dia memberitahu segalanya kepada nadirah. ini benar-benar balasan yang sangat tidak adil bagi jabir...jabir ngak bisa kehilangan nadirah she's his mate. forevertamat.
tapi boong!
KAMU SEDANG MEMBACA
Godaan Brondong
Teen FictionNadirah cantik iya,sexy iya, kaya iya, gemasin iya,cuek iya tapi hanya sama orang yang dekat yang tidak nadirah cuek ajah. Tapi kenapa bisa dijual ya.. Jabir kaya, cuek, egois, posesif, anak mafia, tampan cuma ya dia itu nerd hanya di sekolah dan se...