01

298 3 0
                                    

Prannngg

Nadira yang sedang berbaring di kamar di buat terkejut mendengar suara nyaring di luar. Nadira bangun menuju ke pintu untuk melihat keributan yang terjadi di luar kamarnya tetapi belum sempat nadira memutar knop pintu dia di buat terkejut melihat ayah nya yang masuk ke kamar dengan keadaan babak belur. Nadira panik terus mendekat untuk membantu tetapi terus ditolak dan ayahnya memalingkan muka untuk tidak memandang gadis itu. Seketika tiba-tiba beberapa lelaki berbadan kekar memasuki kamar Nadira dan menyeret gadis itu hingga berhadapan dengan ayah gadis itu dan berhenti tetapi ayah gadis itu masih tetap memalingkan wajahnya.

Ayah apa-apaan ini? Aku mahu dibawa kemana yah?
Hey gadis kecil ayah mu sudah menjual mu dan kamu bakal di menjadi wanita malam hahah
Please say no dad.... U hurting me!
Nadira menangis dan berontak tetapi cekalan di tangan nya masih tidak lepas malah menguat.
Kamu bukan anak ku! Ibu mu menipu ku mengatakan kamu anak ku tapi ternyata kamu anak lelaki lain! And right now I don't want to see your face again!
Kalian bisa bawa dia sekarang!kata Amir ayah Nadira. Dan terjadilah tarik menarik sampai di mobil Nadira di banting. Nadira tidak menyangka selama ini lelaki yang dipanggil ayah tergamak menjual dirinya, dia juga sedih ternyata ayah bukan lah ayah kandung nya..

Isk isk..
Help me dad I'm so scared..
Air mata Nadira ngak berhenti hentinya mengalir..ini bukan lah kemahuan diri nya.
Apa harusku lakukan god..pasrah Nadira.

Mobil yang membawa Nadira berhenti di sebuah club malam. Nadira yang tak siap dibuat terkejut ketika diri nya tiba- tiba ditarik untuk memasuki club itu. Nadira melihat banyak pintu-pintu di lorong lantai dua dan ditarik masuk ke salah satu pintu yang lebih besar. Ketika memasuki kamar itu Nadira dibuat terkejut melihat beberapa gadis yang turun disekap di dalam kamar tersebut. Mereka diminta berbaris untuk di select untuk menjadi pelayan, pelacur dan penari pole.

Nadira menaikkan sedikit kepalanya untuk melihat, tak banyak ada yang tinggal dan ada juga yang pergi ke kamar lain untuk di siapkan. Sesampai lelaki itu dihadapan Nadira lelaki itu berucap
Bawa dia.. dia vvip sambil tersenyum smirk.

Nadira yang masih menangis dan ketakutan dibiarkan menuju ke kamar untuk bersiap lebih tepatnya untuk dilelong. Nadira melihat baju yang ia kenakan sangatlah sexy sampai memperlihatkan aset nya. Nadira tidak habis pikir bagaimana ayahnya sanggup menjual dirinya tidak adakah secuil kasih pada diri ayahnya sampai memperlakukan gadis yang dijaga 20tahun seperti ini.

Setelah menukar baju Nadira di makeup sangat tebal untuk menambah kesan sexy diwajah Nadira. Nadira tidak mampu melawan dan ternyata dunia bawah sangatlah menakutkan.ini bukan lagi soal anak berandalan bukan juga perampok atau penjenayah lain tapi ini dunia bawah dark side yang tergolong orang orang yakuza mafia gengster.

Nadira yang masih menangis dibawa keluar dan di paksa berdiri di atas stage. Ada lampu yang menyorot di atas kepala nya. Nadira mendengar keributan dan keramaian ketika dia berdiri sendiri di ats panggung ada sorak dan ada juga bersiul sambil bertepuk tangan. Sangat memalukan tidak ada lagi harga diri nadira ketika semua mata menjamah tubuhnya..air mata pun tidak berhenti-henti mengalir.

Terdengar suara MC untuk memulakan acara lelong.
Ok disini kita mempunyai gadis yang maksudnya masih perawan jadi Mari liat berapa harga gadis ini.

Kita mulai dengan 10ribu ringgit.
11ribu untuk aku
20ribu
50ribu waw apa ada yang mahu menaikkan harga?
100ribu!
Woah harga yang sangat tinggi..ada lagi harga yang mahu ditawarkan?
200ribu!
Yah kamu sangat diinginkan ya gadis kecil..hahah
Aku tawar 500ribu!kata seorang laki laki yg memakai mask terlihat misterius..

Godaan BrondongTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang