Başlangış 🎬

376 19 19
                                    


Tuana'dan : merhaba  ben tuana 19 yaşındayım ,  evet çok genç olabilirim bu arada,  bir olağan üstü olaylar arastirmacisiyim  paranormal olaylarda diyebilriz,  bugün işimin ilk günü  heyecanlıyım bu tür olaylara karşı çook meraklıyımdır , herşey sefin beni odasına çağışmasıyla başladı...

tuana  : günaydın şef beni çagırmışsın.

şef : Evet tuana seni çagirdim otur lütfen...

tuana : konu ne acaba…?

şef : konu bir kasaba tuana...

tuana : kasaba mı...

şef : evet kasabada olağan üstü şeyler olduğu hakkında bir bilgi aldık ve bunu söylemeye utanıyorum buradaki hiçbir çalışan o kasabaya gitmeyi kabul etmedi ben gitmek istedim ama malûm benim burada bir sürü işim var bırakamıyorum...

tuana : siz de benim gitmemi istiyorsunuz doğrumu anladım

şef : doğru anladın bu işler için çok meraklı ve heycanlı biri olduğunu duydum sen eğer gitmek istemezsen anlarım-

tuana : şeff sen ne diyorsun ben ne zamandan beri böyle birşey bekliyordum  gitmez olurmuyum hiç ne zaman  yola çıkıyorum... ?

şef :  senn hakikatten çok heycanlisin buraya senin gibi elemanlar lazım diğerleri korkak çıktı hahajajsjsjsjs, ve hemen yarın çıkıyorsun herşeyi biz karşılıyoruz parayı sorun etme...

tuana : sefim parayla ilgili bir sorunum yok tabiki  siz bana vereceğiniz parayı çocuk esirgeme kurumuna bağışlarsanız çok sevinirim ama :)

şef : nasıl unuturum ben baban türkiyenin sayılı zenginlerindendi demi, seni anlamıyorum kızım bu kadar zenginliğin için de bu tehlikeli olaylara karışmak istemen ve iyi niyetin seninle gurur duyuyorum...

~

tuana'dan : evet  herşey bugün başlıyor sabah kahvaltımı yaptım ve giyinme odama geçtim ve bir kombin hazırlayıp giydim  zaten valizimi hazirlamistim ve yola çıktım...

tuana'nin giydiği ☟

tuana'nin giydiği ☟

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ertesi gün...

tuana'dan  : 12 saat'lik  yolun sonuna geldim ve arabadan indim,  ama kasaba ortada yok şef kasabanın konumunu vermişti ama kasaba ortada yok ve tuhaf olan şu ki bir tabela var nereyi gösterdiği belli değil iki tane yol var ve tabeleda hiçbirşey yazmıyor,  o kadar yolu boşa gelmiş olamam demi zaten  çok uykusuz kaldım  , yoldan geçen bir adam bana bakıyordu bende ona  bakıp...

tuana : bi bakarmısınız bir kasaba varmış buralarda nerede acaba...

y.a : burdan git

tuana : anlamadım neden gidicekmisim...

y.a : burdan git

tuana : bana yardımcı olucakmisiniz çünkü benim burdan gitme gibi bir düşüncem yok

kayıp kasaba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin