Zarf

170 7 0
                                    

Harun : çağan bey- affedersiniz yanlış zamanda geldim sanırım.

Çağan ;

Içeri çalışanın girmesi ile tuana ile bedenimi tamamen ayırdım.

Çağan : öhm yo hayır ama kapı tıklayarak girmen daha doğru olur'du bundan sonra özellikle benim odamın kapısı tiklanicak.

Harun : tamam çağan bey. Bu arada yanınızdaki hanım efendiye bir zarf geldi.

Tuana : bana'mi ama benim burada olduğumu kimse bilmiyor'ki.

Harun : evet hanım efendi size gelmiş buyrun.

Çağan : peki kim getirmiş.

Harun : kapı önüne bırakmışlar efendim görmedik.

Çağan : Tamam, kamera kayıtlarına bakalım biz hazırlayın siz.

Harun : peki efendim sizin özellikle ıstediğiniz birşey var'mı.

Çağan : oda'ma mümkünse böyle dalmamaniz :)

Harun oda'dan mahcup bir şekilde çıktı ve kapıyı kapattı , zarf geldiğinden beri sesi çıkmayan tuana'ya.

Çağan : Ne zaman açıkçasın acaba zarfı... Ya da ne zaman açmayı düşünüyorsun?

Tuana : zarf'ı inceliyorum.

Çağan : neden ama ?

Tuana : çok soru sormadın'mı sen.

Çağan : merak diye bir duygu var bilirmisin.

Tuana : bilirim ama bu seni ilgilendirmiyor zarf bana gelmiş sonuçta.

Çağan : ya senin burada olduğunu benden ve leya'dan birde seni gören çalışanlardan başka kimse bilmiyor ki , üstüne zarf kapıya bırakılıyor ve beni ilgilendirmiyor öylemi.

Tuana : zarf'ta benim adım yazıyor.

Çağan : tamam artık aç şu lanet zarfı hadi. (Seszice) onun adı yazıyormuş çıh çıh çıh.

Tuana : iyide bu ne şimdi .

Çağan : Ne oldu ki .

Tuana : saç teli var zarf'ta sadece her hangi bir not yok

Çağan : sanamı ait saç teli . 😒

Tuana : Hayır benim saçım kızıl renk değil.

Çağan : kızıl'mı !

Tuana : evet neden şaşırdın ?

Bu evde kızıl renk saçlı olan tek bir kişi vardı mutfak görevlisi firuze hanım.

Çağan : saç teline incelememde bir sakınca var'mı acaba ?

Tuana...

Çağan : bence artık o zarf sana ait olmak'tan çıktı, ne dersin ? ;)

Tuana : al incele ne anlicaksin acaba ama önce şu mikroskopik eldivenlerden tak.

Çağan : iyi' de bu evde eldiven yok ki sen nerden buldun ?

Tuana : bende var'dı .

Çağan : çok tuhaf bi kızsın tuana.

Tuana : eyvallah.

Tuana'nin elinden aldığım zarfı ve içindeki saç telini incelemeye başladım saçı incelerken gözümün önünde firuze hanım'ın saç'ları geliyordu gözümün önüne ne alâka bilmiyorum ama bu saç teli firuze hanımı ilgilendiriyor gibii.

Tuana : Eee ne yapıcaz şimdi bir fikrin var'mı ?

Çağan : var sen bu oda'dan dışarı çıkmıyorsun bende işimi halledip geliyorum .

Tuana : Ama-

Tuana'nin lafını tamamlamasını beklemeden oda'dan çıktım ve aşağı inmeye başladım lanet olsun ki asansöre binemiyordum bozuk olduğu için katları teker teker inmeye başladım ve sonunda mutfağa girdim çalışanlar benim girdigimi gördüğü an oturan ve başka işlerle meşgul olanlar ayaklanıp işlerini yapmaya başladı benden sonra kapı tekrar açılıp kapandı gelen kişi tuana'ydi ,benim gözlerim ise firuze hanımı arıyordu.

Tuana : ya neden beni beklemiyorsun o kadar seslendim.

Seslendim demesi ile tuana'ya döndüm aniden , bana seslendiğini duymamıştım ya da kafamdaki düşünceler duymamı engelledi.

Tuana : bakmasana öyle ya neden bu kadar sinirlisin sen.

Çağan : firuze hanım nerede ?

Ayşe : çağan bey o 2 gündür ki gelmiyor.

Çağan : sebep.

Ayşe : yıllık iznini kullanıyormuş.

Çağan : iyi' de yıllık izin diye birşey yok'tu ki bu evin kuralları içerisinde sadece tatillerde izniniz vardı .

Tuana : ne yapmaya çalışıyorsun sen şuan konumuz fiurze'mi ? Hiç sanmıyorum!

Ayşe : çağan bey sorun nedir ?

Çağan : firuze hanım'ın numarası var'mı?

Ayşe : var.

Çağan : numarayı verirmisin acil.

Tuana : Çağan bana cevap vericekmisin firuze kim ve ne alâka konumuzla.

Ayşe : buyrun çağan bey

Ayşe'nin numarayı vermesi ile tekrar odama çıktım tuana ise söylenerek geliyordu arkamdan... odama girdigim zaman kapıyı kapatmadım tuana' a gireceği için bi an tuana'nin sesi kesildi arkama döndüğüm sırada.

Çağan : tuana nerdesin, tuana...

☠️

kayıp kasaba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin