tuana : HAYIR...tuana'dan : bir kâbus gördüm kan ter içinde uyandım bana gitmemi söyleyen adam vardı onu takip ediyordum ve bir konağa doğru gidiyordu, evin çevresinde dizili insanlar vardı, adam içeri girdi sonra onlar tek tek giren insanların bazıları yaralı bazıları ise yorgun hepsi yorgun sanki buradan kaçamayıp o konağa hapis olmuş gibi hâlleri vardı ve son olarak içlerinden bazıları gelip beni içeri çekmeye başladı anda "HAYIR" diye bağırıp uyanmam bir 1qq1qq 1qqoldu tüylerim diken diken, yatagin yanındaki masada şu vardı- bi dk burada su yoktu, gördüğüm rüyadan etkilendim heralde suyu ben getirmiş olmalıyım bu sudan yatmadan önce içmiştim içmesem iyi olur diye düşünüyorum, ayağa kalktım ve cama doğru gittim perdeyi araladım sabah olmuş nasıl ya daha ben yatmadan önce gündüzdü , zamanın nasıl geçtiğini anlamadım sanırım uyurken neyse sabah rutin işlerimi yaptım ve üzerimi giydim...
tuana'nin giydiği ☟
tuana'dan : üzerime rahat birşey giymeyi tercih ettim bana göre çok rahat doğrusu ,sonra aşağı inmeye karar verdim otel çok şık ve güzelli oda servisi varmış ama ben kahvaltıyı aşağıda yapmak istedim insanları incelemek için ama boş bir masa yoktu doğrusu...
yağız : hanım efendi ayakta kaldınız buyurun lütfen...
tuana : rahatsızlık vermiyim
deniz : olurmu hiç öyle şey buyrun siz de yeni geldiniz sanırım
tuana oturur yanlarına ve menüye bakarlar...
tuana : şeyy dün size kulak misafiri oldum konuşurken (seszice) polis memuruymuşsunuz...
yağız : deniz bak sana diyorum ortalık yerde deme diye...
tuana : doğru yanj
yağız : bundan kimsenin haberi olmuyacak aramızda başkasından duyarsam kötü olur...
tuana : tamam şampiyon sakin kimseye deme gibj bir niyetim yok zaten tanisalim'mi...
deniz : ben deniz, deniz erayvaz 21 yaşındayım...
yağız : bende yağız, yağız kılınç 21 yaşındayım , sen kimsin necisin...
tuana : ben tuana, tuana naz tiryaki 19 yaşındayım buraya tatile geldim dün...
tuana 'dan : onlara paranormal olaylar arastirmacisiyim desem inanmazlar şimdi, o yüzden bi süre daha saklamayı düşünüyorum ve yağız böyle şeylere inanmıyor dün anladım bunu ve bu konularda hakkında saf ayağına yatsam iyi olucak...
yağız : ne zaman gitmeyi düşünüyorsun, sende kasaba ile ilgili çıkan dedikoduları duymustursun heralde...
tuana : yaa öyle şeymi olurmuş istesem giderim yani uydurma hikâyeler bunlar gitmeye çalışan insanlar ortadan kayboluyormuş yok daha neler hahahahahaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp kasaba
Paranormalparanormal olaylar içeren bir kitap neden yazmıyorum dedim ve başlıyoruz...