Ev *

242 17 4
                                    

1.adam :  ne saçmalıyorsun yine sen şerefsiz adam

2.adam : şerefsiz sensin düzgün konuş  benimle gördüm diyorum ne sacmaliycam !

tuana adamların yanına gider ve uzaktan , diğer adamlara soru sormaya başlar~

tuana : pardon ne oluyor burada acaba...

x : bayan siz karışmayın lütfen esnaf kavgası işte.

tuana : 1. bayan değil kadın diyiceksiniz , 2. bende bir vatandaşım ve ne olduğunu bilmeye hakkım var…

x : kadın sen laftan anlazmisin ya git işine.

tuana : gitmiyorum lan işime sanamı sorucam nerede durmam gerektiğini !.

x : Evet bana sorucaksın yürü git işine  delirtme beni.

tuana : delirirsen ne olur ya merak ettim.

x tuana'ya elini kaldırır tuana  ani refleks ile elini tutucakken biri adamı kendine çevirir ve  ard arda yumruklar atar~

çağan : sen utanmıyormusun lan bi kadına el kaldırmaya he öldürürüm lan seni burada öldürürüm bir daha bu kadına veya başka bir kadına el kaldırdığını görürsem kötü olur.

çağan adamı yumruklar adam artık bayilicak gibi olur ve  adamın arkadaşları o tarafa gelir tuana hemen çağan'ın elini tutar ve çağani çekiştirmeye başlar ~

çağan : kızım  napıyorsun ya...

tuana : çağan körmüsün  üzerimize doğru geliyorlar kalk gidelim olay büyümeden hadi...

çağan dövdüğü adamın suratına bakar ve adamın bir elini tutup parmaklarını çatır çatır kırar adam inlemeye başlar~

çağan  : bu bir kadına el kaldırdığın içinde bir daha kaldıramaya diye.

diğer elini tutar o parlaklarınıda kırarken tuana soğuk kanliligi ile yaklaşan adamlara dönmüş ve dövüş pozisyonu almıştır, çağan tekrar  adama bakıp ~

çağan : bu da ona el kaldırdığın içindi.

x : Aaaa bırak canım acıyor bırak.

tuana : (hala dövüş pozisyonundadır)
cagan'cim artık bırak bence arkadaşlar geldide bunlarla ilgilen diyorum ne dersin.

çağan : seve seve güzelim onlarlada ilgileniriz sen sıkma o güzel canını.

adamlar üstelerine gelir ve kavgaya başlarlar karşı taraf 5 kişidir ~

tuana : güzelim derken ? nerden geliyor bu samimiyet.

çağan : (bir adamın elini büker ve uzağa atarken adamı) çağan'cim nerden geliyorsa oradan güzelim  ;)

tuana : (bir adama tekme atarak ) mümkünse bir daha gelmesin o samimiyet.

çağan : neden , bence baya baya iyiyiz ne dersin atarlı kız. (der ve bir adamı yere serer)

tuana : ( üzerine gelen bir adamı çağan'a doğru giden adam ile çarpıştirir ve iki adamda devrilir)
sen öyle diyorsan.

çağan : bir taşta iki kuş vurmak'mı baya baya iyisin bu işte ateşli görünümünün altında bir canavar yatıyormuş meğer.

tuana : ben göstericem şimdi sana canavarı atesliy-  bunlar zombi gibi geldikçe geliyor napıcaz ya .

çağan : korkma birşey olmaz.

kayıp kasaba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin