Jimin
Miałem już serdecznie dość tego, że Jungkook od kilku dni mnie unika.
Więc wymyśliłem plan jak to zmienić.
Wiedziałem, że brunet trzyma w swojej szafie wibrator, ponieważ na początku naszego wspólnego zamieszkania przyłapał mnie na wykradaniu go.
Rano pod pretekstem pożyczenia bluzy, poszedłem do jego szafy i wykradłem wibrator,oczywiście bluzę też wziąłem żeby nie było.
Po uczelni poszedłem do sekshopu i kupiłem koronkowe stringi w czerwonym kolorze. Myślałem, że spale się ze wstydu, gdy za nie płaciłem. Naszczęście za ladą stała starsza pani, która nic sobie z tego nie zrobiła, nawet życzyła mi wspaniałej nocy. Wracając, gdy wróciłem do domu zjadłem coś, obejrzałem cały sezon jakieś dennej komedi w telewizji i posprzątałem w moim pokoju. I tak zleciały mi cztery godziny. Gdy Jungkook wrócił do domu było już po dziewiętnastej.
Wydarłem się na niego, żeby spytać dlaczego mnie unika. Ten odpowiedział, że sam nie wie dlaczego to robi. Po naszej krótkiej wymianie zdań, poszedłem do łazienki, wcielić mój plan w życie.
Po prysznicu ubrałem białą koszulkę, która sięgała mi tylko za brzuch i moje nowe majteczki.
Wyszedłem z łazienki i pierwsze co zobaczyłem to Jungkooka, który akurat wychodził z pokoju. Gdy mnie zobaczył zatrzymał się na chwilę i patrzył tak na mnie, dopóki nie poszedłem do siebie.
W pokoju włożyłem do swojej dziurki wibrator, który ocierał się o moją prostatę, gdy chodziłem. Położyłem się na łóżku i czekałem aż Jungkook znajdzie się już w swoim pokoju.- Już czas- powiedziałem, gdy z tego co słyszałem brunet kład się spać.
Włączyłem wibrator i od razu z mojej buzi wyleciały pojedyncze jęki.
Po jakiś piętnastu minutach wibrator zaczął szybciej się we mnie ruszać. Chciałem zmienić obroty na mniejsze, ale pilot nie działał. Przeklnąłem na głos, a po chwili usłyszałem głupkowaty śmiech Jungkooka.------------------------------
Hej sorki że rozdział krótki, ale mam mało czasu w dzień, przez co zarywam nocki, żeby napisać rozdział.
Dzięki za przeczytanie i do następnego! 😗☺️Wikulia01
CZYTASZ
°First just sex, then unforgettable love° Jikook [Zawieszone]
FanfictionChyba zaczynam go kochać- pomyślałem- Nie to niedorzeczne Jimin przecież nie możesz pokochać kogoś, o ktorym nie wiesz prawie nic- Miałem w głowie dylemat. Kocham go- mówiłem sam do siebie w swoim pokoju- Jungkook uspokój się praktycznie nic o nim n...