chapter 13.

490 29 44
                                    

Media: Suna vs Tendou
-Saori Kita-

Otobüsün durmasını hissetmemle birlikte gözlerimi açtım. Suna başını omuzuma yaslamıştı ben de başımı onun başına. ''Uyanın çifte kumrular geldik'' dedi Atsumu yanımızdan
geçerken. Uyku sersemi olduğumdan bir tepki vermedim. Dışarısında yağmur yağacak gibiydi. ''Suna uyan vardık'' dedim omuzuna dokunurken. Kıpırdandıktan sonra başını kaldırdı ve esnedi  ''Saori?'' dedi esnerken ''günaydın uykucu vardık hadi kalk'' dedim kalkarken. Saat 12 olmak üzereydi.

Otobüsden inmiştik. Karşımızda kırmızı üniformalı bir takım vardı. Bir otobüs de park ediyordu geçip Shin'in yanında durdum ''okulumuza hoş geldiniz. Ben Nekoma voleybol takımının kaptanı Kuroo Tetsuro'' dedi Shin'e elini uzatırken ''İnarizaki voleybol takımının kaptanı Shinsuke Kita'' dedi onda. El sıkıştıktan sonra bana döndü ''me-'' ''Hey Hey Hey!'' dedi tanıdık bir ses ''Kou-chan?'' dedim kendimi tutamadan ''saoRi!(Akaashi dediğindeki aksanı gibi düşününhzixkdkdlx)  Burada ne işin var?!'' dedi. Koşarak gelip bana sarıldı ve ayaklarımı yerden kesti. ''Seni çok özlemişim'' dedi ''K-kou-chan nefes alamıyorum'' dedim zorla kollarının arasında ''siz tanışıyor musunuz?'' diye sordu Atsumu ''benim antrenörüm onun amcası. İspanyaya gittiğimde tanışmıştık. Yaz tatillerinde sıkca gelirdi'' dedim ''saoRi dizin şimdi nasıl?'' diye sordu. Ahan da sıçtık şimdi. ''Dizi mi?'' diye sordu Shin ''evet-'' ''dizim iyi. geçenlerde düştüm o yüzden biraz ağrıyor o yüzden sardım. Son görüşmemizde düşmüştüm bu yüzden dizimi incitmiştim. Şimdi gayet iyi'' dedim gergin şekilde gülerken. İyi bir yalan değildi. Yağmur yağmaya başladı. Nefret ediyordum yağmurdan ''hadi içeri geçelim ıslanmadan'' dedi Kuroo.

Eşyalarımızı falan yerleştirmiştik. Ben menajerlerle birlikte kalacaktım. Spor salonuna geri dönmüştüm. Koçlar ve takımlar buradaydı. Koutarou Shin ve Kuroo'lar dışında mor siyah ve mavimsi formada olan takımlar da vardı. Gerçi karışık giyinmişti herkes ama yine de. ''İnarizaki'nin böyle güzel menajeri mi vardı?'' diye söylediğini duydum birisinin. ''Şimdiden ünlü oldun'' dedi Atsumu kulağıma fısıldarken ''e haklılar yani'' dedim ona bakıp sırıtırken. Koçlar konuşup tanıştıktan sonra ısınma haraketlerine başlamışlardı. Suna öylece duruyordu bükülmüş şekilde ''kaç kere demem gerek düz dur diye'' dedim sırtına vururken. Vurmanın etkisiyle aniden düzleşmişti ''vurmasana'' ''laf dinlemiyorsun ki'' dedim ben de. Söylediğime gülerek karşılık vermişti. Sonraysa bakışlarını kaçırdı.

Isınma haraketleri bittikten sonra ilk karşılaşacak takımlar seçilmişti. Mor takımın ismi Shiratorizawa ile bizimkiler karşılaşacaktı. Koç onlarla konuşurken ben de sularını ve havlularını dizdim   ''son laf senin Saori'' dedi koç. Yanlarına geldim. Diğer takımların menajerleri tatlıydı ve iyi motive ediyordu takımlarını. Ben de deneyeyim bari ''elinizden geleni yapın tamam mı'' dedim ellerimi birleştirip başımı yana eğerken. ''Keşke bizim de öyle menajerimiz olsa!'' dedi Nekoma takımından birisi. Bir kaç saniye tepkisiz kalmışlardı sonra ise kahkahalara boğuldular. ''Saori-chan hiç becermiyorsun bu işi ahahahah'' dedi Atsumu zar zor. Sevimli yüz ifademi kızgın ve gülümseyen bir ifade aldı ''kaybederseniz eğer sizi tekmelerim. En az sayı alan en çok tekme yer'' dedim. Ortamın havası ürkütücü olunca aniden susmuş ve fileye doğru gitmişlerdi. ''Saori işini biliyorsun'' dedi koç ''onlara olmuyor öyle sevimli menajer falan iyilikten anlamıyorlar'' dedim yanına otururken. ''Sence kazanırlar mı?'' diye geleneksel soruyu sordu ''bilemiyorum. Kaptanları fiziksel olarak voleybol için yaratılmış. Sorun olacak gibi duruyor'' dedim adamı incelerken. ''Gözlemleme yeteneğin harika. O adam Japonyanın en iyi 3 voleybolcusundan biri. Bir de 18 yaş altı milli takımda'' söyleyince şaşırmamı gizleyememiştim. Maç başlayalı 10 dakika falan olmuştu ama Shiratorizawa şimdiden 5 sayı almıştı. Hepsini de şu Titan çocuk almıştı. ''İsmi ne onun?'' diye sordum koça ''Ushijima Wakatoshi'' ''sanırım onları tekmeleyeceğim'' dedim ''mola aldırmak istersen ala bilirsin küçük bir tehtitle motive et takımını'' dedi koç gülerken. Söylediğine güldüm.''top Aran-san'a gidene kadar bekleyelim. Onlarda Ushijima varsa bizde de Aran-san var'' dedim ayağa kalkarken. 

Other Kita | Suna RintarouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin