Yeni Öğretmen/öğrenci

1.1K 83 82
                                    

Takemichi sınıfa girdiği gibi baji ve chifuyuya olanları anlatır, biraz abartma var tabi o herkeste olur.
.
.
.
W-"puff pazartesi daha haftanın ilk günü çok iş var"

?-"Bence bu gün çok güzel olucak"

W-"haaa s-sen kimsin ne işin var öğretmenler odasında derhal çık"

?-"(hafifçe gülümser) ben yeni beden eğitimi öğretmeniyim adım akashi keizo"

W-"ohh üzgünüm bende wakasa tanıştığıma memnun oldum benkei"

Be-"memnun oldum da benkei derken"

W-"isim takmayı severim (meşhur take gülüşü ama wakasa olandan) ama hoşlanmadıysan söylemem"

Be-"(o gülücük den sonra sersemlemiş) ha-hayır hoşuma gitti söyleyebilirsin"

W-"güzel"

Be-"benim dersim var konuşuruz sonra görüşürüz" (hızlı adımlarla odadan çıkar)

W-"evet görüş- gitmiş bile"

S-"az önce kapıdan çıkan kim di"

W-"yeni beden eğitimi öğretmeniymiş"

S-"iyi"
.
.
.
Ben: @-@

Takemichilerin şuan ki dersi beden di, tüm sınıf bahçede sırasına geçmişti.
Benkei geldi,kendini tanıttı tabiki yeni öğretmen olduğu için çok soru geldi, beklendiği gibi benkei hepsini geçiştirdi.
15-20 dakikalık bi ısınmadan sonra müdür yanında yaklaşık bajinin boyunda, siyah ve sarıdan oluşan saçları muzu andıran bi çocukla geldi aslına bakarsan çocuk bi hayli şirin ve yakışıklı duruyordu.

T-"(chifuyunun omzuna hafifçe vurarak) gözlerinle yedin çocuğu, baji görmesin"

C-"ne sa-saçmalama takemichi kes sesini"

Be-"şşş sessiz olun, buyrun müdürüm ne vardı"

Müdür-"hocam bu yeni öğrencimiz oğlum kendini tanıt"

?? -"Adım kazutora hanemiya"

Herhangi bi kız-"şey çok yakışıklın"

K-"biliyorum ve kızlarla ilgilenmiyorum memnun oldum bence iyi anlaşıcaz (chifuyuya bakarak göz kırpar)"

B-"bu piç sana göz mü kırptı ilk günden dayak istiyo heralde"

C-"yoo başkasına kırpmıştır"

T-"baktığı yerde senden başkası yok"

C-"hiç yardımcı olmuyorsun"

T-"evet olmuyorum *piç smile* "

Kazutora chifuyu ve bajinin arasına geçer, chifuyunun saçını karıştırıp "selam adın ne"

C-"chi-chifuyu"

K-"^_^ memnun oldum chifuyu"

B-"bende memnun oldum baji bu arada"

K-"ha iyi bende kazutora"

B-"Tch pislik herif"

M-"harika bi ibne daha geldi"

K1-"ne demezsin biz göndermeye çalıştıkça geliyolar"

Ç3-"bi bitmediler be"

Be-"yeter sonra konuşursunuz
(*zil çalar*) her neyse zil çaldı zaten dağılabilirsiniz diğer ders de burada toplanın.

Sınıf-"peki hocam"

...
Bugün 2 sınavım vardı dünde onlara çalıştım o yüzden yeni bölüm atamadım 🤧
Ve bundan dolayı bugün 2 bölüm atıcam.
Saat 10'a kadar diğeride gelir😗

Üçlü olsun güçlü olsun 😼💅 dimi arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üçlü olsun güçlü olsun 😼💅
dimi arkadaşlar

sen gay misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin