C-"napıcaz şimdi"
B-"beni ne kadar sevdiğini yazıcan aşkım"
M-"ıy yapış yapış"
C-"sizi de gördük"
B-"harbi amk, ayrıca ne güzel öpüyodun lan"
K-"kim kimi öptü"
B-"sanane yarrak"
C-"gider misin"
T-"gitme, şu pembeliden daha iyisin en azından kal istersen"
Sa-"ayıp oluyo sevgilinin planıydı "
T-"sevgilim değil"
Sa-"o zaman biz olabiliriz maviş"
M-"siktirtme şimdi kendini"
K-"sevgili mi noluyo ya"
T-"boşver kazu hadi zil çalcak sende git yerine"
*zil çalar*
👩🏫-"oturun yerinize çocuklar şimdi şöyle bir şey değişiklik olucak herkes kendi takımından sadece 1 kişi hakkında kısa şeyler yazıcak"
Ki-"peki, ne zaman başlıyoruz"
👩🏫-"başlayabilirsiniz"
So-"hocam isim yazıcak mıyız"
👩🏫-"hayır çocuklar ve son 10 dk herkesinkini okuycam"
So-"tamam hocam"
.
.
.
👩🏫-"evet son 10 dk kaldı getirin kağıtları"(herkes kağıtları getirir)
👩🏫-"okuyorum ilk önce mikeylerden başliycağım"
1-Ne zaman aklıma düşsen derin bir nefes alıyorum. Seni bu şekilde düşündüren ne olduğunu bilmiyorum, ama şimdi hiçbir mazeret yok. Size şunu söyleyeyim: Seni seviyorum.
_isim yok_
2-Seninle tartışmak acı veriyor. Acıyor çünkü seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyorsun.
_isim yok_
3-Birlikte olmalıyız.
Sonsuza dek. Nedenini bilmek ister misiniz? Çünkü birbirimizi en başından beri sevdik ve birbirimizi sonsuza dek sevmeye devam edeceğiz.
Çünkü sen benim ruh eşimsin. Her zaman gökyüzümdeki güneş, ruhumdan geçen nehir ve soluduğum hava olacaksın. Ölüm ayırana dek.
_isim yok_
4-Hiç kimseye bu kadar sevgi duymanın mümkün olduğunu düşünmedim ve hiçbir şey ve hiç kimse bunu değiştiremez.
Harikasın ve tüm dikkatimi hak ediyorsun; bu yüzden kimseye odaklanamıyorum, kalbimdeki ve zihnimdeki tüm alanı kaplıyorsun.
Seni seviyorum. Belki de unutman ihtimaline rağmen bunu hatırlamanı istedim.
_isim yok_
👩🏫-"çok güzel yazmışsınız aferin size şimdi sanzulardan devam edelim"
C-"hangisi senin"
T-"sanane la"
.
.
.
Diğer bölümde kalan yazılarıda yazıcam
Ben şimdi herkes gibi kisakiyi sevmiyorum ama mükemmel bi karakter olarak tasarlanmış bence ve bu yüzden onu şerefsiz, orospu çocuğu biri olarak yazmak istemiyorum.
Çünkü başka piçler gelicek.Adam mödemi söktü götürüyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen gay misin?
Fanfic"Kız kıza belki ama erkek erkeğe olmaz aga"! -iğrenç gayler -iğrenç homofobikler Homofobik ve gay olan iki kişi tanışırsa ne olur? Shipler: mikeyxtakemichi, bajixchifuyuxkazutora, drakenxemma, senjuxhina, wakasaxshinichiro, mitsuyaxhakkai, kokonoix...