Medya 👉🏼 sanırım bir resime aşık oldum.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Sh-"şu siktiğimin alarmı niye kapanmıyo ya"W-"düğmeye basmıyosun çünkü gerizekalı" shinin telefonunu alıp alarmı kapattım, bu zekayla nasıl matematik hocası olmuş anlamıyorum.
Sh-"sen uyanıkmıydın, günaydın^_^"
W-"kalk hadi okula gitcez daha"
Sh-"wakasa iyi misin bizim okulumuz bitti, mezun olduk ya" uykulu, uykulu kafası yerinde değil herhalde
W-"sen ne iş yapıyosun shin"
Sh-"öğretmenlik... Heee tamam, yeni uyandım ya ondan böyleyim herhalde"
W-"ya sabır, duşa giriyorum ben"
Sh-"bende bişeyler hazırlıyım o zaman"
W-"vakit yok, yolda alırız"
Sh-"iyi", günlük sabah rutinlerimi (yüzünü yıkadı, şarkı söyleyerek dişlerini fırçaladı) yaptıktan sonra üstümü giyip saçımı taradım ve her zaman olduğu gibi mükemmeldim.
W-duş aldıktan sonra üstümü giymek için odaya gittim, kapıyı açtığımda ise shinichiro aynada kendine bakarken bi yandan da güzelliğini övüyordu. "(götüme benziyorsun) "
Sh-"o kadar güzel miyim yani, yaa sağol aşkım 😙"
W-shini takmadan üstümü giydim, bugün saçımı toplamakla uğraşmak istemiyordum bu yüzden sadece kurutup taradım. "çıkalımmı artık"
(Wakanın saçı)
Sh-"olur çıkalım da ben açım"
W-"yolda alırız dedim ya"
Sh-"uff, peki"
[Uzatmayalım arabaya binip gittiler işte]
Okul
T-"mikey bana kantinden muzlu süt alır mısın"
M-"ders başliycak"
T-"yani?"
M-"iyi, gidiyom"(kantine gider)
B-"takemichi"
T-"efendim"
B-"mikeye naptın sen"
T-"anlamadım"
B-"evde yalnızken büyü müyü mü yaptın sen buna"
C-"canım ne saçmalıyon"
B-"bak şimdi ben birkere parmağımı kesmiştim, ama nasıl kesmişim kan kaybından ölücektim chifuyu 🥺 sonra mikeyden sargı bezi falan istedim bu piç oturup kayyu izlemeye başladı, beni ölüme terketti orda ve şuan takemichiye muzlu süt alıyo sence mantıklımı bu"
K-"abartmadın mı"
B-"sen niye kaçak göçmenler gibi her yerden çıkıyon lan"
K-"benim olayım bu, alış"
B-"sikerim böyle işi ya"
C-"take bugün yanına otursam olur mu"
T-"tabi olur"
B-"sende mi beni terk ediyorsun böyle bir anda, unutmiycam chifuyu asla unutmiycam😢"
Sınıfın kapısı açılır ve ilk önce takeomi ardından mikey içeri girer.
Ta-"sınıfa öğretmenden önce girilir, sonra değil mikey"
M-"afedersiniz "
Ta-"geç yerinde bidaha olmasın"
Mikey muzlu sütü takemichiye verir...
T-"bu günlük bajinin yanında otur"
M-"ama"
T-"iddayı unuttun mu"
M-"tamam"
C-"ne iddası lan"
B-"valla büyü yapmış biliyodum bu benim yanıma oturmaz ki"
M-"bi sus be"
T-"biz bunla bi iddaya girdik işte, kaybeden kazananın isteklerini itraz etmeden 1 gün boyunca yerine getirecekti ve tabiki ben kazandım "
C-"hee bi bokluk olacağını hissetmiştim zaten"
Ta-"sessiz olun ders başladı"
.
.
.
Bitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen gay misin?
Fiksi Penggemar"Kız kıza belki ama erkek erkeğe olmaz aga"! -iğrenç gayler -iğrenç homofobikler Homofobik ve gay olan iki kişi tanışırsa ne olur? Shipler: mikeyxtakemichi, bajixchifuyuxkazutora, drakenxemma, senjuxhina, wakasaxshinichiro, mitsuyaxhakkai, kokonoix...