1.

35 2 0
                                    

Warme zonnestralen glijden over mijn gezicht. Ik open mijn ogen en zie dat ik in een enorme slaapkamer in een supermegagroot hemelbed lig. Ik ga overeind zitten en kijk verwonderd om me heen. De muren zijn helemaal wit en er staat bij de enorm grote deuren naar het balkon een zwarte vleugel. Aan de andere kant van de kamer zijn vier deuren en tegenover het bed staat een groot bureau met daarop allemaal hightech spullen; een laptop, twee grote boxen en allemaal apparatuur om muziek mee te maken. Dit is alles wat ik in mijn eerste oogopslag zie...... maar dan komt ik met een grote schok tot de vraag: Wat in vredesnaam doe ik hier???? En de tweede schokkende vraag van vandaag: Waar ben ik???? en dan met een grote golf van angst en paniek besef ik me dat ik niet weet waar ik ben, wat ik hier doe en het ergste van allemaal....ik weet niet wie ik ben....

Uit alle macht probeer ik me te bedenken hoe ik hier kom, wat mijn naam is, waarom ik hier ben en waarom ik in een hemelbed lag met een knalroze nachtjapon aan-

Wacht wat!? een knalroze nachtjapon!!!! omgf zo freaking cool!!!!

eeeeeeehm waar was ik gebleven.....

Ik kijk de kamer opnieuw rond en mijn oog valt op de vier deuren. Ik wordt ongelooflijk nieuwsgierig naar wat er achter die deuren te vinden is en laat me langzaam uit het bed glijden. Ik zie dat er twee mega konijnen sloffen staan en voor ik het weet sta ik er in, ik kon het echt niet laten!

Voorzichtig loop ik naar de eerste deur, ik bedoel je weet maar nooit straks ben je in het huis van een of andere gek, maak je te veel geluid en komt ie je halen.... oké, ik zet mijn fantasie maar even stil want ik ben uiteindelijk aangekomen bij de eerste deur. Voorzichtig leg ik mijn hand op de deurklink en merk dat ik erg gespannen ben. Als ik na een aantal pogingen eindelijk de moed heb gevonden druk ik de deurklink naar beneden en wat er daar achter is......... O.M.G een mega grote badkamer nee wat zeg ik een mega grote badzaal!! Alles zit erin: Een grote douche, een wastafel, een spiegel en noway ga weg een bubbelbad!!!!!!

Oké dat was echt heel cool maar ik wordt toch wel nieuwsgierig nar die andere deuren. Dus loop ik naar de tweede deur. Deze maak ik meteen open en ik krijg het gevoel alsof ik in de hemel ben beland...... het is een inloopkast!! En niet zomaar een inloopkast, nee, een inloopkast van twee verdiepingen!! Op de begane grond ligt alle kleding en op de eerste verdieping is een soort van, ja ik meen het:0), een schoenenhemel!!!! Ook staat er een tafel met allerlei make up en sieraden.

Na een tijdje te hebben rondgekeken in de schoenen/kleding hemel vertrek ik toch maar naar de derde deur, deze is echter niet zo bijzonder als de vorige twee. Er blijkt gewoon een kast in te zitten.

Het is nu dus tijd voor The final door....... Zenuwachtig als ik ben loop ik naar deur vier en leg mijn hand op de deurklink. Op het moment van de waarheid wordt ik gestoord door een vreemd geknor, verbaasd kijk ik om me heen. Waar kwam dat vandaan? Ik hoor het nog een keer en tegelijkertijd voel ik mijn buik rommelen....oepsie. Mijn wangen worden vuurrood als ik in de gaten krijg dat ik vreselijk veel honger heb.Mijn gedachten dwalen af naar eten en laten me vergeten dat ik mijn hand nog steeds op de deurklink van deur vier heb liggen.Na een tijdje krijg ik het in de gaten en snel focus ik me weer op de deur. Voorzichtig duw ik de klink naar beneden en zachtjes probeer ik de deur open te maken. Maar hij geeft niet mee!! Ik duw nog iets harder en nog steeds lukt het me niet de deur open te krijgen. Als ik uit frustratie van mijn steeds groter wordende nieuwsgierigheid een aanloop wil nemen om tegen de deur aan te beuken hoor ik een zware, donkere stem die me doet verstijven van angst.

'U-uhm, die zit op slot. Sorry schoonheid maar jij mag daar niet naar binnen, niemand mag daar naar binnen, wat daar achter is gaat helemaal niemand iets aan.....'

5 seconden.....(on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu