Nasıl Yani?

19 0 0
                                    

UZUN BİR ARA OLDU ÖZÜR DİLERİM . Adamlar Barry i odaya çağırdı. Barry hazırlanıp odaya girdi.

-Barry dün ne yaptığını ikimizde biliyoruz. Bunun sebebi burada gitmenin gerektiği ama bu asla olamiyacak . Sen burdasin herseyi unutacaksin seni yeni baştan tasarlayacagiz.

-Ben ne demek istediğinizi anlayamıyorum . Benim amacım buradan kaçmak değil . Eğer böyle bişey olsaydı bunu çoktan yapardım . Ve senin o nohut kadar beynin beni tutamaz.

-Sen kendini ne sanıyorsun be. Seni buraya biz getirdik Bizi dinlemek zorundasın . Eğer o küçük kafan bunu alıyorsa şu kapıdan DEFOL!!

Barry ilk geldiğinde günden beri birine gözü çok takiliyordu . Bu çocuk zeki ama sessizlik ona rahatlik veriyordu.Barry yaklaştı.

-Selam
-Selam Barry
-Adımı nerden biliyorsun.
-Sandigindan çok fazla şey biliyorum . Hey düello için hazır mısın ?

-Ne düellosu ?
- Gölgeler
Barry hemen oradan uzaklaştı lavaboya girdi . Sürekli rüyasında gördüğü gölgeler bu olmalıydı . Birden içeri biri girdi erkekler tuvaletinde bir kızla erkek konuşuyordu.

-Nasıl olurda fark etmesin. Biz Gölgeyiz biz istediğimiz her şeyi yaparız.

-Buraya gelmek ne kadar zordu Biliyormusun sen ? Ben müdürle konuştum masadaki suikast planını hazırlamış . Dark gezengenindeki törende Başkan Prime tek vuruşta pert olacak .

-Hadi kimse bizi görmeden çıkalım.

BARRY çok şaşkındi ne yapacağını bilemedi. Müdürün yanına gitti. Duvardaki çizimler sürekli bir karalama yapılmış.

Müdürün adının Jayce olduğunu öğrendi. Jayce odada masadaki eşyaları düzenliyordu. İçeride Barry in olduğunu fark etmedi. Ve odadan hızla ayrıldı .
Barry odada tek basinaydi .Nesnelerin içini görebildiğinden için dosyayı açmasına gerek kalmadı dosyayı odadan aldı . Ve hızla yatağın altına soktu.

IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin