Ben Değilim

9 0 0
                                    

TÖREN ZAMANI

Tören zamanı Barry nin gözünün önünde minareler vardı . Hiç birşey göremiyordu.Kalabalık arasında kaybolmuştu.Alis ile beraber yana çekildiler.Bir plan yapmaya çalışıyorlardı.

Böyle kalabalık içinde gidersen hiçbir yere ulaşamassın.Kalabalık içinde alır götürülürsün.Sen hemen çatıdan yavaş yavaş ilerleyeceksin ardından ben senden 200 m solunda gözcülük yapacağım.

Şu telsizi al sana haber vereceğim.

Barry merdivenleri çıkara bir balkona ulaştı .Sert zemin üzerinden duvarın yanındaki boruya tutundu.Korkuyordu çünkü ya düşersem diyordu.Borunun gevşediğini fark etti.Yukarı zıplamaya çalıştı ama ancak boru gevşemişti her harekette biraz daha eğimli oluyordu.

-Başarabilirim ..Başarabilirim..Başarab... Aaaaa

Boru yerinden çıkmıştı beri o an yapıcak bişeyin olmadığını anladı.Tam o sırada biri elinden tuttu.Bir yabancı buranın yerlisi olmalıydı.

Tuttum seni bana biraz yardım et ayağını duvara yaslayıp zıpla.

Barry adamın dediklerini yaparak çatıya çıkmayı başardı.,

Teşekkürler Yabancı üzgünüm gitmem gerek!

Hey senin adın ne?

İşte Barry tam o anda duraksadı ne demeliyidi eğer ismini söylerse yaptıklarına tanık olacaktı.Bu yüzden adına Tom dedi.

DEMEK SEN hemen gel buraya! Yıllardır peşindeyim.İntikamımı alacağım!


IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin