2. Kapitola - Kde je první diamant

65 5 4
                                    

Amulet od Tiany a Laury pojejich rodičích se začal měnit. Stratil se z něj jeden diamant.

Všichni čtyři zašli do knihovny a tak si přečetli, že diamanty z amuletu mizí a objeví se na jiném místě. A jestli všechny diamanty nenajdou, dokud ostatní nezmizí tak už amulet nikdy nikdo neuvidí. Taky přečetli, že ty místa nálezu diamantů dokáže najít jen schopný jasnovidec. Měli štěstí, protože Emma byla přesně to co potřebovali.

Všechny napadlo úplně to stejné. Chtějí najít všechny diamanty. Laura i Tiana byli nadšené, že jim pomohou a nestratí jejich nejcenější poklad.

" Zatím z amuletu zmizeli dva diamanty, ještě jich zbývá osmnáct ." zpočítá Tea. " Em co myslíš, zvládneme je všechny najít? " ptá se Laura. "Podle toho kdy začneme."odpoví.
"No a kdy vůbec začneme? " dá se do debaty Jes. "Co třeba zítra? " říká Laura.

Cesta domů jim rychle utekla. Za chvíli už jsou u holek doma a tam pokračují v diskusi.

" A kde začneme hledat ?" ptá se Jes. "To je lehké. Em nám ukáže kde je první diamant a tam se vydáme." řekne Tea.

Ale Em namítne " To není tak lehké, jak si myslíte. Je těžké najít tak malou věc. A když ji najdu je těžké poznat to místo. Neznám to úplně všude. Může to trvat i dva měsíce. No a navíc musíme do Bradavic."

"Přečetli jsme, že za tři týdny zmizí jeden diamant. A my jich musíme najít aspoň pět, aby se amulet nestratil." dodá Laura.

" Takže máme plus mínus třičtvrtě měsíce, abychom našli dva diamanty. Jak to máme ztihnout? " nechápe Em."Což znamená, že za dva týdny musíme najít jeden diamant." dodá Tiana.

"A čím vůbec začneme ?" přemýšlí Jes." Tak nejdřív musí Em najít první diamant. A potom musíme zjistit, co je to za místo. No a potom se tam vydáme." vysvětlí Laura.

"Ale pořád zapomínáte na jednu věc. Na Bradavice."prohlásí Emma ( Emma si na vzdělání potrpí. Stejně jak její kamarádka Hermiona.) "S hledáním začnem hned."dodá.

**
" Á musabi asabi asabi." začne Emma hledat diamant. "Á musabi asabi asabi." opakuje Em, ale nic nemůže najít. "Á musabi asabi asabi." pořádně se zamyslí. "Mám to." Em si dá hůlku k čelu a z druhé strany vyleze obraz, přesně ten který vidí. Je tam bílí les a hodně stromů, několik z nich tam leží přelomených. Je to krásné místo.

"Už vím kde to je. Je to Kouzelníkův les." vykřikne Tea. "Je to odtud asi dvacet kilometrů. Je to kouzelnická krajina. Vžycky jsem se tam chtěla podívat. "dopoví nadšeně Tea.

"Co to je kouzelnická krajina? " ptá se nechápavě Jes.

"Ty snad vůbecnečteš! Jedna z deseti nejchráněnějších oblastí kouzelnického světa."odpoví Em. "Chrání ho ta nejechrannější kouzla."dodá.

"Hele já už, musí jít."řekl Jes. "Měl bych problém u táty."dodá s oblečenou mikinou.

"Za týden pojedeme do Bradanic. Tam budeme mít hodně času."řekne natěšeně Em. Její sestře je devět takže musí počkat ještě dva roky. Oni všichni patřili do Nebelvíru. A chodili do stejného ročníku jako Harty Potter. Byli velmi dobří přátelé.

Snad se vám moje příběhy budou líbit. Prosím pište komentáře. :-)

Tajuplný amulet a daleká cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat