"Tak jo. Můžeme zajít na opuštěné dívčí záchodky. Kde straší Ufňukaná Uršula." navrhla Hermiona.
"Jenom tam ne." řekl Harry.
"Proč?" nechápala Em.
"Až potom. Teď musíme zmizet." řekl Harry.
"Tak na astronomickou věž. Tak skoro nikdo nechodí." navrhla pohotově Em. Toužila se dozvědět proč nechce na opuštěné dívčí záchodky.
"Tak pojďte." řakl Jess.
Po vyšlapání všech schodů.
"Tak poč nechceš za Ufňukanou Uršulou?" zeptala se Em.
"Hermiono, vysvětlíš jim to? Mně se zvedá žaludek."
"No, Uršula má pro Harryho tak nějak slabost. Přesněji řečeno se do něj zamilovala." vysvětlila Hermiona.
"Než zase sejdeme ty schody, budeme muset za Brumbálem. Pojďte, ať s Harrym nepřijdeme pozdě." zamumlal Jess.
"No jo, už je nejvyšší čas." přikývl Harry.
***
"Dobrý den, pane profesore." pozdravil Jess.
"Dobrý den, profesore Brumbále." pozdravil Harry.
"Ahoj, Harry. Ahoj, Jessie." oplatil pozdravy Brumbál.
"Proč jsme tady?" zeptal se Jess.
"Nechtěli jste po někom, aby vhodil vaše jména do ohnivého poháru?" ptal se Brumbál.
"Ne!" odpověděli dvojhlasně.
"Jste si tím jistí?" zeptal se ředitel Kruvalu. Kterého si nejdřív nevšimli. Spolu s ním tam stála ješté ředitelka Krásnohůlek, nový učitel obrany proti černé magii a ještě někdo.
"Určitě. Navíc tam opravdu nechceme." ujistil ho Harry.
"Lžou!" vykřikl.
"Bohužel vám musím zdělit jednu zprávu. Pravidla turnaje se musí dodržovat. Takže tam musíte." řekl člověk, který tam stál.
"Už běžte." poručil jim Brumbál.
"Na shledanou." řekli společně.
ČTEŠ
Tajuplný amulet a daleká cesta
AbenteuerJe to příběh o čtyřech dospívajících dětech, které se snaží zachránit svět.