4. kapitola - Příjemné překvapení

53 3 4
                                    


Všichni se posadili ke svím kolejím.Em, Laura, Tiana, Jess, Harry, Ron a Hermiona si sedli k sobě, ale Hermiona měla od Rona pořád velký odstup. Navíc od té cesty vlakem ještě nepromluvila.

Ostatním kdo o tom incidentu ve vlaku nevěděl to bylo divné. Protože jak je známo, Hermiona je hodně ukecaná a má potřebu se pořád na něco ptát.

Profesor Brumbál je všechny přivítal a řekl že jejich školu s nimi budou sdílet další dvě školy. Krásnohůlky a Kruval. U nás bude Pohár tří kouzelníků.

Brumbál visvětlil, že do souboje může jít jen plnoletý kouzelník. Sice se někteří naštvali, ale co se dá dělat? Pak se rozešli do kolejí.

"Je to perfektní. Bude se nám zkracovat vyučování."řekla Laura.

"No jo."řekla Em sklesle. Hermioně ani Emě se to nelíbilo.

"To je skvělé. Budeme mít více času hledat diamanty."řekl nadšeně Tea.

"Jaké diamanty?"řekla se zaujetím v hlase Hermiona. Po dlouhé době promluvila a všichni si toho všimli.

Poté co to Tea a Laura visvětlili Hermioně, Harrymu a Ronovi, jim Hermiona řekla, že také pomůže. Přidal se i Harry a Ron.

Další kapitola!!! Snad se vám můj příběh líbí. Tahle kapitola je celkem krátká a ne moc zajímavá. Za to se omlouvám.

Tajuplný amulet a daleká cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat