"Dneska se vracíme do Bradavic! Já už se tak těším." křičí Em, aby ostatní vzbudila.
"Já chci ještě spát !!!"říká ospale Laura. "Ještě pět minut." ( Jelikož se k nim Laura a Tiana přestěhovaly musí bydlet v jednom pokoji všechny tři.)
Ale jim to nevadí. Můžou ponocovat a to je baví. Problém je, že ponocovaly včera. A spí asi tři hodiny.
"Vstávat."přijde k nim Emina mamka. "Dnes je krásný den. Máte zabaleno? "
"Jistě. Mých pět kufrů s botami jsou dole. " zažertuje Tiana. Ona moc spánku nepotřebuje.
"Ale teď bez žertů. Kde jsou kufry?"ptá se naléhavě Emina mamka.
"Všechny tři jsou na chodbě." odpoví Em.
Po odchodu její mamka si začaly povídat.
"A co Jes? Kdy pojede? Čím pojede? Pojede vůbec?" začala se vyptávat Em. Vždycky se jí líbil. Holky o tom věděly. A chápaly ji. Taky se jim někdo líbil.
"Ježiši nejanči. Všechno je v pohodě."uklidňuje ji Laura. Je pořád ospalá, ale topí se v jejich otázkách. Už nezamhouří oko.
"Tak jo. Jděte se převléct. Já už jsem připravená." poví Em. Je celkem naštvaná. Holky ví, že se jí Jes líbí.
Ona taky ví kdo se líbí jim. Lauře se líbí George Weasley. A Tianě se líbí Harry Potter.
V Bradavicích se se všemi hodně baví.
Em je pořád s Hermionou Grangerovou. Jsou si dost podobné. Obě dvě se rády učí. Jde jim všechno na co sáhnou. No to je o těch dvou asi vše.
Poté co se oblékly, dobalily, namalovaly, učesaly a vyčistily si zuby, nasedli všichni do auta a odjeli pro Jessiho.
Dojeli na nástupiště devět a tři čtvrtě. Se setkali se svími přáteli Harrym, Hermionou a Ronem. Potom se setkali s ostatníma Weasleyovýma.
Rozloučili se s rodiči, nasedli do vlaku a odjeli.
Do kupé si sedli Jess, Em, Tea, Laura, Harry, Ron a Hermiona.
"Notak prozraď nám kdo se ti líbí."vyhrkl Harry na Tianu. Zavrtěla hlavou. Nidky mu to neřekne!
"Ale notak."přidal se Ron.
"Mě by zajímalo kdo se líbí tobě Rone."řekla Hermiona.
"Mě nikdo."řekl Ron. Hermiona se na něj smutně koukla. Ron si toho nevšiml. Je tak blbý nebo si toho nevšiml? Mihlo se všem hlavou.
Hermiony se to opravdu dotklo. Do konce cesty už nepromluvila. Všem to bylo líto. Ale Ron je Ron. Ničeho si nevšiml.
Dostali se na hrad. A šli do Velké síně.
ČTEŠ
Tajuplný amulet a daleká cesta
AdventureJe to příběh o čtyřech dospívajících dětech, které se snaží zachránit svět.